جلسه ۲۱

طراحی صفحه و قالب نوشته ها در المنتور

مسعود قربان خانی

مدرس : مسعود قربان خانی

فایل های ضروری و مورد نیاز

پخش ویدیو
طراحی صفحه و قالب نوشته ها در المنتور

طراحی صفحه و قالب نوشته ها در المنتور میتواند کار شما را آسان کند به جای اینکه برای هر نوشته یا محصول بخواهید تک تک با المنتور ویرایش کنید میتوانید یک قالب ایجاد کنید و برای این نوشته ها یا محصولات و یا هر پست تایپ خود تنظیم نمایید و هم باعث این خواهد شد که زمان کمتری از شما بگیرید و هم اینکه برای ویرایش آن میتوانید گروهی عمل کنید و به صورت تک تک تغییرات انجام ندهید . دقیقا همانند همین صفحه ای که در حال مشاهده آموزش المنتور هستید.

تخفیف ویژه دانشجویان دوره رایگان المنتور

علاوه بر تخفیف همیشگی المنتور پرو 20% بیشتر تخفیف بگیرید

کد تخفیف : off-elementor

در این نوشته شما می خوانید

سلام خدمت کاربران المنتور سایت

در این جلسه به شما آموزش می دهیم که چگونه برای صفحات و نوشته های داخلی المنتور خود قالب طراحی کنید و برای هر دسته یک قالب اختصاصی و یا قالب را برای تمامی صفحات اعمال نمایید .

همان طور که در جلسه گذشته آموزش ساخت قالب ارشیو المنتور به شما گفته شد می توانید برای هر دسته و پست تایپ خودتون قالب اختصاصی طراحی کنید و هر کدام را با طراحی و استایل مجزا به نمایش دربیاورید .

نکته ای که باید مورد توجه قرار دهید این است که در صورتی که از قالب های آماده استفاده میکنید به صورت خودکار قالب صفحات از قالب پیشفرض تم اصلی استفاده میکند و شما با ایجاد قالب جدید دیگر قالب پیفرض اجرا نخواهد شد و قالب شما طبق شرطی که گذاشته اید به نمایش در می آید.

راستی ویژگی ایجاد قالب صفحات داخلی المنتور فقط روی نسخه المنتور پرو  قابل انجام می باشد . برای تهیه آن میتوانید از طریق سایت به صفحه خرید المنتور پرو مراجعه نمایید .

نکته : این آموزش بر مبنای استفاده از قالب هلو المنتور آموزش داده می شود .پیشنهاد سازنده المنتور و ما استفاده از این قالب می باشد.

آموزش ساخت قالب نوشته ها در المنتور

برای این کار ابتدا ما یک مطلب را از قسمت نوشته ها باز میکنیم  ، همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید نوشته های ما به دلیل استفاده از قالب هلو المنتور فاقد هر گونه قالب می باشد و به صورت پیشفرض می باشد .

نمایش پیشفرض قالب هلو المنتور

 خوب بریم سراغ آموزش :

مرحله اول انتخاب قالب 

در ابندا وارد منوی قالب ها یا Template در منوی وردپرس زیر منوی المنتور شوید و روی نمونه های ذخیره شده کلیک کنید .

قالب ها یا Template

در این صفحه برای مشاهده تمامی قالب هایی که از قبل آماده کردیم می باشد و شما بالا کلیک روی  با تب های مشابه با تصویر زیر برخورد خواهید کرد . ( در اینجا عدد ۴ جلو همه نشان دهنده تعداد قالب های ساخته شده توسط ما می باشد )

برای ایجاد قالب نوشته های داخلی کافیه روی دکمه افزودن جدید واقع در بالای صفحه سمت راست کلیک کنیم و تیتر دلخواه و موضوع قالب را نوشته تکی یا Single Post انتخاب کنیم .( طبق تصویر زیر )

انتخاب قالب در المنتور

 

مرحله دوم انتخاب طرح

در این مرحله با انتخاب نوشته های تکی ، المنتور هوشمندانه یک سری از ویجت های المنتوری صفحه نوشته ها را در ابتدا منوی صفحه ساز برای دسترسی راحت قرار میدهد.

