افزونه المنتور پرو

نسخه : 3.21.0
افزونه المنتور پرو

یکی از بهترین افزونه صفحه ساز وردپرس  در حال حاضر افزونه المنتور می باشد که شما بدون داشتن دانش کدنویسی و برنامه نویسی می توانید سایت هایی بسیار حرفه ای به صورت زنده طراحی کنید این کار فقط با کشیدن و رها کردن المان ها حرفه ای موجود در ویرایشگر المنتور انجام می شود و به راحتی میتوانید برای دستگاه های مختلف نظیر موبایل و تبلت بهینه سازی انجام دهید .

این افزونه دارای بروزرسانی خودکار – دسترسی به کتابخانه قالب های آماده المنتور می باشد.

تغییر زبان خودکار با توجه به زبان سایت شما ( فارسی و انگلیسی )

معرفی افزونه المنتور پرو

بررسی امکانات بی نظیر صفحه ساز المنتور پرو

مهمترین امکاناتی که می توانیم در این افزونه به آن اشاره کنیم قابلیت ایجاد قالب های مختلف برای تمامی صفحات سایت می باشد . حالا فرقی ندارد سایت شما سایت شرکتی باشد و یا حتی فروشگاهی و غیره ، به این ترتیب که شما میتوانید بدون حتی یک خط کدنویسی هدر و فوتر برای صفحات مختلف طراحی کنید و همچنین برای آرشیو و صفحات داخلی سایت در پست تایپ های مختلف قالب های بسیار حرفه ای طراحی کنید .

ایجاد هدر و فوتر

ایجاد قالب پست

ایجاد قالب آرشیو

ایجاد صفحه 404

صفحات ووکامرس

ایجاد صفحه جستجو

طراحی قالب حرفه ای

ویرایشگر حرفه ای سایت

قالب های آماده

بیش از 100 ویجت

اگر به دانلود و نصب فعال افزونه دقت کنید این افزونه دارای 5 میلیون نصب فعال می باشد که در بین صفحه ساز ها این عدد خیلی زیاد می باشد .دلیل این امر بروزرسانی مداوم و اضافه شدن امکانات بی نظیر می باشد.

نکته مهم این است که در کنار نسخه پرو حتما باید نسخه رایگان این افزونه را نصب بفرمایید

آپدیت خودکار

بروزرسانی از پیشخوان وردپرس

یکی از مهم ترین قابلیت های افزونه المنتور پرو فارسی سایت ما این می باشد که قابلیت بروزرسانی افزونه از طریق پیشخوان وردپرس قابل انجام می باشد و شما میتوانید با مراجعه به بخش افزونه ها آن را بروزرسانی نمایید.

قابلیت کانتینر فلکس باکس

قابلیت Container Flexbox در المنتور یک قابلیت ارزشمند می باشد که به شما کمک می کند تا به راحتی چیدمان المان ها را انجام دهید که در نسخه های اخیر به صورت ثابت و رفع باگ شده در المنتور قرار داده شده است .

ساخت مگامنو با المنتور

ساخت مگامنو با المنتور

به راحتی این صفحه ساز بدون نصب افزونه های جانبی به شما این امکان را می دهد تا مگامنو های پیشرفته طراحی کنید فقط کافیه قابلیت عناصر تو در تو را در تنظیمات المنتور فعال نمایید .

شرط گذاری برای کاربران با المنتور

در نسخه اخیر این افزونه قابلیت شرط گذاری یا همان Display Conditions قرار داده شده است که به راحتی میتوانیم برای کابران عضو و غیر عضو شرط گذاری انجام دهیم .

برای مثال میتوانیم قسمتی از سایت را برای کاربران غیر عضو و لاگین نکرده مخفی کنیم که این خیلی برای ما طراحان سایت جذاب می باشد .

شرط گذاری برای کاربران با المنتور

طراحی سایت با هوش مصنوعی

بله درسته المنتور اخیرا به صفحه ساز خود این قابلیت را اضافه کرده که از هوش مصنوعی کمک بگیرید و طراحی سایت حرفه ای تری داشته باشید که در مقاله هوش مصنوعی در المنتور به شما کامل توضیح داده ایم .

تنظیمات پیشرفته قالب شما

همان طور که در تصویر مشاهده میکنید در المنتور تنظیماتی وجود دارد که میتوانید تایپوگرافی ، رنگ ها ، عرض محتوا و سایت و حتی دکمه ها و فرم ها را از قبل تنظیم نمایید تا کار ما را در هنگام طراحی سریع تر و حرفه ای تر کند .

تنظیمات پیشرفته قالب شما
کشیدن و رها کردن المان

با کشیدن و رها کردن سایت طراحی کن

Drag & Drop

با نصب این افزونه در وردپرس دیگه طراحی با کشیدن و رها کردن المان ها انجام میشود و میتوانید یک المان را از منوی ویجت ها بگیرید و در جای مورد نظر رها کنید .

واکنش گرا یا ریسپانسیو المنتور

قابلیت هوشمند ریسپانسیو در المنتور

قابلیتی که میتوانیم به آن اشاره کنیم قابلیت ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت می باشد که از نظر گوگل اهمیت ویژه ای دارد و میتوانید برای موبایل و تبلت و حتی لپ تاپ نیز سایت خود را بهینه کنید .

المان المنتور

ترجمه فارسی و دارای فونت فارسی

این افزونه دارای فونت زیبای فارسی در ویرایشگر و همچنین ترجمه کامل فارسی می باشد که میتوانید به راحتی در سایت های فارسی زبان نصب و راه اندازی کنید . به این نکته توجه کنید که این افزونه در صورت تغییر زبان پیشخوان وردپرس شما به زبان انتخاب شده تغییر خواهد کرد پس در نتیجه با تمامی زبان ها سازگار می باشد.

دارای 100 المان و ویجت

گزینه بعدی که می توانیم به آن اشاره کنیم داشتن بیش از 100 المان حرفه ای می باشد .مثلاً شما برای ایجاد فرم میتوانید از ویجت فرم المنتور استفاده کنید .

مثلاً همین صفحه ای که شما در حال مشاهده آن هستید از ویجت های مختلف المنتور بدون کدنویسی ایجاد شده است 🙂

ویجت های المنتور
درج فونت فارسی در المنتور پرو

درج فونت فارسی در المنتور پرو

قابلیت درج فونت در سایت در نسخه رایگان المنتور قرار ندارد اما با نصب نسخه پرو دسترسی به این قسمت برای شما ایجاد می شود و میتوانید فونت دلخواه فارسی و انگلیسی را به سایت خودتان اضافه کنید .

درج کد های سفارشی

اگر طراح سایت حرفه ای هستید و دوست دارید کد های خود را در قالب قرار دهید باز این امکان برای شما در این صفحه ساز مهیا شده است و میتوانید کد های خود را با شرط گذاری داخل سایت خود قرار دهید .

افکت‌های انیمیشنی جذاب

در این افزونه قابلیتی به نام موشن افکت وجود دارد که میتوانید به راحتی میتوانید افکت های انیمیشنی جذاب با موس و یا اسکرول صفحه انجام دهید تا سایت شما جذاب تر شود .

دسترسی به کتابخانه قالب ها

با المنتور پرو میتوانید به بیش از 300 قالب آماده دسترسی داشته باشید و به راحتی با یک کلیک درون ریزی آن ها را انجام دهید .این هم یکی دیگه از امکانات این افزونه می باشد.

دسترسی به کتابخانه قالب ها

سازگاری المنتور پرو با افزونه های دیگر

این افزونه با اکثر افزونه های حرفه ای سازگاری کامل دارد از جمله افزونه ووکامرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی ، افزونه WPML برای چند زبانه کردن سایت و غیره

سازگاری با افزونه ووکامرس

سازگاری با افزونه WPML

سازگاری کامل با افزونه ACF

سازگاری کامل با افزونه Yoast

امکانات المنتور

امکانات کلی افزونه المنتور پرو

ساخت فروشگاه اینترنتی مثل آب خوردن

افزونه المنتور پرو در نسخه جدید یک سری ویجت های جدید جهت هماهنگی بیشتر با افزونه فروشگاه ساز رایگان ووکامرس در اختیار ما قرار داده است که میتوانیم علاوه بر صفخات آرشیو و داخلی محصول ، پنل کاربری و سبد خرید و غیره را نیز طراحی و سفارشی سازی کنیم.

ووکامرس و المنتور

ساخت پاپ آپ بدون افزونه جانبی

POPUP

در المنتور گزینه ای به نام POPUP وجود دارد که با فعال سازی نسخه پرو برای شما باز می شود و شما میتوانید طبق تصویر بالا برای جشنواره ها و اطلاعیه های خودتان بدون نصب افزونه ای دیگر از آن استفاده کنید .

آموزش رایگان المنتور

شما با تهیه نسخه المنتور پرو میتوانید از آموزش المنتور در سایت استفاده کنید و تمامی موارد اصلی المنتور را یاد بگیرید تا بتوانید وبسایت های حرفه ای طراحی کنید . همچنین در جلسه ششم از این آموزش مقایسه ی دقیقی از نسخه رایگان و پرو را قرار داده ایم .

