5 روش رفع تضمینی خطای پوسته، پروندهٔ استایل style.css را کم دارد.

آخرین بروزرسانی : ۱۵ مهر ۱۴۰۲

در این نوشته شما می خوانید

خطای این بسته نمی‌تواند نصب شود. پوسته، پروندهٔ استایل style.css را کم دارد یکی از خطاهایی می باشد که در وردپرس در هنگان نصب قالب با آن برخورد خواهید کرد که شما در اکثر موارد به دلیل داشتن فایل اشتباه و یا درست انجام ندادن مراحل دچار مشکل می شوید .

خطای پرونده style.css چیست ؟

هر پوسته یا قالب یک فایلی به نام style.css دارد که وردپرس در هنگام نصب در پوشه قالب میگردد اگر پیدا نکند به شما خطا می دهد و قالب را برای شما نصب نمی کند این فایل شناسنامه ی قالب شماست و نام و شماره نسخه و موارد این چنینی را مشخص می کند .

این بسته نمی‌تواند نصب شود. پوسته، پروندهٔ استایل style.css را کم دارد

راه حل رفع خطای پوسته، پروندهٔ استایل style.css را کم دارد.

این مشکل دلایل مختلفی دارد که تک تک به این موارد به صورت ریز می پردازیم اما ترتیب را رعایت کنید و طبق موارد گفته شده سعی کنید مشکل را رفع کنید اگر به هر دلیلی نتوانستید رفع کنید از طریق دیدگاه ها حتماً مشکل خود را با توضیحات کامل مطرح نمایید .

خطا در در نسخه انگلیسی وردپرس به صورت زیر می باشد :

 

The package could not be installed. The theme is missing the style.css stylesheet

اشتباه گرفتن قالب با افزونه

در اکثر موارد میتوان گفت این مشکل از خودمان می باشد و قالب را در قسمت افزونه ها نصب می کنیم و افزونه را در قسمت نمایش > پوسته ها  ، این کار کاملاً اشتباه می باشد پس دقت کنید که قالب را باید در قسمت پیشخوان > نمایش > پوسته نصب نمایید . برای یادیگیری این مورد آموزش نصب قالب روی وردپرس را حتما ببنید .

محل قرار گیری پوسته در هاست شما هم به صورت زیر می باشد :

public_html > wp-content > themes

اشتباه گرفتن افزونه با قالب

اطمینان از اینکه قالب وردپرسی می باشید

برای اینکه بررسی کنیم یک قالب وردپرسی استاندارد و درست می باشد باید داخل فایل های پوسته مواردی مثل style.css و index.php و functions.php قرار داشته باشد . البته این فایل ها با توجه به طراحی متفاوت می باشد اما باید طبق تصویر زیر 2 فایل اول را داشته باشند تا وردپرس بتواند آن را شناسایی کند برای نمونه میتوانید یک قالب را از مخزن وردپرس دانلود نمایید و فایل های آن را مورد بررسی قرار دهید .

اطمینان از اینکه قالب وردپرسی می باشید

فایل قالب باید به صورت zip باشد

یادتان باشد باید پسوند فایل قالب شما به صورت .zip باشد تا بتواند نصب آن کامل شود بعضی از دوستان از حالت فشرده خارج میکنند و بعد نصب آن را انجام می دهند که کار درستی نیست و باید فایل دانلودی را به صورت زیپ نصب نمایید تا مشکلی در این خصوص نداشته باشید .

 

فایل قالب باید به صورت zip باشد

روی فایل زیپ پسورد قرار نداشته باشد

اگر فایل شما دارای رمزعبور و یا پسورد باشد به درستی نصب نمی شود و باید از حالت فشرده خارج کنید و مجدد بدون رمز فشرده سازی آن را انجام دهید .

روی فایل زیپ پسورد قرار نداشته باشد

فایل فشرده حاوی پوشه قالب نیست

در صورتی اینکه قالبی را از مخزن دانلود نمی کنید و خریداری می کنید احتمالا داخل آن فایل های دیگر مثل راهنمای ، افزونه های جانبی و غیره در کنار فایل zip قالب وجود دارد که شما باید ابتدا از حالت فشرده خارج نمایید سپس فقط فایل قالب را طبق روشی که در بالا گفته شد نصب بفرمایید .

مثلاً در تصویر زیر قالب و افزونه های مربوط به سایت آماده فروشگاهی می باشد که باید در ابتدا از حالت فشرده خارج سپس نصب قالب را برای خودمان انجام دهیم .

فایل فشرده حاوی پوشه قالب نیست

جمع بندی این خطا

این خطای یا از مشکلاتی فنی قالب می باشد و یا این مشکل از نحوه نصب و راه اندازی قالب توسط ما می باشد که باید دقت کنید در ابتدا مواردی که مربوط به ما می شود را رفع کنیم و بعد اگر باز مشکل پاورجا بود موارد فنی را بررسی نماییم.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آپدیت های جدید محصولات

جدیدترین محصولات آپدیت شده