ویجت های مخصوص قالب نوشته های المنتور

خوب حالا قبل از این که از این المان ها استفاده کنیم باید یک طرحی را برای خودمون انتخاب کنیم و ما طبق آموزش جلسه گذشته از وب سایت المنتور سایت استفاده میکنیم و از قالب نوشته های وبلاگ المنتور آن طبق تصویر زیر استقاده خواهیم کرد.

طبق تصویر و طرح فوق ما نیاز به ویجت های عنوان نوشته ، Breadcrumbs ،  اطلاعات نوشته ، ارسال مطلب یا Post Content ، ارسال نظرات نیاز داریم .

مرحله سوم استفاده از ویجت ها و طراحی قالب

  1. ابتدا ما یک بخش ایجاد میکنیم که دارای 1 ستون باشد و در آن از ویجت عنوان نوشته یا Title و Breadcrumbs سئو یواست استفاده میکنیم و برای بخش خودمون تصویر پس زمینه و ارتفاع مشخص میکنیم . اگر جلسات قبل را دنبال نکردی قبلش جلسه آموزش ایجاد بخش در المنتور را یک بار مشاهده کنید.
  2. در این مرحله مجدد بخش جدید ایجاد کنید و از ویجت اطلاعات نوشته استفاده نمایید و بعد از آن ویجت Post Content یا ارسال مطلب استفاده کنید .
  3. حالا نوبت این رسیده که یک بخش دیگر ایجاد کنید و از ویجت ارسال نظرات استفاده نمایید .
  4. و بعد از آن روی انتشار کلیک کنید و سپس برای آن شرط گذاری کنید که در چه دسته هایی نمایش داده شود .

شرط گذاشتن قالب نوشته در المنتور

ما به مهترین قسمت های شرط اشاره میکنیم :

  1. همه نوشته ها / All Singular : با انتخاب این گزینه تمامی قالب فوق در تمامی دسته ها و نمایش داده میشود .
  2. نوشته ها : با انتخاب این گزینه شما میتوانید انتخاب کنید بر روی کدام دسته ها این قالب اعمال شود . بعد از انتخاب آن روی فیلد دوم کلیک کنید و دسته مورد نظر را انتخاب کنید .

به همین راحتی صفحه داخلی ایجاد کردید 🙂 

موفق باشید و منتظر نظرات شما هستیم

سوالات و مشکلات شما در این جلسه

اگر در این جلسه سوال و مشکلی داری می توانید در این قسمت بپرسید 

105 پاسخ

  1. سلام
    باتشکر از آموزش روان شما
    من تمامی مراحل این آموزش قالب المنتور را انجام دادم ولی در نمایش نوشته هایم پوسته “سلام المنتور ” را اجرا می کندو قالب المنتور من را اجرا نمی کند
    قالب و نوشته ها روی پیش فرض است
    شرط را روی تمام نوشته ها گذاشتم
    تنظیمات پیشخوان هم روی نوشته هاست
    تنظیم المنتور روی نوشته هاست
    چه تنظیمی میخواد ؟
    با تشکر

    1. سلام خدمت شما
      متوجه سوال شما نشدیم اما برای اینکه قالب نوشته داشته باشید در قسمت قالب های ذخیره شده میتوانید قالب نوشته را ایجاد کنید نوع آن را نوشته تکی قرار دهید و شرط گذاری نمایید

  2. سلام وقت بخیر
    من به مورد عجیبی برخورد کردم که هر قالبی در المنتور طراحی میکنم داخل ویرایشگر درست نشون داده میشه اما وقتی با کاندیشن اعمالش میکنم، داخل سایت یه حاشیه از چپ و راست به ضورت خودکار وجود داره که قالب رو از طرفین فشرده میکنه. نمیدونمم چطور این مشکل رو واضح تر بیان کنم

    1. سلام خدمت شما
      بله این باگ را ما هم در برخی از پروژه ها داشتیم که با تغییر css درست شد و سازنده افزونه متوجه مشکل تا الان نشده است .

  3. سلام من چکیده نوشته و ارسال مطالب را می زنم مثل شما که در سمت چپ پنجره ای باز می شود از من باز نمی شود تا چکیده و ارسال مطالب را تغییر دهم لطفا راهنمایی کنید

  4. سلام خسته نباشید من روی المنتور سایتم متن را گذاشتم در پیش نمایش نشان داده می شود ولی در سایت اصلی نمی آید لطفا راهنمایی کنید .