سوالات متداول

بله این افزونه دارای آپدیت مادام العمر دارد.

در المنتور رایگان یکسری از ویجت ها و امکانات قفل هستند.

خیر ، با قالب هلو المنتور (Hello Elementor)  میتوانید هر نوع سایتی را طراحی کنید.

دیدگاه ها و نظرات کاربران

338 پاسخ

  1. سلام من دارم از آموزش های شما پیروی میکنم و المنتور پرو هم از خودتون خریدم
    برای سایتم از فونت شبنم استفاده کردم ولی الان که با یه سیستم دیگه چک میکنم فونت شبنم نشون داده نمیشه داخل سایتم میشه راهنمایی کنید

    1. سلام خدمت شما
      ممنون از شما
      باید خیلی از موارد از جلمه ssl سایت رو بررسی کنید که لینک فونت شما مشکل نداشته باشد و همچنین کش مرورگر و موارد این چنینی را باید بررسی کنید

  2. درود و خسته نباشید
    یک سوال داشتم
    میخواستم از قابلیت های addons المنتور پرو استفاده کنم و یکسری قابلیت های دیگه که نیاز به ورود به اکانت اورجینال المنتور را دارد ولی وقتی المنتور پرو را از سایت شما خریداری کردم و رمز عبور و نام کاربری را دریافت نکردم و برای استفاده از آن قابلیت ها باید چه کنم؟
    با تشکر🌹

  3. سلام من می خوام المنتور پرو رو از شما خریداری کنم اما قبلش می خوام بدونم ایا می تونم از این تو طراحی سایت های خارجی استفاده کنم؟
    چون اونا کپی رایت دارن برای من مشکلی پیش نمیاد؟

  4. آیا میتوان با المنتور پرو خودمون پوسته و قالب بسازیم؟
    آیا گیتوانیم خودمان قالب را بسازیم و قالبی آپلود نکنیم؟

  5. سلام
    3تا سوال دارم ممنون میشم راهنمایی کنید
    1- افزونه المنتور پرو رو تهیه و نصب کردم ، قسمت طرحبندی گزینه فاصله بین ستون ها ، ارتفاع،موقعیت ستون، تراز عمودی رو نداره
    2- زمانی که کلیک راست میکنم گزینه افزودن ستون جدید رو ندارم
    تمام افزونه هارو غیرفعال کردم که محدودیتی برای المنتور ایجاد نکنن اما مشکل حل نشد
    3- بروز رسانی خودکار رو برای المنتور باید فعال کنم یا خیر؟

    1. سلام درود بر شما
      1. این قسمت ها در بخش داخلی وجود دارد باید بخش داخلی را از قسمت تنظیمات تب ویژگی ها کانتینر فلکس باکس را غیرفعال نمایید .
      2.باز هم به دلیل مورد 1 است .
      3. بله بروزرسان خودکار دارد البته اگه از سایت ما تهیه کرده باشید

    1. سلام درود بر شما
      این افزونه به صورت اورجینال از سایت اصلی در اختیار شما قرار داده می شود و روی بی نهایت دامنه با آپدیت خودکار می توانید نصب بفرمایید
      موفق باشید

  6. سلام
    من یه سایتی رو روی لوکال هاست دارم مدتی و روش تمرین میکنم، المنتور پرو رو هم چند وقت پیش گرفتم ازتون و تا امروز خوب بود و یهویی ارور زیر اومد، برای رفعش راهنماییم میکنید لطفا؟
    Warning: Undefined array key “options” in C:\ xampp\htdocs\ karajex\wp-content\plugins\ elementor-pro\modules\theme-builder\ widgets\site-logo.php on line 192

    1. سلام درود بر شما این یک باگی هستش که با نسخه 8 php پیش میاد اگر نسخه 7.4 استفاده نمایید مشکلی نخواهید داشت

  7. سلام خسته نباشید من ورد پرس رو چون دارم یاد میگیرم براش هاست و دامین نخریدم و فقط دارم رو لوکال هاست خود کامپیوتر تمرین میکنم باهاش آیا این افزونه کار میکنه روی لوکال هاست ؟؟

  8. سلام سایت من یکباره بهم ریخت. میخواستم از المنتور شما خریداری کنم. Element Pack – Element Pack Lite – Addons for Elementor – Elementor – Elementor Pro این المنتورها روی ساتم نصب هست ولی دیگه کار نمیکنه و صفحات سایت هم بهم ریخته. کدوم پکیج شما رو باید خریداری کنم تا بتونم سایت رو برگردونم؟ سپاس

    1. سلام درود بر شما اگر مشکل با المنتور پرو دارید پکیج المنتور پرو به صورت تکی تهیه کنید .
      لطفا تیکت بزنید تا راهنمایی بهتری به شما ارائه شود .

  9. سلام وقتتون بخیر ببخشید المنتور پرو رایگان دارین رو سایت؟ اگه اره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. سلام وقت بخیر چند روز پیش المنتور خریداری کردم حالا نسخه بروزش میخوام40250 اینم کدی که افزونه خریداری کرده بود

      1. سلام درود بر شما
        نیازی به ارسال از طرف ما ندارید یا میتوانید از پیشخوان اتوماتیک بروز نمایید و یا می توانید از قسمت پنل کاربری بخش دانلود ها دانلود کنید .

  10. با سلام و خسته نباشید
    اول یه تشکر بخاطر دوره اموزش المنتور و بعد اینکه من المنتورپرو رو داشتم اما گفتم که نسخه اصلی شو از سایت شما بخرم تا همه المان ها و … با شما یکی بشه
    اما الان ک نصب کردم با قبلی هیچ تفاوتی نداره !
    مثلا برای بوجور اوردن یک بخش برای من نوشته کانتینر اما برای شما بخش داخلی هستش
    چطوریه الان؟

    1. سلام عرض ادب
      در چند نسخه اخیر در ماه گذشته کانتینر جایگزین بخش داخلی شده است برای همین موضو باید از قسمت پیشخوان > المنتور > تنظیمات وارد تب ویژگی شوید و کانتینر فلکس باکس در انتهای صفحه را غیرفعال کنید بزودی آموزش کانتینر در آموزش رایگان المنتور قرار خواهیم داد.
      موفق باشید

  11. سلام و وقت بخیر
    ببخشید سایت من رو شخصی با استفاده از قالب های آماده خریده و بمن تحویل داده
    الان من میخام روی هدر و فوتر تغییراتی انجام بدم، نمیتونم. یا مثلا توی وبلاگ یا صفحات محصولاتم هم نمیتونم خیلی چیزارو تغییر بدم.
    اگه المنتور رو به المنتور پرو ارتقا بدم، میتونم اصلاح کنم هر صفحه و بخشی رو که بخوام؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله برای قالب های آماده با افزونه المنتور پرو میتوانید هدر اختصاصی تغیین کنید یادتان باشد هدر تغییر کند باید فوتر هم با المنتور بسازید

  12. سلام آقای قربان خانی
    لطفا پیگیری کنید المنتور پرو در اپدیت جدید قابلیت فلکس باکس با باگ همراه هست.
    خیلی ممنون.

    1. سلام درود بر شما
      المنتور اگر باگ داشته باشد توسط سازنده رفع می شود و بروزرسان خودکار در اختیار شما قرار داده شده است

  13. سلام
    ببخشید دو تا سوال دارم
    اول اینکه نوشتید امکان نصب روی بینهایت دامین، یعنی من این افزونه رو اگر یک بار از سایت شما بخرم میتونم روی دو تا سایت خودم نصب کنم و هر دو هم همیشه آپدیت میشن؟
    دوم هم اینکه من الان نسخه قدیمی‌تر رو نصب دارم. بعد از خرید این افزونه شما باید چکار کنم؟ اون رو پاک کنم بعد این رو نصب کنم؟ اینجوری سایتم دچار مشکل نمیشه؟ راه حل چیه؟

    1. سلام وقت بخیر
      برای سوال اول بله به همین صورت است
      برای سوال دوم میتوانید نسخه جدید را در قسمت افزونه ها به صورت دستی نصب نمایید .هیچ مشکلی پیش نمیاد فقط قبل از هرکاری از سایت خود بکاپ تهیه بفرمایید .

  14. سلام اگر افزونه ها را قبلا از سایت های دیگر خریداری کرده باشیم، با خرید و نصب این المنتور به مشکل نمیخوریم؟

  15. سلام من افزونه المنتور پرو رو از شما تهیه کردم منتهی یک مشکلی دارم وقتی توی ساخت هدر فهرست رو توی آلمان های بالا میدارم و انتشار رو میزنم توی‌نمایش سایت فهرست به طور کامل عرض و ارتفاع رو از دست میده و به شکل عمودی نمایش داده میشه و اصلا شبیه زمانی که داخل ویرایشگر هست نیست خواهش میکنم جواب بدید که بسیار‌مورد نیاز هست این مورد

    1. سلام درود بر شما
      این مشکل از سمت افزونه نیست و از مشکلات طراحی می باشد که باید در پیشخوان > المنتور > ابزار ها وارد شوید و روی بازسازی css کلیک نمایید و مجدد کش صفحه پاک کنید و چک نمایید .
      موفق و پیروز باشید

  16. من تا به حال تجربه استفاده از افزونه‌های فارسی ساز شده نداشتم برای اولین بار روی یکی از وب‌‌سایت‌های کاریمون قصد دارم استفاده کنم از افزونه المترو پرو شما! ایا این افزونه‌ها از نظر امنیتی مشکلی برای سایت ما درست نمی‌کنند؟ ممنون میشم در این باره توضیح دهید.

