حل مشکل لود نشدن المنتور

آخرین بروزرسانی : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲

در این نوشته شما می خوانید

مشکل لودینگ در المنتور یکی از متداول ترین خطاهای المنتور می باشد که ما در این مقاله خیلی جامع به آن می پردازیم و حل مشکل لود نشدن المنتور را در 7 روش به شما آموزش می دهیم

این خطا را حداقل یکبار برای شما پیش آمده و صفحه المنتوری شما لود نشده و یا منوی ویجت های شما در حالت لود مانده است . با روش های زیر به راحتی مشکل را رفع کنید یادتان باشد به ترتیب کارهای زیر را انجام دهید

رفع مشکل باز نشدن صفحه در هنگام ویرایش المنتور

گاهی اوقات میخواهید صفحه ای را در المنتور مجدد ویرایش کنید ولی مشکل  در هنگام لود صفحه ساز المنتور را دارید و نمی توانید آن را ویرایش کنید و به تصاویر زیر برخورد میکنید و یا حتی ممکنه تا مرحله ای نیمه کاره لود شود و آیکون لود روی منوی ویجت های شما بچرخد و غیر قابل استفاده باشند یعنی با مشکل غیرقابل استفاده شدن منوی ویجت ها برخورد میکنید .

مشکل لودینگ یا به 2 صورت زیر برای شما نمایش داده می شود :

  1. مشکل خاکستری شدن صفحه در هنگام ویرایش المنتور
  2. مشکل غیرقابل استفاده شدن منوی ویجت ها

حل مشکل لود نشدن المنتور

روش اول : حافظه PHP هاست خود را افزایش دهید

در 90 درصد موارد این روش اول کارآمد می باشد 

در اکثر موارد یعنی 90 درصد موارد مشکل از کم بودن حافظه PHP سایت شما می باشد که شما کافیه وارد دایرکت ادمین یا Cpanel خود شوید و فایل wp-config.php ویرایش کنید و این حافظه را افزایش دهید .

ما این مثال را در دایرکت ادمین برای شما میزنیم و در Capnel هم به همین شکل می باشد .

ابتدا وارد پنل هاست خود شوید و روی File Manager یا مدیریت فایل ها کلیک کنید . ( در سی پنل هم همین گزینه داریم )

کم بودن حافظه PHP در دایرکت ادمین

 

سپس وارد قسمت public_html شوید و فایل wp-config.php را پیدا کنید و آن را ویرایش کنید.

 

دایرکت ادمین

 

در این صفحه ویرایش دنبال /* That’s all, stop editing! Happy publishing. */ بگردید و 2 خط کد زیر را پایین این قسمت وارد کنید .


define('WP_MEMORY_LIMIT', '512M');
define('WP_MAX_MEMORY_LIMIT', '512M');

این مشکل همانند خطای پیش نمایش قادر به بارگذاری نیست می باشد

روش دوم : تغییر نسخه PHP هاست شما

برای این کار نیز میتوانید طبق تصویر زیر در تنظیمات پی اچ پی هاست این کار را انجام دهید .

آموزش تصویری افزایش نسخه php

افزایش نسخه php برای المنتور

روش سوم : افزونه جانبی خود را بررسی کنید

این کار رد خور نداره و کاملاً عملی در رفع این خطا می باشد . حالا چکار باید انجام بدید ؟ کافیه در تنظیمات افزونه های جانبی المنتور خود نظیر Elementpack یا PowerPack و افزونه های دیگری که ویجت های اضافی برای شما ایجاد میکند وارد شوید و ویجت هایی که از آن ها استفاده نمیکنید را غیر فعال کنید .برای این منظور میتوانید وارد تنظیمات آن ها شوید برای مثال بنده تنظیمات غیر فعال سازی برخی از ویجت های موجود در المنت پک را قرار داده ام .

غیر فعال کردن ویجت در المنت پک

روش چهارم : تداخل بین افزونه ها

در این روش باید تمامی افزونه ها به غیر از المنتور و المنتور پرو را غیر فعال کنید و مجدد ویرایشگر صفحه را باز کنید و در صورت رفع مشکل تک تک افزونه ها را فعال و تست کنید کدام افزونه تداخل دارد و باید منتظر آپدیت جدید باشید و یا برگرداندن نسخه المنتور به نسخه سازگار آن را انجام دهید .