  5. سلام ادمین عزیز روزتون بخیر ،
    بنده یک سایت شرکتی دارم که نیاز دارم قسمت وبلاگ به دو بخش پروژه‌ها و اخبار (وبلاگ) هست تقسیم بشه که برای این کار داخل قالب ها دو صفحه ی جداگانه براشون در نظر گرفتم و هر کدوم از اونهارو با شروط قالب به صفحه ی مورد نظر ارجاع دادم اما در حال حاضر 2 مشکل برام پیش اومده : اول اینکه صفحات دسته بندی و برچسب ها هنگام کلیک فراخوانی و فیلتر نمیشن و مجدد صفحات اولیه باز میشن و مورد دوم اینکه قسمت زیر دسته پروژه‌ها به صورت چایلد دسته نمایش داده نمیشن ، اگر امکانش هست لطفا راهنمایی کنید و یا اگر نیاز به بررسی تخصصی داره توسط یه راه ارتباطی در موردش بیشتر صحبت کنیم ، با تشکر

    1. سلام درود بر شما
      شما برای مجزا کردن این قسمت ها می توانید از پست تایپ جدید برای پروژه ها و برای اخبار از نوشته ها استفاده کنید و کاملا مجزا کنید این 2 بخش را با هم تا در سرچ و فیلتر دچار مشکل نشوید .

  6. درود بر شما لطفا کد css تیک سبز که در کنار فهرست مطالب قرار میگیرد را بزارید تا بتونیم استفاده کنیم.با تشکر

  7. سلام
    قالب صفحه که المنتور canvas باشه رو نمیشه بهش معرفی کرد که این قالب خودکار روی تمام صفحات پیاده سازی بشه و نخوایم دوباره تک تک نوشته ها رو دستی قالب عوض کنیم؟

    1. سلام درود بر شما
      بله میتوانید در قسمت چرخ دنده روی طرح بندی صفحه کلیک کنید و بوم عناصر یا همون حالت بدون هدر و فوتر را انتخاب نمایید

  8. سلام وقتتون بخیر.خیلی ممنونم از آموزش های بسیار کارآمدتون.من یک صفحه وبلاگ ایجاد کردم و برای صفحات پستم قالب نوشته تکی ایجاد کردم.همه مطالب و عکس ها اونطور که تنظیم کردم هست و مشکلی نیست.اما به ازای هر پستی که میخوام بزارم لینک صفحات مجازی که با آیکن درست کردم به صورت مجزاست .مثلا پست شماره اول آدرس اینستاگرام متفاوتی داره با پست شماره دوم.آدرس های متغیر هر صفحه زیاد هست.چه کاری میتونم انجام بدم؟اگر راهی پیشنهاد کنید در مورد اینکه بتونم در نوشته کلاسیک ورد پرس اعمال کنم که اعضا در همون قسمت پست بتونن لینک هاشون رو بارگذاری کنن و به صورت خودکار درست بشه. و آیا میتونم وقتی یک قالب کلی برای پست هام ایجاد کردم یکیش رو به صورت استثنا ادیت کنم

  9. سلام وقتتون به خیر. من وقتی تو قسمت قالب‌ها میخوام روی نوشته تکی تنظیم کنم، همچین گزینه‌ای برام وجود نداره و گزینه‌هاش متفاوته. چه راه حلی وجود داره که بتونم نوشته تکی رو به گزینه‌هاش اضافه کنم؟

    1. سلام برای این منظور باید از قسمت قالب های ذخیره شده استفاده بفرمایید و نوع قالب را نوشته تکی انتخاب کنید و پس از طراحی شرط آن را در دسته مربوطه قرار دهید .