  17. سلام وقت شما بخیر. من المنتور پرو از شما خریداری کردم. صفحات محصولات فروشگاه اینترنتیم رو با پیشخوان وردپرس طراحی کردم ولی میخوام با المنتور پرو ویرایش کنم. اما در صفحه ویرایش محصول، اون گزینه آبی رنگ ویرایش با المنتور برام نمایش داده نمیشه و من این امکان رو ندارم که صفحه محصولم رو با المنتور ویرایش کنم. باید چکار کنم؟

    1. سلام وقت بخیر
      در پیشخوان > المنتور > تنظیمات وارد شوید و تیک محصولات را بزنید و ذخیره نمایید و مجدد چک بفرمایید

  18. سلام من افزونه رو خریدم ولی بعد از نصب وقتی میخوام هدر سایت یا سربرگ درست کنم میگه ک متاسفیم! ناحیه محتوایی در برگه شما یافت نشد

  19. سلام سایت من قبلا توسط یه شرکتی طراحی شده اما در حال حاضر خودم سایت رو اداره میکنم بعد از به روز رسانی سایت وقتی المنتور پرو رو فعال میکنم خطا بهم نشون میده و سایت از دسترس خارج میشه که مجبور میشم از قسمت پلاگین ها المنتور پرو رو رینِیم کنم . ممنون میشم راهنمایی کنید و بگید این مشکل رو چطور میتونم حل کنم تا بتونم المنتور پرو رو فعال کنم

    1. سلام
      نسخه قالب و افزونه های دیگر شما با نسخه المنتور سازگار نیستند اول آن ها را بروزرسانی کنید و بعد المنتور و المنتور پرو خود را بروز کنید .

  20. درود بر شما…من پکیج ویژه المنتور کار را از سایت شما خریدم. میخواستم بدونم المنتور و افزونه های آن با قالب زفایر سازگار هست یا نه؟؟

    1. سلام این قابلیت فعال می باشد احتمالا سایت شما با المنتور پرو تداخل دارد از طریق پشتیبانی سوال بفرمایید تا برای شما بررسی شود .

  21. سلام واقعا دمتون گرم سرعت بروز رسانی خیلی زیادی من قبلا از سایت های دیگه گرفتم و روی پروژه های دیگم استفاده کردم اونا هنوز آپدیت نشدن اما این سری که از شما گرفتم خیلی سریع آپدیت میاید دمتون گرم واقعا

    1. سلام ، وقت شما بخیر
      من یه سایت با وردپرس درست کردم و میخوام یه قالب فروشگاهی آماده از شما خریداری کنم ، آیا لازم هست که افزونه المنتور پرو هم خریداری کنم یا اینکه قالب آماده این افزونه رو داره

  22. سلام وقت بخیر
    در صورت تهیه پکیج ویژه المنتور کار باقی افزونه ها هم مثل المنتور پرو اپدیت خودکار و امکان استفاده نامحدود دارند؟

    1. سلام دقت کنید ووکامرس برای شما نصب باشد و اگر نبود از قسمت ویجت های انتهای ویجت ها میتوانید آن ها را یکجا داشته باشید

  23. سلام زمانی که فایل رو نصب می کنم این ارور رو میده
    پرونده بارگذاری شده بزرگ‌تر از upload_max_filesize در php.ini است.

    1. سلام وقت بخیر
      پشتیبانی محصولات بله آنلاین از طریق تیکت می باشد .
      قطعا بله یکسری ویجت ها و امکانات به سایت شما اضافه میکند .

  24. سلام وقتتون بخیر میخواستم این نسخه ای که شما دارید میشه روی لوکال هاست هم نصب بشه چون بعضی از نسخه ها کد گذاری شده و اجازه نصب بر روی لوکال را نمی دهند؟

  25. سلام وقت بخیر المنتور پرو من تا نصب شد انگلیسی ها هست و فارسی نیست ویجت هاش.چطور میتونم فارسیش کنم؟

    1. سلام وقت بخیر
      چند حالت وجود دارد یا وردپرس شما انگلیسی می باشد که قطعا المنتور هم انگلیسی می شود و یا المنتور رایگانی که نصب کردید ترجمه آن در وردپرس شما وجود ندارد وارد بروزرسانی ها شوید در قسمت ترجمه ها بررسی کنید و بروزرسانی بزنید .

  26. سلام افزونن دانلود کردم ولی برای نصب خطا میزنه
    “این بسته نمی‌تواند نصب شود. پوسته، پروندهٔ استایل style.css را کم دارد.”

    1. سلام وقت بخیر
      شما نباید از حالت فشرده خارج کنید و دقیقا فایل دانلودی را از قسمت افزونه ها آپلود نمایید .
      آموزش نصب افزونه المنتور پرو
      لازم به ذکر است لطفا آموزش رفع خطای این بسته نمی‌تواند نصب شود. پوسته، پروندهٔ استایل style.css را کم دارد را ببنید

  27. سلام
    بنده بعد از اپدیت به اخرین نسخه المنتور پرو یه مشکلی در قسمت پرداخت صورتحساب دارم
    درگاه های پرداخت در حالت لود میمونه(وقتی نسخه پرو المنتور رو غیر فعال میکنم درست میشه)
    مشکلم از کجاست؟ فقط در حالت موبایل این اتفاق میوفته!

    1. سلام احتمالا نسخه جدید المنتور پرو با افزونه شما سازگار نیست لطفا از قسمت تیکت پشتیبانی درخواست نسخه قبلی را ارسال کنید و این موضوع را به نویسنده افزونه درگاه اطلاع دهید .

  28. سلام
    بنده المنترو پرو رو نصب دارم اما نگرانم با آپدیتش مشکلی برای سایتم پیش بیاد
    اصلا آپدیت المنتور ضروری هست؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله قطعا آپدیت هر افزونه ای ضروری می باشد و باید آپدیت نمایید .
      قبل از آپدیت حتما بکاپ تهیه کنید با خیال راحت بروزرسانی انجام دهید .

  29. سلام
    من المنتور و المنتور پرو رو نصب کردم و آپدیت هستن منتها تو قسمت المانهای پایه المان بخش داخلی وجود نداره.
    دلیلش چیه؟
    چطوری میشه این المان رو اضافه بشه؟

    1. سلام
      چون شما کانتینر را فعال کردید برای غیر فعال سازی وارد قسمت المنتور در پیشخوان شوید و تنظیمات را کلیک کنید در این قسمت روی تب ویژگی ها کلیک کنید و کانتینر را غیرفعال کنید .

  30. سلام . من المنتور را با نسخه جدید آپدیت کردم . بعد سایت و تنظیمات و ظاهرش بهم خورد از بکاپ برای برگرداندن سایت استفاده کردم . سایت درست شد و دوباره پیام داد برای بروزرسانی . دوباره بروزرسانی کردم باز بهم خورد و دوباره بکاپ را برگرداندم و باز هم پیام داد برای بروزرسانی . نمیدونم باید چکار کنم اگه ممکنه بهم کمک کنید . ممنون

    1. سلام وقت بخیر
      زمانی که به نسخه قبل بر میگردانید به شما پیام آپدیت را مجدد اعلام میکند و کاملا طبیعی هستش .
      مشکل اصلی شما عدم سازگاری نسخه جدید افزونه المنتور با افزونه های دیگر و یا قالب شماست که باید بررسی نمایید برای کدام یک می باشد و تا آپدیت آن افزونه و یا قالب صبر کنید و سپس افزونه المنتور خود را بروز نمایید .

  31. سلام خسته نباشید من جایی خوندم که برای سایت هایی که قراره فروشگاهی باشن نیاز به نصب افزونه ودمارت هستن ونصب کردم و همه جا خوندم که سازگاره با المنتور پرو …….. المنتور پرو رو نصب کردم ..کارم رو تازه شروع کردم شاید سوالم مسخره باشه اما لطفا کمکم کنید.میخام ابزارک هام رو درگ کنم . بندازم روی صفحه اصلی اما پیش نمایش های قالب ودمارت رو صفحه هستش منظورم سربرگ یا همون هدر ……..و نمیتونم هیچ جوره پاکشون کنم دلیل یا راه حل خاصی داره؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      برای استفاده از افزونه هسته وودمارت باید خوده قالب آن را نصب کنید و اگر نصب کردید و میخواهید هدر و فوتر را تغییر دهید و با المنتور پرو بزنید کافیه وارد قسمت قالب های ذخیره شده شوید و هدر خود را بسازید و شرط گذاری نمایید .