روش پنجم : تداخل قالب

در این روش بهترین گزینه استفاده از قالب هلو المنتور می باشد که در سایت ما لینک دانلود قرار دادیم و شما میتوانید به بدون از دست دادن اطلاعات خود چند دقیقه فعال و تست کنید و دوباره به حالت قبل یعنی قالب قبلی برگردانید .تا متوجه شوید آیا مشکل از سمت قالب است یا خیر .

در اکثر موارد اگر مشکل از قالب و افزونه باشد باید منتظر آپدیت جدید آن باشید و یا به نسخه قبل برگردانید که آموزش آن در صفحه آموزش المنتور قرار داده ایم .

روش ششم : بروز نبودن افزونه المنتور و المنتور پرو

در مرحله اول چک کنید آخرین نسخه المنتور در سایت شما نصب است یا خیر برای متوجه شدن آخرین نسخه وارد پیشخوان شوید سپس وارد بروزرسانی ها یکبار بررسی دوباره را کلیک کنید .

بروز نبودن افزونه المنتور و المنتور پرو

 

روش هفتم : غیر فعال سازی mod security

خوب تیر آخر و نهایی برای این که از شر این خطای لودینگ راحت بشید باید مود سکوریتی هاست خود را غیر فعال کنید .

برای این منظور ابتدا وارد پنل هاست شوید و روی Domain Setup کلیک کنید .

Domain Setup در هاست

بعد از آن روی دامنه خود کلیک کنید .

انتخاب دامنه

بعد روی Modify در قسمت ModSecurity شوید .

ModSecurity برای رفع خطای لودینگ در المنتور
ModSecurity برای رفع خطای لودینگ در المنتور

بعد از آن روی گزینه Off قرار دهید و مجدد تست کنید .

ModSecurity برای رفع خطای لودینگ در المنتور
ModSecurity برای رفع خطای لودینگ در المنتور

 

 

107 پاسخ

    1. سلام خدمت شما
      برای رفع این مشکل، می‌توانید مراحل زیر را امتحان کنید:
      مشکل در پیوندهای یکتا: به بخش تنظیمات > پیوندهای یکتا در داشبورد وردپرس بروید و تنظیمات را بدون تغییر ذخیره کنید تا پیوندها دوباره بازنویسی شوند
      بررسی فایل .htaccess: به ریشه نصب وردپرس خود بروید و محتوای فایل .htaccess را بررسی کنید. در صورت نیاز، می‌توانید آن را با نسخه پیش‌فرض جایگزین کنید
      افزایش حافظه PHP: با ارائه‌دهنده هاستینگ خود تماس بگیرید و درخواست افزایش حافظه PHP را بدهید

  1. سلام وقت‌بخیر
    برای ویرایش قالب ها(هدر و .. ) با المنتور میزنم اما کلا صفحه درحال لودینگه و المنتور بالا نمیاد . مدام لودینگ میشه و زیرش نوشته درحال بارگذاری. مشکلی که تو این مقاله بود رو ندارم کلاا صفحه المنتور بالا نمیاد. ممنونم میشم راهنمایی کنید

    1. سلام درود بر شما
      در این موارد چون تداخل دارد
      1. افزونه المنتور و المنتور پرو را بروزرسانی کنید
      2. تمامی افزونه های دیگر را برای بررسی به غیر از المنتور و المنتور پرو را غیر فعال کنید
      3.در صورت عدم رفع مشکل قالب را تغییر دهید شاید تداخل از قالب باشد

  2. سلام وقت بخیر من وقتی افزونه المنتور که همراه قالب وودمارت هست روی لوکال هاست نصب میکنم صفحه سایت برام لود نمیشه و خطای Uncaught ValueError: Unknown format specifier ” ” in D:\xampp\htdocs\wordpress\wp-content\themes\woodmart\inc\integrations\elementor\elements\class-google-map.php:452 Stack trace: # و کلی خطای مشابه میده باید چیکار کنم؟

  3. سلام وقت بخیر
    المنتور سایتم لود نمیشه هر کاری کردم درست نشد. نسخه php رو تغییر دادم حافظه هاست رو بیشتر کردم محدوده های php همه روی ۵۱۲ هست قالب رو عوض کردم پلاگین هارو بررسی کردم همه رو آپدیت کردم هیچکدوم تداخلی با هم نداشتن. به هاستم هم تیکت زدم و گفتن مشکل از هاست نیست. میشه لطفا بگید من چیکار میتونم بکنم؟

  4. سلام ووکامرس نصب میکنم المنتور لود نمیشه تیک هایی که گفته شده بود برداشته بشه رو برداشتم. اما لود نمیشه لود هم بشه نمیشه سکشن ساخت!! میشه راهنمایی کنید نزدیک2 هفتس کارم عقب افتاده !!!