  10. سللم و احترام خدمت گروه عالی المنتور سایت…..من یک قالب تهیه کردم و به یک مشکل خوردم……در صفحه اصلی سایت یک بخش نوشته های جدید دارم که با المنتور طراحی شده……چندتا تصویر کنار هم که زیرش هم بخشی از نوشته درج شده که با کلیک روی نوشته یا تصویر میتونید برید داخل لینک و نوشته رو کامل بخونید…..خود نوشته کامل هم با المنتور نوشته شده و فقط تصویر شاخصش با المنتور نیست و به صورت عادی بارگذاری شده……نکته اینجاست که واردصفحه نوشته که میشم ….برای مطالعه کامل اون…..ارور 404 میده….اما هیچ مشکلی نمیبینم تو قسمت پیشخوان بخش نوشته ها ….همه چی درست ….بنظرتون مشکل چیه و چطور میتونم رفعش کنم….؟

    1. سلام درود بر شما
      یکبار وارد پیشخوان > تنظیمات > پیوند های یکتا شوید روی نوشته قرار دهید و بروزرسانی بزنید اگر هم روی نوشته بود مجدد بروزرسانی را بدون تغییرات بزنید

  11. سلام خسته نباشید من چند نوشته ایجاد کردم ویک قالب نوشته تکی هم درست کردم ولی وقتی مخوام قالب رو ویرایش کنم ونوشته هام رو شخصی سازی کنم فقط نوشته اول رو وارد میکنه و نمیتونم بقیه نوشتهام رو هم بیارم داخل قالب لطفا راهنماییم کنید ممنونم

  12. سلام این که گفتید بخش اضافه را با سی اس اس حذف مکینیم و درستش مکنیم توی کدوم لینک آموزشش رو باید ببینیم ؟

  13. سلام وقت بخیر، در سایت دیجی کالا مگ بخش جدیدترین ویدیوها امده به دو قسمت تقسیمش کرده درسمت چپ لیست اون مطالب رو آورده و با کلیک روی هر مطلب به جای اینکه اون نوشته تو برگه جدیدی باز شود تو قسمت راست اون بخش به شکل بزرگتر نشون میده، خواستم بدونم اینو چجوری انجام میدن؟. ممنون

    1. سلام وقت بخیر
      در حال حاضر میتوانید از ویجت تب استفاده کنید و 2 بخش مجزا ابتدا در قالب های ذخیره شده با موضوع همین 2 تب قرار دهید و طراحی کنید شورت کد آن را در تب های خود قرار دهید .
      البته بزودی قابلیت تو در توی المنتور فعال خواهد شد در آپدیت های بعدی که دیگر نیازی به این کار نیست در تب ها میتوانید ویجت قرار دهید .

  14. سلام وقت بخیر
    من از دسته بندی ها توی فهرست استفاده کردم
    و حالا میخوام زمانی که روی دسته بندی توی فهرست کلیک شد و وارد صفحه ی دسته بندی شد یک تمپلت براش نشون داده بشه
    از طریق قالب تمپلت ساختم و شرط گذاری ها رو هم درست انجام دادم
    اما زمانی که روی دسته بندی توی فهرست کلیک میکنم صفحه ی خام نشونم میده

    1. سلام منظور از ID چیه ؟
      شما میتوانید ID را در تب پیشرفته اختصاصی برای هر المان بنویسید و استفاده کنید

  15. سلام – وقت بخیر یک سوال مهم داشتم اگر لطف کنید پاسخ دهید ممنون میشوم .
    من وقتی از ویجت post content استفاده میکنم تا محتوای هر نوشته و وبلاگی که مینویسم را در آن قالب بزاره نمیذاره و به جاش توضیحات یکی از محصولاتی که دارم را میزاره : به طور مثال : ( متن وبلاگ من در مورد بیمارستان ولی نوشته ای که در قالب میزاره توضیحات محصول من انبردست که در بخش ویژگی محصولات ووکامرس تعیین کردم ) این مورد برای هر موضوعی صدق میکنه . هر نوع مطلبی که در وبلاگ بنویسی در قالب توصیحات محصول انبردست مینویسیه فقط توضیحات محصول انبردست….
    جالبش این است که وقتی توصیحات محصول انبردست را هم پاک میکنم چیزی نشان نمیده .

    1. سلام چند مورد را بررسی کنید
      1. در انتخاب نوع قالب دقت کنید که برای نوشته ها قرار داده باشید ( در قسمت قالب های ذخیره شده )
      2. در قسمت ویرایشگر روی چرخ دنده کنار صفحه کلیک کنید از قسمت تنظیمات پیش نمایش محصول و یا نوشته مورد نظر را انتخاب نمایید .