  32. من نسخه المنتور پرو را نصب کردم و برخی بخش ها را باهاش طراحی کردم . الان یه پیام Compatibility alert بین المنتور و المنتور پرو برام داده است . و البته برخی آیتم های المنتور که موشن و حالت افکت های حرکتی دارن مثل تب یا … بهم ریخته در سایت نشون داده میشه ( البته در پریویو المنتور اوکی هست ولی در نمایش سایت بهم ریخته است ؟) ب برای حل مشکل باید چه کرد؟

    1. سلام وقت بخیر
      شما تداخل بین افزونه ای دارید و افزونه شما با نسخه جدید المنتور سازگاری ندارد برای همین موضوع باید به نسخه قبل برگردانید تا آپدیت برای افزونه های دیگر شما بیاید .
      نسخه المنتور رایگان را از طریق آموزش برگرداندن المنتور به نسخه قبل انجام دهید و نسخه ای از المنتور پرو که در سایت شما سازگار بود رو از طریق تیکت بگید تا نسخه قبل تر در اختیار شما قرار بگیرد.

    1. سلام وقت بخیر
      افزونه های ارائه شده توسط تیم ما بدون محدودیت می باشد روی هر چند تا سایت میتوانید نصب بفرمایید .

  33. سلام وقت بخیر
    من المنتور پرو رو نصب میکنم اما این پیام میاد : پوشه‌ی هدف از قبل موجود است. C:/xampp/htdocs/—-/wp-content/plugins/elementor/
    و بازم همون امکانات رایگان فقط در دسترس ان. مشکل از کجاست؟

    1. سلام وقت بخیر
      لطفا وارد هاست خود شوید و قسمت wp-content/plugins شوید و پوشه elementorpro را پاک نمایید سپس افزونه را نصب کنید .

  34. سلام وقت بخیر
    من النتور پرو را از سایت شما تهیه و نصب کردم، برای ایجاد یک بلوک بر روی دکمه درج کلیک میکنم و بعد از لاگین شدن با ارور Bad Request مواجه میشم. از داخل ووردپرس لایسنس المنتور را غیر فعال میکنم و دوباره انجام میدم اما باز هر دفعه همین ارور را میده. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. سلام وقت بخیر
      این مشکل شما در پنل کاربری در قسمت سوالات متداول پاسخ داده شده است لطفا بررسی نمایید.
      در صورت اینکه نتوانستید انجام دهید با کمال میل ما در خدمت شما هستیم می توانید از تیکت پشتیبانی اعلام بفرمایید.
      موفق باشید

      1. سلام وقت بخیر
        متاسفانه فعلا سازگاری کامل ندارد . میتوانید در سایت اصلی قالب خود نیز بررسی نمایید

    1. سلام وقت بخیر
      بله فرقی نداره میتوانید به هر زبانی چپ چین و راست چین با المنتور طراحی کنید .
      محدودیتی در طراحی ندارید

    1. سلام وقت بخیر
      دلایل مختلفی دارد اما متداول ترین آن ها این است که آن ویجت قابلیت تغییر در حالت های مختلف را ندارد و باید بررسی کنید در کنار آن تنظیمات آیکون مربوط به واکنش گرا وجود دارد یا خیر اگر نداشته باشد اون تنظیم قابل تغییر نمی باشد.

  35. سلام. سایت ما با آپدیت خودکار افزونه نمایش موبایلش خراب شد. پیشنهاد می کنم از نسخه قبلی المنتور داخل هاستتون بکآپ بگیرید بعدا آپدیت کنید.

    1. سلام وقت بخیر
      نسخه 3.12.0 فعلا در بعضی از سایت ها با حالت واکنش گرا و نقاط شکست کمی مشکل دارد و قبل آپدیت طبق نظر دوستمون حتما بکاپ تهیه بفرمایید .
      دوستانی که المنتور پرو را از ما تهیه کرده اند و مشکل دارند میتوانند از طریق ارسال تیکت درخواست نسخه قبل تر را داشته باشند .

  36. با سلام و عرض ادب
    واقعا پکیج های المنتور بسیار زیاد و خیلی هم زیبا میشه کار کرد با هاشون و اقعا بخاطر اموزشتون ممنونم
    فقط چند تا سوال دارم
    افزونه پلاس ادان المنتور می خوام تهیه کنم ایا شما قرار می دین در سایت
    چون میشه از طرح های اماده اون کپی زد و در سایت استفاده کرد
    میشه افزونه رو دانلود نکرد و در سایت پلاگین های اون رفت و اقدام به کپی کردن طرح های اماده روی سایت خودمون استفاده کنیم

  37. سلام روز بخیر.
    میخواستم بدونم برای ساخت سایت بلاگ محور بسته مخصوص سئو کار مناسب هست یا از نظر شما بهتره که پکیج حرفه ای رو بگیرم؟

  38. سلام خسته نباشید.

    چرا بعد از خریداری این نسخه و راه اندازی اش، در قسمت Form المنتور پرو، گزینه pattern برای وارد کردن شماره تلفن در فرم ثبت نام و … وجود ندارد؟

    علاوه بر آن قسمت های ثبت نام، ورود، گوگل شیت و فراموش کردن رمز عبور نیز به قسمت واکنش بعد از ارسال در فرم های المنتور اضافه نمیشه.
    من آموزش های زیادی رو در این زمینه در اینترنت دیدم و مدرس به سادگی با نسخه های المنتور این کارها رو انجام میداد.
    علتش چیست به نظرتون؟
    من نسخه رایگان المنتور رو از خود پلاگین های وردپرس اضافه کردم و نسخه پرو رو از شما خریداری کردم. آیا باید کار دیگه ای انجام میدادم؟
    احساس میکنم که تمامی امکانات فعال سازی نشده اند.

    راهنمایی کنید لطفا.

    1. سلام وقت بخیر
      ممنون از خرید شما

      افزونه مستقیم از سایت اصلی در اختیار شما قرار میگیرد و اگر امکاناتی به آن اضافه شده باشد شما آن ها را خواهید داشت .
      آموزش هایی که شما دیدید در کنار افزونه المنتور یک افزونه و یا کدی نیز قرار داده شده است تا گزینه Pattern در تب پیشرفته فیلد اضافه شود که در حال حاضر این قسمت توسط نسخه فعلی المنتور ارائه نشده است و شما برای این منظور میتوانید از تنها افزونه موجود استفاده کنید که در فرم های خودتان pattern را فعال کنید .
      وارد لینک زیر شوید .
      لینک
      بعد از دانلود و نصب میتوانید از سایت html5pattern نیز استفاده نمایید .
      در صورت هرگونه مشکل نیز میتوانید از طریق ارسال تیکت با پشتیبانی ارتباط داشته باشید.
      موفق باشید

    1. سلام وقت بخیر
      به علت درخواست های زیادی که داشتیم ما پکیج را به چهار نوع تقسیم کردیم که شما عزیزان به راحتی بتوانید با تخفیف ویژه چندین افزونه را داشته باشید . که انتخاب آن دلخواه می باشد مثلا در پکیج دوم ما المنتور پرو و پاور پک را داریم اما در پکیچ چهارم ما علاوه بر دو افزونه قبل کلیه افزونه های سری جت را در اختیار شما قرار دادیم تا در سایت های مختلف با هزینه پایین استفاده نمایید .
      پیشنهاد ما این است که نیاز خود را بسنجید و بر اساس آن بسته را تهیه نمایید . پشتیبانی و خدمات هیچ کدام فرقی ندارد .
      موفق باشید

        1. خدمت شما در کامنت قبل گفته شد .
          بله درسته اما بعضی از قالب ها با نسخه پرو سازگار نیستند . می تونید بررسی نمایید

  39. سلام خدمت تیم قدرتمند المنتور سایت
    خواستم از همینجا یه تشکر ویژه کنم بابت آپدیت سریع به جرات میتونم بگم اولین سایتی هستید که بعد از انتشار نسخه جدید در همان روز قرار میدید.
    زمانی که امروز این آپدیت رو دیدم خواستم یه تشکر ویژه بکنم.

    1. سلام وقت بخیر
      ممنون از شما

      بله افزونه ما کاملاً اصلی و اورجینال می باشد و سعی میکنیم نسخه آخر را در کمترین زمان ممکن بعد از بروزرسانی اصلی در اختیار شما قرار دهیم .
      موفق و پیروز باشید

  40. سلام وقت بخیر
    من المنتور پرو از سایت شما خریداری کردم موقع نصب کردن افزونه این ارور میاد و نصب نمیشه PCLZIP_ERR_BAD_FORMAT (-10) : Unable to find End of Central Dir Record

    1. سلام درود بر شما
      این خطا به این معنی می باشد که فضای ذخیره‌سازی کافی در هاست شما برای وردپرس وجود ندارد تا بتواند محتویات فایل را از حالت فشرده خارج کرده و آپلود کند. برای تأیید این موضوع، سعی کنید فایل های دیگری مانند تصویر، ویدیو را در سایت خود آپلود کنید.