  5. با سلام
    من اکثر موارد ذکر شده را بررسی کردم اما مشکل اصلی با ایجاد ویجت عمومی بود که ساخته بودم.
    یک باگ در اجرای این مورد هست که در صورتی که انجام شود صفحه المنتوری ساخته شده را با مشکل روبرو خواهد نمود. با غیرفعال کردن ویجت عمومی و ارسال به زباله دان میشود این مشکل را مرتفع نمایید.

  6. سلام وقت بخیر
    وقتی میخواهم المنتور رو باز کنم این خطا رو میدهcURL error 7: Failed to connect to 45.156.186.127 port 80 after 0 ms: Connection refused

    1. سلام درود بر شما
      اینترنت خودتان را تغییر دهید و مجدد چک کنید مشکلی پیش نمیاد حتما در این مواقع اینترنت خودتان را فعال نگه دارید .

  7. سلام وقت بخیر البته اینایی که میگم رو لوکال هاست و ازمایشی هست
    من مثلا صفحه اصلی سایت رو با المنتور ویرایش میکنم اوکیه ولی وقتی در وردپرس میزنم بازدید از سایت صفحه قبل ویرایش رو میاره اما تو خود المنتور میزنم بازدید میاره اگه لطف کنید یه راهنمایی بکنید

    1. سلام درود بر شما صفحه اصلی را باید در قسمت برگه ها بسازید و نوع قالب را تمام عرض المنتور قرار دهید مشکلتون رفع می شود .

  8. درود بر شما
    بنده از طریق برنامه Xamp وردپرس رور بصورت لوکال نصب کردم و یک وب سایت راه اندازی کردم
    میخوام روی شبکه داخلی شرکت، وب سایت رو راه اندازی کنم، نمیخوام روی اینترنت باشه- میخوام بصورت لوکال فقط روی شبکه داخلی شرکت نمایش داده بشه
    تمامی تنظیمات رو انجام دادم و موقعی که از روی یک کامپیوتر دیگه آدرس سروری که برنامه Xamp و فایلهای مربوط به وب سایت زده میشه پوسته پیش فرض هم نمایش داده میشه ولی موقعی که یک برگه رو میخوام بعنوان صفحه اصلی سایت تنظیم کنم که نمایش بده! دیگه برای هیچ یک از کامپیوتر ها سایت بارگذاری نمیشه و صفحه سیاه میشه
    ممنون میشم راهنمایی بفرماید

    1. سلام وقت بخیر
      به دلیل اینکه اتصال انجام شده و فقط در این مورد مشکل دارید راهی جز بررسی دقیق روی سیستم نیست و باید بررسی شود تا مشکل را پیدا کنیم این مشکل شما تا کنون برای ما پیش نیومده

  9. با سلام خدمت شما
    بنده تمام راه حل ها رو طی کردم و متوجه شدم که المنتورم با ووکامرس تداخل داره و باعث مشکل لودینگ میشه.میشه راهنمایی کنید برای سایت فروشگاهی از چه افزونه ای به جز ووکامرس استفاده کنم؟

    1. سلام درود بر شما
      لطفا از پیکربندی ووکامرس بخش پیشرفته وارد قسمت woocommerce.com شوید و تیک آنالیز را بردارید .
      این افزونه اولین و برترین فروشگاه ساز می باشد و با المنتور تداخل ندارد .

  10. سلام بنده هم مشکل لود نشدن المنتور رو دارم روش اول رو انجام دادم اما کلا پیشخوان وردپرس بالا نمیاد تا ویرایش با المنتور رو بزنم ببینم حل شده یا نه؟اشکال از چیه؟

  11. با سلام بنده در حین کار با المنتور متوجه شدم که وقتی تصویر را درج میکنم درسربرگ پیشرفته قسمتی به نام پوزیشن یا موقعیت وجود ندارد که من بتوانم عکس را جابجا کنم طبق دستورات رفتم تنظیمات المنتور و کانتینر فلکس باکس را غیرفعال کردم باز هم این گزینه فعال نشد میشه بیشتر راهنمایی کنید ممنون

  12. سلام من همه مراحل رو امتحان کردم و فهمیدم تا ووکامرس رو غیر فعال میکنم المنتور لود میشه پس داخلش با ووکامرس هستش. برای حل این مشکل چیکار کنم؟

    1. سلام درود بر شما
      راه حل :
      وارد بخش پیشخوان > ووکامرس > پیکربندی شوید و از قسمت تب پیشرفته روی گزینه woocommerce.org بزنید و تمامی تیک ها را بردارید .
      اگر در لوکال هستید سرعت بهتر خواهد شد اگر در هاست هستید و سرعت بهتر نشد باید افزونه Query Monitor را نصب کنید و خطا را به هاستینگ خود گزارش دهید .