      1. ممنون از پاسختان
        مورد اول که درست بود سینگل پست بود قالبی که انتخاب کردم
        مورد دوم که فرمودید را انجام دادم مطلب اون نوشته ای که انتخاب کردم اومد اما وقتی ذخیره کردم اومدم بیرون دوباره تو قالب اون نوشته و همه نوشته هام توضیح محصولی که گفتم نشان میده

        1. سلام مجدد قسمت پیش نمایش فقط برای نمایش اون نوشته و یا محصول است و روی آن ها چیزی اعمال نمی شود و در شرط گذاری اعمال می شود

  16. سلام و درود
    ممنون از اموزش های عالی تون

    متاسفانه هر کاری میکنم قسمت ساید باری که ایجاد میکنم ، فیکس و ثابت نمیشه
    از قسمت پیشرفته موشن افکت – چسبندگی
    رو بالا
    قرار میدم ولی تغییری ایجاد نمیشه
    لطفا راهنمایی بفرمایید

  17. باسلام و عرض ادب، بنده برگه هایی برای صفحاتی مثل تماس با ما ایجاد کردم. وقتی از گوشی صفحه مربوطه را در حالت “دسکتاپ سایت” قرار می دهم، در پایین فوتر در این صفحات فضای خالی سفیدی ایجاد می شود؛ همه موارد و نکات را چک کردم، اما نمیدانم مشکل از کجاست؟ البته این مشکل در حالت موبایل یا کامپیوتر مشکلی ندارد. ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید.

  18. سلام خسته نباشید
    ببخشید نوشته های سایت کجا نمایش داده میشن؟
    تو صفحه اصلی سایت من چیزی نیومده

    1. سلام در پیشفرض قالب ها در صفحه اصلی نمایش داده می شود . اما از طریق دسته ها در پیشخوان وردپرس هم دسترسی داشته باشید

  19. سلام خسته نباشید.من قالب صفحات نوشته تکی خودم رو ایجاد کردم روی تمام نوشته ها اعمال میشه به جز نوشته ای که به صورت داینامیک طرح رو براش اجرا کردم.مشکل از کجا میتونم باش؟

    1. سلام وقت بخیر
      به این دلیل که شما نوع قالب را در تنظیمات صفحه به جای پیشفرض روی تمام عرض المنتور قرار دادید

  20. سلام. ببخشید من توی نوشته میذارم روی تمام عرض المنتور. توی صفحه طراحی نوشته های تکی هم میذارم روی تمام عرض. اما باز هم مطالبم نه توی گوشی و نه توی کامپیوتر تمام عرض نمیشه و یه عالمه از سمت چپ حاشیه داره. ممنون میشم راهنمایی کنید

  21. سلام
    گفتین یاد میدین در فهرست مطالب چ کنیم تا لینک نام نویسنده و دیدگاه نیاد و فقط h2-h3… بیاد
    میشه اگه مقاله ای در سایت دارید لینک بدید؟ من پیداش نکردم یاد بگیرم

          1. در دقیقه 6.28 ویدبو فرمودید
            در آموزشی جدا در مورد فهرست مطالب به شما میگم چه کار کنیم فقط از محتویات خود متن بخونه و از تگ‌هایی که در قسمت‌های مختلف سایت هست براتون نخونه.
            حالا ما چه کار کنیم “فقط از محتویات خود متن بخونه و از تگ‌هایی که در قسمت‌های مختلف سایت هست نخونه “

          2. سلام وقت بخیر
            در جلسه ۳۹ آموزش رایگان المنتور این موضوع را در ویدئو گفته شده است.

  22. سلام
    ریالابلیت Wrap text که مربوط به تنظیمات متن در کنار تصویره و در ورد وجود داره آیا در المنتور هم میتوان همچین قابلیتی داشت؟ این نوشته هایی که یه عکس وسط متن قرار گرفته به چه صورت ساخته میشن؟

  23. سلام آموزش خوبی بود
    ولی مشکلی که هست مثلا فرض کنید سایت ما سایت تور گردی هست و ما میخایم گیش نمایش نوشته هامون که در برگه بلاگ دیده میشه کاربر مثلا تعداد اتاق … قمیت رو روی صفحه پینمایش بلاگ ببینه وبعد کلیک و کنه و در آخر جزییات کا رو ببینه برای این مشکل باید چی کار کنیم ؟

    1. سلام وقت بخیر
      گوگل بر اساس نیاز کاربر عنوان جستجو را تغییر می دهد اما شما میتوانید تیتر سایتتون رو تغییر دهید و اگر مورد قبول گوکل باشد با توجه به محتوای صفحه شما تغییر می دهد .