  41. سلام خسته نباشید …. از سایتتون افزونه رو خریدم و میخواستم روی وردپرس نصب کنم اما یه مشکلی هست … وقتی گزینه نصب رو میزنم این متن رو نمایش میده : The uploaded file exceeds the upload_max_filesize directive in php.ini.
    راه حل چیه ؟ باید چکار کنم ؟

  42. سلام وقت بخیر
    با خرید المنتور پرو از شما بازم بعد مدتی نیاز به تمدید هست؟یعنی مجدد باید خریداری کنیم یا برای همیشه هست؟
    یه سوال دیگه اینکه لایسنس اورجینال هست و آپدیت میگیره؟

    1. سلام وقت بخیر
      خیر به صورت نامحدود بدون تمدید می توانید آپدیت نمایید .بله فایل افزونه به صورت اورجینال در اختیار شما قرار می گیرد .

  43. سلام
    چطور قسمت نظرات محصول یا نوشته را مثل شما ویرایش و طراحی کنیم؟ مثل همین جایی که الان دارم نظر میدم

    1. سلام وقت بخیر
      ما در این قسمت از ویجت نظرات و یا دیدگاه های المنتور در حالت پیشفرض استفاده کردیم و با CSS به آن استایل داده ایم .
      موفق باشید

    1. سلام وقت بخیر
      المنتور پرو در کنار المنتور رایگان عمل میکند و باید حتما نسخه رایگان را نصب نمایید. برای همین منظور ابتدا از طریق آموزش زیر آن را نصب نمایید و سپس المنتور پرو را فعال کنید .

      آموزش نصب المنتور
      باتشکر از شما

    1. سلام وقت بخیر
      مشکلات آموزشی را در قسمت مربوط به خودشان ارسال بفرمایید . میتوانید این مشکل را در قسمت آموزش المنتور پیگیری نمایید .
      اما برای اینکه وقت شما گرفته نشود:
      سوال شما را به دو صورت میتوانیم پاسخ دهیم
      1. شما دارید با موبایل ویرایش میکنید و مشکل خوردید که سازنده افزونه هم گفته که با موبایل و تبلت این کار را انجام ندهید فقط با سیستم های کامپیوتری ویرایش انجام شود .
      2.در حالت واکنش گرا به مشکل بر خورد کردید و ذخیره نمی شود که آن هم دلایل مختلفی دارد که باید سایت شما بررسی شود .
      موفق باشید

    1. سلام وقت بخیر
      بله این افزونه مستقیم از سایت اصلی در اختیار شما قرار داده می شود و قیمتی که اعلام شده با تخفیف می باشد .

  44. باسلام مجدد
    اگه ما 300 محصول داشته باشیم و بخوایم برای معرفی هر محصول از قالب های جداگانه و منحصر به خودشون استفاده کنیم، روی سئو سایت و همچنین سرعت ما تاثیرگذار هست؟ لطفا مزایا یا معایب اینکار رو توضیح بدین.
    سپاسگزارم

    1. سلام وقت بخیر
      المنتور برای رفع این باگ قسمت قالب های ذخیره شده را ایجاد کرده که برای همه ی محصولات یک قالب داشته باشید اما زمانی هستش که میخواهید به صورت سفارشی ایجاد نمایید و هر محصول را با ویرایشگر المنتور باز میکنید و ممکنه است سرعت سایت شما را کاهش دهد اما اگر این تغییراتی که انجام میدهید سرعت سایت شما را کاهش نمی دهد خیر تاثیری در سئو ندارد .
      موضوع مهم این است زمانی که بخواهید 300 محصول خود را یک قسمت به آن داضافه کنید باید هر 300 محصول را جداگانه تغییرات انجام دهید اما با ایجاد یک قالب دیگر به این مشکل بر نمیخورید .
      موفق باشید

  45. باسلام
    من با المنتور یک قالب برای صفحه محصولاتم درست کردم و اون رو روی یک دسته بندی خاص تنظیم کردم، به طبع در هر محصول متغیراتی هست. ولی در صفحه هر محصول تغییری ایجاد میکنم همه صفحات دیگه هم دچار همون تغییر می شن. چطور می تونم از یک قالب در همه صفحات استفاده کنم ولی در هر صفحه بتونم عکس، محتوا، جدول و … مخصوص به خودش رو داشته باشم؟ لطفا راهنمایی بفرمایین.
    سپاسگزارم

    1. سلام وقت بخیر
      زمانی که شما یک قالب ارشیو درست میکنید و شرط برای یک دسته خاص قرار میدهید دیگه دسته های دیگر آن قالب را فراخوانی نخواهند کرد و برای دسته های دیگر هم باید قالب خودشان را ایجاد کنید و شرط را درست تعیین نمایید .
      اما اگر میخواهید که یک قالب طراحی کنید و برای دسته های مختلف ویژگی ها و محتوا منحصر به فرد قرار دهید باید از فیلد های سفارشی استفاده نمایید که این فیلد ها را میتوانید یا از افزونه ACF استفاده نمایید و یا از افزونه جت انجین استفاده کنید . که هر دو آن در سایت ما وجود دارد کافیه روی لینک های آن کلیک کنید .
      موفق باشید

  46. سلام در هنگام افزودن المنتور پرو، بعد از انتخاب فایل elementor-pro و زدن دکمه نصب با پیام «پرونده بارگذاری شده بزرگ‌تر از upload_max_filesize در php.ini است» مواجه شده و موفق به نصب آن نمی‌شوم. راهنمایی بفرمایید چه باید کرد؟

  47. سلام
    چند وقت پیش از یک سایتی قالبی خریدم که کنارش افزونه المنتور پرو هم بود
    من سایتم رو با همین المنتور پرو ساختم اما فهمیدم این المنتور پرو قابلیت اپدیت نداره
    اگه من از شما این افزونه رو بخرم و در وردپرسم نصبش کنم تمام قالب هایی که با المنتور پرو قبلی ساختم پاک میشه؟

    1. سلام وقت بخیر
      در صورت اینکه قالب شما با آپدیت جدید مشکلی نداشته باشد بله میتوانید به راحتی نصب کنید و در صورت هرگونه مشکل باید قالب خود را نیز بروز کنید .
      نکته مهمی که باید رعایت کنید بحث امنیت می باشد باید سعی کنید تمامی افزونه های خود را بروز نگه دارید ممکنه باگ امنیتی در نسخه های قبل وجود داشته باشد که برای امنیت سایت شما بسیار بد می باشد
      قبل از نصب و انجام هر کاری فراموش نکنید بکاپ تهیه بفرمایید .
      درصورت هرگونه مشکل پشتیبانی کنار شماست.
      موفق باشید

  48. سلام . امنتور پرو را تهیه کردیم آیا رو لوکال هاست هم میشه نصبو باهاش کارکنیم ؟ و اگر میشود آیا روش نصب مثل الباقی افزونه هاست ؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله بدون محدودیت مثل افزونه های دیگر میتوانید نصب و استفاده نمایید .
      موفق باشید

  49. سلام استاد
    من افزونه المنتور پرو و یوست رو دارم و هر دو بروزرسانی شدن
    وقتی داخل یک برگه کانتینر ایجاد میکنم و روش کلیک میکنم در نوار کناری قسمت تنظیمات بخش پیشرفته محتوایی نشون داده نمیشه ولی وقتی یوست رو غیر فعال میکنم مشکل برطرف میشه
    حسابی کلافه شدم اگه راهنمایی کنین ممنون میشم

    با تشکر

    1. سلام وقت بخیر
      این 2 افزونه به هیچ عنوان با هم تداخل ندارند و به احتمال خیلی زیاد افزونه های شما بروز نمی باشد لطفا بروزرسانی کنید و تست نمایید .

  50. ببیند توی صفحه برگه هام چند تا برگه درست کردم یکی از اون برگه ها، برگه ورود و ثبت نام هستش
    که کاربر بره و ثبت نام کنه
    یه دکمه هم توی صفحه اصلی درست کردم که اون برگه رو به اون برگه ورود و ثبت نام لینک کردم

    بعد الان کل سایت و تمام برگه ها ( از هدر و فوتر و همه چیزی که طراحی کردم) رو به درستی نمایش میدن

    اون برگه ورود و ثبت نام فونت های هدر و فوتر و المان ها و همه‌چیزو خراب نشون میده ( یعنی مثلا المان هات اسپات رو یه جور دیگه نمایش میده ( یه جورایی از هیچی پیروی نمیکنه)

    1. سلام خدمت شما
      مشکلی که شما د ارید و فقط یک برگه به صورت می باشد مشکلات مختلفی را باید بررسی کنید اما مهمترین این مشکل کش مرورگر یا افزونه کشی که نصب کردید می باشد که باید کش را پاک کنید و مجدد بررسی کنید

  51. سلام وقت بخیر آپدیت المنتور پرو چطوریه مستقیم هست یا آپدیتش رو از شما باید بگیریم و نصب کنیم؟

  52. سلام
    من افزونه المنتور نصب کردم در بخش تایپوگرافی فونت ایران سنس نداره هیچ فونت فارسی نداره؟ پس کجاست

  53. سلام وقت بخیر میخواستم بدونم المنتوری که سایت شما ارائه میده دارای چند مدل فونت فارسی برای نوشته هاست؟