  24. سلام وقت بخیر
    برای طراحی صفحاتی نوشته تکی ای که تعداد اجزای ثابتی ندارن مثل صفحات آموزشی سایت w3schools.com که مثلا تعداد سکشن هایی که داخلش کد html یا css نوشته میشه تو هر پست با پست های دیگه متفاوت هستش چجوری باید عمل کنیم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  25. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من یه قالبی درست کردم که میخوام روی بعضی مطالبم اعمال بشه. یعنی مطالب محتواشون با هم متفاوته ولی ساختار صفحه ش یکسانه.
    وقتی در المنتور ویجت قالب مورد نظرم رو انتخاب میکنم نمیتونم محتواش رو تغییر بدم.
    میخوام طوری بشه که یه سری مطالبم یه قالب خاص داشته باشند که اگه خواستم بعدا تغییری در ظاهر این قالب بدم روی همه اونا اعمال بشه.
    امکانش هست؟

    1. سلام
      دقیقا با همین آموزش میتونید این کار را انجام دهید
      این موضوع ارتباطی به ویجت قالب ندارد با این ویجت قابلیت تغییر وجود ندارد مگر از فیلدهای سفارشی استفاده کرده باشید

  26. سلام من با قالب ساز تمام قسمت های سایتمو ساختم و وقتی که سایتمو دو زبانه کردم دیدم که قالب ساز نمیزاره برای زبان انگلیسی قالب فوتر و هدر و نوشته رو بسازم چیکار کنم ؟

  27. سلام و احترام
    من در حال آموزش وردپرس با لوکالهاست کامپیوترم هستم…زمپ…و از صفر خواستم یک صفحه با المنتور درست کنم….همه گزینه ویرایش صفحه هست در المنتور….اما گزینه انتشار نیست چیزی که طراحی میکنم چطور باید منتشر بشه مشکل از کجاست ممنون

    1. سلام وقت بخیر
      این گزینه همیشه قرار دارد احتمالا مشکل از مرورگر شماست و در مرورگر شما در قسمت پایین تر قرار گرفته است و شما مشاهده نمی کنید .

  28. سلام وقت بخیر
    من قبلا تو وردپرس چنتا نوشته ایجاد کردم
    الان میخوام با المنتور صفحه تکی بسازم ویجت عنوان و محتوای مطلب. فقط آخرین نوشته من رو میاره
    چجوری میتونم تغییرش بدم که نوشته های قبلی منو بیاره؟

  29. و یک سوال دیگه
    در باکس فهرست مطالبی که ایجاد میکنم، مقاله های مربط هم جز فهرست مطالبم با تگ H2 قرار میگیره. مثلا به صورت زیر:

    1-ماشین
    1-1- ماشین چیست
    2-خودرو
    3-مقاله های مرتبط
    3-1- بهترین خودرو ها
    3-2- جدیدترین خودروها

    برای رفع این مشکل چیکارکنم؟

    1. سلام وقت بخیر
      میتوانید به موارد کلاس اختصاصی دهید و در تنظیمات افزونه در تب به غیر از آن را محدود کنید .

  30. وقتتون بخیر باشه
    در قسمت تنظیمات نوشته سایتم قسمت “تصویر شاخص” وجود ندارد و نمیتوانم برای مقاله هام عکس شاخص قرار بدم. چجوری این مشکل را برطرف کنم؟

    1. سلام وقت بخیر
      لطفاً در بالای صفحه نوشته جدید در پیشخوان روی تنظیمات صفحه کلیک کنید و تصویر شاخص را تیک بزنید در صورت اینکه این کار انجام دادید و برای شما نمایش داده نشده است مشکل از سمت قالب شما می باشد .

  31. ممنونم بابت آموزش خوبتون. قبلاً در یک دوره آموزشی از سایت دیگری آموزش دیده بودم، نکته ای برام ابهام شده بود که اینجا و در این آموزش برطرف شد.
    خسته نباشید.