  54. سلام وقت بخیر
    بنده المنتور رو نصب کردم ولی صفحه ای که گزینه ها برای ساخت صفحه باید یاشه باز نمیشه
    مشکل چیه ؟

    1. سلام وقت بخیر
      دوست من شما میتوانید از قسمت قالب ها در پیشخوان و قالب های ذخیره شده را انتخاب کنید و در این قسمت انجام دهید

  55. من افزونه المنتور پرو را خرید کردم و روی فعال کردم متاسفانه به ویراشگر متن می روم از صفحه خارج شده و پیغام خطا می دهد
    چه باید کرد؟

  56. درود
    آیا فونت های مختلف روی این ورژن از المنتور نصب است یا باید جداگانه نصب شود.
    من الان از یک المنتور استفاده می کنم که وقتی ویراش متن آن را استفاده می کنم و یا به انتخاب فونت می رم با پیغام خطا مواجه می شم آیا المنتور شما این مشکل را ندارد

  57. سلام وقت بخیر
    من المنتور رایگان نسخه 3.6.5 با قالب اجوما دارم که تا چند وقت قبل داشت راحت کار میکرد
    اما بطور ناگاهی سایت روی حالت ورد میایستاد و کامل بالا نمیآمد
    بعد از اینکه المنتور را غیر فعال کردم سایت OK شد اما قابلیتهای المنتور را از دست داده ام
    میخواستم ببینم اگر این افزونه پرو را خریداری کنم مشکل حل میشه و تضمینی برای این کار هست ؟
    این هم آدرس سایتم : https:// tadris118 .ir/
    ممنون میشم کمکم کنید

    1. سلام وقت بخیر
      یکی از دلایل لودینگ و لود نشدن سایت عدم هماهنگی قالب با نسخه های افزونه ها می باشد . شما باید از آخرین نسخه های افزونه استفاده کنید .

  58. سلام
    من نمی دونم چه نسخه ای از المنتور رو و از کجا داشتم
    بعد از اینکه از شما خرید کردم، نسخه قبلی رو پاک کردم و حالا که نسخه خریداری شده رو نصب می کنم چیزی نمایش داده نمیشه و همه طراحی های گذشته از بین رفتند
    مشکل چی می تونه باشه؟

    1. سلام وقت بخیر
      مشکل شما به دلیل پاک کردن نسخه رایگان المنتور می باشد و می بایست نسخه المنتور پرو را در کنار نسخه رایگان نصب بفرمایید .
      در حال حاضر کافیه مجدد المنتور رایگان را نصب کنید و المنتور پرو را نیز فعال کنید و تمامی طراحی های شما بر میگردد.
      موفق باشید

    1. سلام وقت بخیر
      ممنون از شما 🙂 هدف اصلی ما همین می باشد که بروزترین سایت المنتور در ایران باشیم.
      موفق باشید

    1. سلام وقت بخیر
      بله بدون هیچ مشکلی کار میکند و سازگاری کامل توسط نویسنده قالب وودمارت اعلام شده است . با خیال راحت خریداری و نصب کنید.

  59. سلام وقت بخیر
    میخوام این افزونه رو خریداری کنم وردپرس من انگلیسیه میتونم نصب کنم باز ؟ مشکلی پیش نمیاد

    1. سلام وقت بخیر
      افزونه مشکلی برای اتصال به کتابخانه را ندارد و شما برای اتصال به کتابخانه اگر مشکل دارید میتوانید از طریق پنل کاربری در قسمت سوالات متداول ، آموزش کامل اتصال به کتابخانه را مشاهده کنید .
      موفق باشید

    1. سلام وقت بخیر
      افزونه ما به صورت مستقیم در اختیار شما قرار میگیرد و فایل اضافی در آن قرار داده نمیشود تا حجم بالا برود .

  60. سلام خسته نباشید
    من فروشگاه اینترنتی دارم و قالب فلتسام روش نصب هست با ازونه ووکامر میخواستم ببینم افزونه المنتور تداخلی ایجاد نمیکنه با این دوتا؟؟ سرعت لود سایت پایین نمیاد؟

    1. سلام وقت بخیر
      قالب و افزونه ای که گفتید کاملاً سازگار می باشند و مشکلی برای سایتتون به وجود نمیاد. ( طبق گفته سازندگان قالب و افزونه )

  61. با سلام
    من چند روز پیش المنتور پرو رو خریداری کردم نصب شده کار میکنه افزونه ووکامرس بعد از نصب فعال بود یه بار که المنتور رو بستم و باز کردن کلا نبود لطفا راهنمایی کنید فعالش کنم

    1. سلام وقت بخیر
      همین افزونه ای که خریداری کردید در سایت ما در کنار ووکامرس نصب می باشد و مشکلی در این خصوص نیست .
      مشکل شما باید بررسی بشه ببنیم تداخل افزونه دارید یا قالب .
      شما میتوانید تیکت بزنید تا براتون بررسی کنیم
      موفق باشید

  62. سلام، من یه هاست از Godday گرفتم و میخوام روش یه فروشگاه خارجی بیارم بالا. میتونم این افرونه رو استفاده کنم؟
    مشکلی تو اتصال درگاه های پرداخت بهش نخواهم داشت؟
    با کپی رایت به مشکلی نمیخورم؟

  63. میشه بفرمایید برای ساخت Link Bio که برای استفاده در اینستاگرام هست، کدام یک از افزونه های المنتور رو در کنار این افزونه برای زیبایی و سرعت بیشتر در ساخت پیشنهاد می فرمایید؟

  64. سلام
    من المنتور پرو رو خریداری کردم اما وقتی میخوام به کتابخانه المنتور متصل بشم با ارور مواجه میشم مشکل از چیست؟

    1. سلام وقت بخیر
      افزونه برای اتصال به کتابخانه هیچ گونه مشکلی ندارد و احتمالا مشکل از سایت شماست و آموزش نحوه اتصال را هنوز بلد نیستید . برای رفع موارد پشتیبانی میتوانید از طریق تیکت با ما در ارتباط باشید.
      موفق و پیروز باشید

    1. سلام وقت بخیر
      تشکر از خرید شما
      افزونه بدون مشکل به کتابخانه متصل میشود و دسترسی نامحدود دارید احتمالا مشکل از سمت سایت شماست برای رفع مشکل از پشتیبانی رایگان محصول از طریق ارسال تیکت استفاده کنید .
      موفق باشید

  65. سلام افزونه شما لایسنس داره ؟ یعنی وابسته به وبسایت شماست کاراییش یا کلا آزاده ؟ جدا از بحث قابلیت نصب روی هر تعداد دامنه این بحث لایسنس به چه شکل هست ؟ یعنی نمیشه کد های فانکشن رو ویرایش کرد ؟ و وابستگی به وبسایت شما داره برای عملکرد ؟

    1. سلام وقت بخیر
      به صورت نامحدود امکان استفاده دارد و هیچ گونه وابستگی به ما ندارد اما فقط در زمان آپدیت ،آپدیت جدید را از سرور ما دریافت میکند و محدودیتی بابت ویرایش ندارید.
      موفق باشید

    2. سلام وقت بخیر
      من المنتور پرو رو از همین سایت خریداری کردم ولی وقتی میخوام به کتابخانه قالب ها متصل بشم ارور میده مشکل چیه؟ لطفا راهنمایی کنید.

      1. سلام وقت بخیر
        تمامی افزونه ها دارای پشتیبانی می باشند که پشتیبانی از طریق تیکت در سایت انجام می‌شود.

    1. سلام وقت شما بخیر
      منظور شما اگر از پکیج ، فارسی ساز -ترجمه- دسترسی به کتابخانه قالب ها می باشد بله تمامی این امکانات را دارا می باشد.

  66. سلام. من قصد دارم المنتور رو روی یک سایت خارج از کشور نصب کنم . اگه از شما بخرم از لحاظ کپی رایت مشکلی پیش نمیاد؟

  67. سلام. ببخشید تا میزام فایل زیپ افزونه المنتور پرو خریداری شده از شمارو نصب کنم این اخطار رو میده.پرونده بارگذاری شده بزرگ‌تر از upload_max_filesize در php.ini است.از فشرده سازی ام که خارج میکنم نمیدونم کدوم قسمت رو قرار بدم برای نصب

    1. درود بر شما و ممنون بابت خرید از سایت ما
      کاربر گرامی مشکل شما ارتباطی به افزونه المنتور پرو ندارد و باید حجم آپلود وردپرس رو بالا ببرید که میتونید از آموزش زیر استفاده کنید.
      رفع خطای upload_max_filesize در وردپرس
      در صورت هرگونه مشکل دیگر با کمال میل تیم پشتیبانی در خدمت شماست و میتوانید تیکت بزنید.
      موفق و پیروز باشید

  68. با سلام و احترام؛
    بنده از قالب وودمار پلاس استفاده می کنم.
    درخصوص افزونه المنتور پرو، احیانا اگر در استفاده از این افزونه به مشکل بر خوردم(افزونه با سیت مچ نشود و باگ داشته باشد) آیا تضمین بازگشت وجه دارید!؟

    سپاس از حسن توجه تان

    (قابل توجه است که تیکت نمی توان ایجاد کرد و با کلیک بر روی ارسال تیکت متاسفانه تیکتی درج نمی شود.)

    1. سلام وقت بخیر
      محصول فوق کاملا اورجینال بوده و سازگاری کامل با قالب و افزونه های اورجینال دیگر دارد محصولات در صورت هر گونه مشکل فنی تا 7 روز قابل برگشت وجه می باشند اما در صورتی که مشکل از سمت افزونه های سایت ما نباشید برگشت وجه انجام نخواهد شد علت این موضوع دانلودی بودن افزونه و آپدیت خودکار آن می باشد.
      لازم به ذکر است سیستم تیکت سایت کاملا سالم می باشد و در حال حاضر تیم پشتیبانی در حال پاسخگویی به دیگر مشتریان هستند احتمالا مشکل از مرورگر شماست . باز چک بفرمایید در خدمت هستیم .
      موفق باشید

  69. سلام من وردپرس فارسی رو نصب نکردم و میخام همه چیزش با زبان انگلیسی باشه حتی المنتور. اگر این پلاگین رو از شما خریداری کنم فارسی میشه المنتور؟

    1. سلام وقت بخیر
      زبان این افزونه با توجه به زبان وردپرس شما تغییر میکند اگر فارسی نصب کردید فارسی نمایش میدهد و اگر انگلیسی هم به صورت زبان انگلیسی نمایش داده خواهد شد .
      موفق باشید

  70. سلام وقتتون بخیر یک سوال داشتم المنتور پرویی که شما عرضه میکنید روی لوکال هاست ومپ نصب میشه؟ متاسفانه از یکی از سایت های معروف خریداری کردم و نصب نشد و پشتیبانیشون گفتن فقط روی هاست میتونید نصب کنید

    1. سلام وقت بخیر
      افزونه ما هیچ گونه محدودیتی ندارد و میتوانید با خیال راحت استفاده کنید .
      درصورت هرگونه مشکل از سمت هر یکی از افزونه های ما پشتیبانی به صورت تیکت در خدمت شما خواهد بود .
      موفق باشید

    1. سلام ابوالفضل عزیز
      ما سعی میکنیم به تک تک سوالات و مشکلات شما عزیزان جواب بدیم اونم در همان روز احتمالا پیامی از شما دریافت نداشتیم .
      هر گونه سوال و مشکلی دارید لطفا مجدد بفرمایید در خدمتیم و اگر مشکل در نصب و راه اندازی هر یک از افزونه های ما دارید میتوانید از پشتیبانی ما از طریق تیکت ( در پنل کاربری خود ) در سایت پیگیری کنید .
      موفق و پیروز باشید.

      1. سلام و وقت بخیر
        ببخشید 10 روزیه که توی بخش گالری المنتور من :
        برای تغییر چینش تصاویر از کشیدن و رها کردن استفاده میکردم
        ولی الان کار نمیکنه.و نمیتونم تصاویر گالری رو جا به جا کنم
        لطفا اگه میتونید راهنماییم کنید

        1. سلام درود بر شما
          ببنید این مشکل میتونه دلایل مختلفی داشته باشه مثلا:
          افزونه ای دچار تداخل شده است که باید تک تک رو غیر فعال و تست کنید ببنید مشکل از کجاست .
          و ایتکه حتما افزونه های خودتون رو بروز نگه دارید .
          موفق باشید

          1. پس تداخل بین افزونه ها رو دارید یا قالب سایتتون مشکل داره باید چک بشه دوست من

          2. خیلی عجیبه
            تک تک افزونه ها رو غیر فعال کردن ولی مشکل برطرف نشد
            همه رو غیر فعال کردم با هم و فقط المنتور معمولی و پرو رو فعال داشتم بازم نشد
            قالب سایت رو تغییر دادم و قالب دیگه ای فعال کردم بازم نشد
            المنتور رو کلا حذف کردم و نصب کردم بازم نشد
            یعنی میگید مشکل از چی میتونه باشه

          3. دوست عزیز
            میتونید مشکلات خودتون رو در قسمت تیکت ها در پنل کاربری مطرح کنید تا برای شما بررسی و رفع مشکل شود.

          4. متاسفانه افزونه رو از سایت شما تهیه نکردم 🙁
            ولی تا حالا اینقدر گیر نکرده بودم توی المنتور 🙁

          5. سلام وقت بخیر
            اشکال نداره ما رایگان راهنمایی میکنیم شما رو
            لطفا مشکلاتتون رو از طریق تیکت اعلام کنید . همکاران من در پشتیبانی رسیدگی کنند.
            موفق باشید

    1. سلام و درود خدمت شما
      ممنون از شما وظیفه هستش قربان .
      در ضمن فامیلی خیلی زیبایی انتخاب کردید 🙂
      موفق و پیروز باشید

  71. سلام وقت بخیر
    من از سایت شما المنترو پرو رو خرید کردم و هرکاری میکنم برای قالب های و برگه های اماده عدم اتصال به کتابخانه رو میزنه
    مشکل از چی میتونه باشه؟

    1. سلام وقت بخیر
      افزونه المنتور ما این قابلیت را دارد که به کتابخانه المنتور متصل شود .
      برای راهنمایی و رفع مشکل اتصال سایت شما لطفا به پشتیبانی سایت تیکت بزنید تا مشکل سایت شما را رفع کنیم.
      موفق باشید

  72. با سلام و احترام
    آیا کامل فارسی سازی شده ؟
    و اینکه فونت پنل مدیریت ایران سنس یا یکان هست یا همون فابریک خودش ؟

  73. سلام. یک سوال درباره المنتور دارم. من یک صفحه با المنتور نسخه رایگان طراحی کردم و حالت صفحه را در تنظیمات خود صفحه “تمام عرض المنتور” گذاشتم. از طرفی بخش دیدگاه ها را هم فعال کردم. اما دیدگاه ها در حالت تمام عرض المنتور” در صفحه دیده نمیشه. درصورتیکه در سایر حالات (مثلا پیشفرض) دیدگاه ها در صفحه نمایش داده میشه. آیا افزونه المنتور پرو قابلیتی داره که این مشکلو حل کنه؟

    1. سلام سرکار خانم
      باید شما از ویجت Post Comments استفاده کنید که این ویجت برای المنتور پرو هستش و باید از طریق همین صفحه آن را تهیه کنید .
      در ضمن در هنگام استفاده به مشکل برخورد کردید پشتیبانی در خدمت شما خواهد بود.
      موفق باشید

    1. سلام وقت بخیر جناب مولایی
      محصولات سایت کاملا تست شده می باشد احتمالا تداخلی در افزونه های خود دارید . هر گونه مشکل در نصب و راه اندازی و آموزش دارید لطفا از طریق تیکت اعلام کنید .
      موفق باشید

  74. سلام وقتتون بخیر . من المنتور پرو از سایت شما خریدم و برای نصب روی لوکال هاست میخواستم استفاده کنم . ولی موقع نصب روی وردپرس خطا میده .

  75. سلام خدمت شما
    خیلی قابلیت های خوبی داره این المنتور من الان از کامپوزر استفاده میکنم میتونم اینم نصب کنم ؟ لطفا قبل از خرید بگید بهم

  76. سلام اول تشکر کنم از سایت خوبتون من سری جت رو از شما گرفتم عالی بودن امیدوارم این هم مثل همونا باشه فقط یه سوال دارم نسخه انگلیسی این افزونه هم میدید به ما ؟

    1. سلام سرکار خانم
      بله کاملاً میتوانید دسترسی داشته باشید و در صورت هرگونه مشکل در کتابخانه میتوانید به پشتیبانی تیکت بزنید .
      موفق باشید

      1. سلام جناب محسن عزیز
        بله قربان به راحتی میتوانید از قسمت ساخت هدر المنتور و همچنین فوتر و تمامی قالب ها استفاده کنید .
        در صورت نیاز به راهنمایی نیز میتوانید به پشتیبانی تیکت بزنید .
        موفق باشید.

    1. سلام سرکار خانم شمسی
      المنتور ما را روی بی نهایت دامنه میتوانید وصل کنید و مشکلی در این خصوص ندارد.
      موفق باشید

      1. سلام وقت بخیر
        بله دسترسی کامل کتابخانه المنتور دارید و میتونید تمامی قالب های اماده موجود را درون ریزی کنید و هرگونه مشکلی در ابن زمینه داشتید تیم پشتیبانی در کنار شما خواهند بود .