  32. سلام وقت بخیر من میخواستم برگه ای که جز فهرست منوم هست رو‌شخصی سازی کنم اما اون قسمت بالا ویرایش با المنتور کار نمیکنه
    برگه جدید کار نمیکنه و وقتی از قسمت قالب ها افزودن جدید میزنم‌ صفحه ای که ساختم رو‌نمیتونم جز فهرست منوم بکنم ممنون‌ میشم راهنماییم کنید

    1. سلام وقت بخیر
      بله در قسمت قالب های ذخیره شده قرار دهید فقط برای شما نمایش داده می شود و برای کاربران دیگه نمایش داده نمی شود .
      شما باید برگه جدید بسازید ویرایش با المنتور را بزنید طراحی کنید و ذخیره کنید و ببندید صفحه رو و مجدد وارد پیشخوان شوید و از قسمت تنظیمات وردپرس روی خواندن کلیک کنید و بعد صفحه ای که ساختید رو به عنوان صفحه اصلی انتخاب نمایید .

    1. سلام وقت بخیر
      خوب قالب را با این آموزش میتوانید بسازید و فقط می مونه محصولات که میتوانید با ویجت محصولات در قسمت مورد نظر قرار دهید و اینکه بخواهید داینامیک کنید که برای هر دسته سفارشی محصول مورد نظرتان بیاورد باید از فیلد سفارشی استفاده کنید مثلا از افزونه جت انجین و یا ACF و بر اساس برچسب میتوانید محصولات را قرار دهید .

  33. سلام ببخشید چطوری تمپلیت “برگه” ها رو بسازیم؟ تو قسمت المنتور، قالب ها گزینه برگه ها رو داره.
    حالا من نمیدونم چطوری محتوای برگه رو با کدوم المان در المنتور بیارمش. عنوان صفحه داره اما محتوای صفحه المانش چیه؟

    1. سلام وقت بخیر
      در قالب های ذخیره شده زمانی که روی قالب جدید کلیک میکنید نوع آن را روی صفحه ی تکی قرار دهید .
      موفق باشید

  34. سلام
    من میخوام یه قالب آماده برای صفحات نوشته هام ایجاد کنم اما فقط ابتدای صفحه آن قالب اعمال بشه و در زیر اون قالب خودم بتونم صفحات نوشته هامو ویرایش کنم.

    1. سلام وقت بخیر
      بالای صفحه را طراحی کنید و در زیر آن نیز اگر میخواهید به صورت شرطی در تمامی نوشته های شما اعمال بشه از ویجت ارسال مطلب استفاده کنید و شرط را روی نوشته های خود قرار دهید سپس بدون اینکه وارد ویرایشگر المنتور شوید میتوانید مطالب را منتشر کنید

  35. سلام وقت لبخیر
    بعد ازینکه قالب رو برای نوشته ها طراحی کردم و بعد میخوام نوشته جدیدی رو اضافه کنم من نوشته خودم رو با خود ویرایشگر وردپرس میسازم . باید قالب نوشته روی حالت پیش فرض باشه ؟
    ولی زمانی که قالب رو روی پیش فرض میزارم نوشته من اعمال نمیشه و تنها قالب اعمال میشه
    لطف میکنید یک راهنمایی بکنید . با تشکر

    1. سلام وقت بخیر
      شما باید در قسمت تنظیمات المنتور در پیشخوان وارد تب کلی شوید و در قسمت انواع نوشته تیک مربوط به نوشته خود را فعال کنید تا برای شما بیاد

    1. سلام وقت شما بخیر
      بله ما هم از همان ویجت استفاده کردیم اما از طریق css به کلاس های نظرات حالت مورد نظر را داده ایم .

  36. سلام استاد وقتتون بخیر استاد من وقتی ویجت اطلاعات نوشته رو میزنم اون علامتاش نشون نمیده مثلا بغل تاریخ یه شکل تقویم زده ولی بقیش یه مربع تو خالی که انگار لود نشده

    1. سلام وقت بخیر

      بله حتما بزودی تمامی آموزش های باقی مانده نیز به صورت ویدیویی قرار خواهد گرفت

      باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آپدیت های جدید محصولات

جدیدترین محصولات آپدیت شده