  77. سام خدمت اساتید
    بعد از نصب اون لیبل pro و قبل تو المنتور از بین میره ؟
    سوال دیگه اینکه قالب ها دیگه دسترسی دارم ؟
    ممنونم

  78. سلام، من المنتور پرو را خریدم، چجوری میتونم فونت های خوشگل روش بیارم؟ ایران سنس، ایران یکان، بی نازنین، بی زر

    1. سلام وقت بخیر
      علیرضا جان بستگی به سازگاری قالبتون با المنتور داره لطفا از سازنده قالب خودتان سوال کنید که آیا قالب با افزونه المنتور سازگار می باشد یا خیر.
      موفق باشید

  79. سلام. آیا به تمامی قالب های آماده از درون خود افزونه دسترسی داریم و میتونیم درون ریزی کنیم؟ چه فونتهای فارسی داخل المنتور استفاده شده؟

    1. سلام وقت بخیر احمدرضا عزیز
      جواب سوال اول : بله با نصب نسخه پرو المنتور از بین میرود.
      جواب سوال دوم : بله به کتابخانه المنتور دسترسی دارید.
      موفق باشید

    1. سلام جناب آقای قاسمی عزیز
      یک دنیا سپاسگزاریم بابت لطفی که دارید امیدوارم مطالب جدید هم مورد قبول شما باشند.
      موفق باشید

  80. سلام خدمت اساتید محترم و قدرتمند المنتور سایت
    واقعا سپاسگزاریم بابت آموزش های بسیار مفیدتون من این افزونه رو خریداری کردم و ممنون بابت پشتیبانی عالیتون خواستم در همینجا تشکر کنم و قدردان شما باشم .
    قاسمی هستم التماس دعا

    1. سلام وقت بخیر
      سرکار خانم اسماعیلیان باید با همان ایمیلی که از سایت خرید کردید لاگین شوید و دانلود کنید .
      در صورت عدم دسترسی لطفا با پشتیبانی از طریق تیکت در ارتباط باشید تا مشکل شما را رفع کنند .
      موفق باشید

  81. سلام من دانلود کردم ولی روی یه ایمیل دیگه.وقتی میزنم برای دانلود میگه این لینک متعلق به شما نیست و برم میگردونه به صفحه فروشگاه.باید چیکار کنم ؟

      1. سلام سرکار خانم سپیده
        بله بدون هیچ مشکل میتوانید نصب کنید. در صورت هر گونه مشکل نیز پشتیبانی در کنار شما خواهد بود .
        موفق باشید

  82. سلام خسته نباشید من میخوام المنتور پرو رو بگیرم و باهاش تمرین کنم
    و اینکه روی لوکال هاست دارم تمرین میکنم،میخواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد و نصب میشه؟

    1. سلام جناب شجاعی عزیز
      اول تشکر کنم بابت خرید شما و باید خدمتتون عرض کنم خطا فوق ارتباطی به افزونه ندارد و مشکل از وردپرس شما می باشد که باید سایز آپلود فایل در وردپرس را افزایش بدهید .
      که میتوانید از آموزش افزایش حجم آپلود وردپرس که در پست اینستاگرام قرار دادیم استفاده کنید

      باتشکر از شما

  83. The uploaded file exceeds the upload_max _filesize directive in php.ini.
    سلام من المنتور پرو از سایت شما خریداری کردم موقع اپلود این ارور میده

    1. سلام وقت بخیر جناب فرهاد
      خیر ، نه برای این افزونه و نه برای افزونه های دیگه مشکلی پیش نمیاد
      موفق باشید

  84. سلام جناب قربان خانی خواستم ازتون تشکر کنم مباحث مفیدی که شما در سایت با قیمتای مناسب میذارید خیلی عالیه واقعا ممنونم ازتون

    1. سلام وقت بخیر
      افزونه فعال می باشد و با خیال راحت میتوانید از آن استفاده کنید در صورت هر گونه مشکل تیکت بزنید.
      موفق باشید

  85. با سلام
    من فایل المنتور پرو رو از سایت شما خریداری کردم ولی نمی دونم چه جوری این رو فعال کنم. از طرفی هم در سایت شما هیچ اشاره ای به این موضوع نشده. در ضمن در فایل آموزشی داخل پک دانلود فقط قسمت فارسی سازی اون هست.

    1. سلام وقت شما بخیر
      با خرید افزونه به صورت اتوماتیک افزونه برای شما فعال خواهد شد

      موفق باشید 🙂

  86. با سلام وقت بخیر
    جناب قربان خانی قبل از هر چیز ممنون از آموزش های بسیار مفیدتون.
    با خرید این افزونه از مارکت شما لایسنس به ما داده خواهد شد که با اون فعالسازی انجام بدیم یا به روش دیگری فعالسازی میشه؟

    1. سلام خدمت شما ابراهیم عزیز

      بله وجود دارد و در ترجمه های مختلف با هم فرق دارند و به صورت ارسالی ها ، صندوق ارسالی و … نوشته شده است .
      و شما باید برای دسترسی به این قسمت در پیشخوان وردپرس در بخش المنتور یعد از تنظیمات یعنی دومین مورد است .

      باتشکر

  87. سلام قابلیت Submissions در المنتور در آخرین ورژن کنونی نیز وجود دارد؟
    آخه من ندیدم این بخش رو
    ممنون میشم راهنمایی کنید

      1. سلام وقت بخیر
        دوست من قبل از هر کاری به علت اینکه نسخه المنتور شما قدیمی هستش بک آپ تهیه کنید از سایتتون و بعد از آن آپدیت دستی رو از طریق پنل پیشخوان انجام بدید قبل از این کار هم حتما آخرین نسخه ای که المنتور رایگان برای شما نمایش داده شده است را آپدیت کنید و بعد نسخه پرو خود را که از سایت ما خریداری کردید آپدیت دستی کنید .
        بعد از آپدیت و برگشت به صفحه افزونه ها ممکنه با المنتور رایگان آپدیت جدید بخواهد که انجام بدید و بعد آپدیتر خودکار بالای صفحه نمایش داده میشه که حتما بزنید .
        این موارد انجام بدید مشکلی براتون پیش نمیاد.
        در ضمن دسترسی به آپدیت برای شما نامحدود می باشد .
        در صورت هرگونه مشکل می توانید از پشتیبانی سایت از طریق تیکت در ارتباط باشید
        موفق باشید

    1. سلام. من روی سایتم از یه نسخه‌ی قدیمی المنتور پرو استفاده میکنم که از یک سایت ایرانی خریدم اما دیگه آپدیت نشد متاسفانه و الان خیلی مشکلاتش زیاد شده. این افزونه رو الان از شما تهیه کنم، و نسخه‌ی قبلی رو حذف و افزونه‌ای شما رو نصب کنم، صفحاتی که قبلاً طراحی شده، بهم نمی ریزد؟ و اینکه آیا سال بعد هم لایسنس شما معتبر هست یا دیگه تهیه نخواهید کرد؟

      1. سلام وقت بخیر دانیال عزیز
        بله بزودی نسخه اورجینال به همراه آپدیت اتوماتیک در سایت قرار میگیره

    1. سلام وقت بخیر
      فعلا خیر باید از طریق پنل دانلود نمایید .
      و با قالب استرا کاملاً سازگار می باشد .

      موفق باشید

  88. سلام
    بعد از خرید از خود مخزن آپدیت می شه یا باید از طریق سایت شما آپدیت کنیم؟
    و اینکه با قالب astra سازگاره؟

    1. سلام اگر افزونه های جت را قبلا از سایت های دیگر خریداری کرده باشیم، با خرید و نصب این المنتور به مشکل نمیخوریم؟

  89. سلام من نسخه المنتور پرو رو از سایتتون تهیه کردم اما با خطای “این بسته نمی‌تواند نصب شود. هیچ افزونهٔ معتبری یافت نشد.
    نصب افزونه با خطا مواجه شد.” مواجه شدم ، ممکنه راهنمایی کنید .

    1. سلام دوست عزیز
      اگر از ما تهیه کردید باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید چون فایل دانلودی شما دارای ویدیو آموزشی + افزونه المنتور پرو هستش برای همین موضوع عدم معتبر میزنه شما باید پس از خارج کردن از فشرده سازی فقط فایل elementorpro را نصب کنید .

      با تشکر

  90. سلام من این افزونه رو از سایت شما خریداری کردم اما نمیتونم از بلوک ها و برگه های کتابخانه المنتور استفاده کنم. مشکل از کجاست؟

    1. سلام دوست عزیز ز ممنون از اینکه از ما خریداری کردید
      برای رفع این مشکل حتما دوتا افزونه هم رایگان و هم پرو از سایت ما دانلود کردید نصب بفرمایید
      یعنی جایگزین دو افزونه فوق بکنید
      موفق باشید

  91. سلام وقتتون بخیر
    من می خوام افزونه المنتور پرو رو بخرم ولی از نسخه اصلی و رایگان رو از مخزن دانلود و اومدم تست کنم ویرایشگرم نمیاد و سیف مود میده باید چکارکنم الان بخرم یعنی درست میشه ؟

    1. سلام کاربر محترم

      ارتباطی به این موضوع نداره که با پرو درست شود

      شما باید در ابتدا از قالب هلو المنتور استفاده کنید و 99% مشکل شما حل می شود لینک دانلود قالب هلو المنتور
      و شما برای دسترسی به تمامی ویجت ها پیشنهاد میشه حتما المنتور پرو را نصب کنید .

      اگر مشکل حل نشد خطای جدید را برای ما بفرستید تا مشکلتون رو حل کنیم.

      با تشکر فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشخصات محصول

۱90,۰۰۰ تومان

4.8/5 - (237 امتیاز)
آپدیت های جدید محصولات

جدیدترین محصولات آپدیت شده