  13. درود بر شما. من اخرین نسخه های المنتور رو دارم. افکت هایی که در المنتور مثلا به سکش میدیم که فلان افکت رو بده. در قسمت ادیتور نمایش میده ولی در سایت نشون نمیده. تمام افزونه ها رو هم غیر فعال کردم اما باز هم افکت ها کار نمیکنند. قالب من وودمارت هستش و اخرین نسخه

    1. سلام درود بر شما
      اگر تداخل بین افزونه و قالب نداشته باشید میتوانید از طریق پیشخوان > المنتور > ابزار ها روی بازسازی css کلیک کنید و کش مرورگر را پاک کنید و مجدد تست نمایید .

  14. سلام
    من امشب، المنتور بروزرسانی داده بوده، بروزرسانی کردم، و یک دفعه دیدم ، سه ،چهار دسته اصلی که مطالب و پست های سایت بود از صفحه اول پریده، 4_5 سالی هست که از وردپرس استفاده می کنم، هیچ وقت این مشکل رو نداشتم، غیر از بازگشت به بک آپ چند روز قبل راه دیگه ای دارم؟ علت مشکل چی میتونه باشه؟

    1. سلام وقت بخیر
      میتوانید بدون تغییرات از نسخه قبل استفاده کنید احتمالا افزونه دیگر شما سازگاری نداشته اند وگرنه نسخه جدید این باگ را ندارد

    2. سلام مشکلتون حل شد
      منم یک مشکل مشابه این با نصب المنتور برام پیش اومده
      ممنون میشم اطلاع بدید چه جوری رفع کردید؟

    1. سلام لطفا تمامی افزونه ها به غیر از المنتور و المنتور پرو را غیر فعال کنید و مجدد چک کنید این خطا معمولا برای ووکامرس به وجود میاد

  15. سلام ببخشید اشتباهی گفتم پاور پکم کار نمیکنه ولی میخواستم بگم ووکامرسم موقع ویرایش با المنتور ابزار ووکامرس لود نمیشه مشکل چیه؟

  16. سلام وقتی ویرایش برگه با المنتور را می زنم مینویسد در حال بارگذاری اما همینجوری میماند و چیزی نمی اید

  17. سلام و وقت بخیر خدمت بینندگان عزیز
    گاها هم باز نشدن و لود نکردن المنتور مربوط به ssl هاست و سایت هست که اگر ادرستون http هست باید از قسمت تنظیمات>عمومی اون رو به https تبدیل کنید.

  18. سلام وقت بخیر من المنتور سایتم لود نمیشه هر کاری کردم درست نشد. نسخه php رو تغییر دادم حافظه هاست رو بیشتر کردم محدوده های php همه روی ۵۱۲ هست قالب رو عوض کردم پلاگین هارو بررسی کردم همه رو آپدیت کردم هیچکدوم تداخلی با هم نداشتن. به هاستم هم تیکت زدم و گفتن مشکل از هاست نیست. میشه لطفا بگید من چیکار میتونم بکنم؟

    1. سلام وقت بخیر
      اولا برای اطمینان که حافظه را افزایش دادید وارد قسمت ابزار ها سلامت سایت و تب اطلاعات شوید و مشخصات سرور را ببنید .
      اگر اوکی بود از قالب پیشفرض استفاده و چک کنید

  19. سلام وقت بخیر
    ویرایشگر المنتور برای ویرایش پاپ آپ (برای ریسپانسیو کردن هدر تو حالت موبایل) لود نمیشه.
    افزایش حافظه هاست و حذف بعضی از افزونه ها هم امتحان کردم اما جواب نداد.
    چیکار کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. سلام وقت بخیر
      برای رفع مشکل حتما بررسی کنید افزونه المنتور شما بروز باشد هر 2 نسخه پرو و رایگان را چک کنید و اگر بروز باشد و مشکل داشته باشید مشکل از تداخل با یک افزونه دیگه و یا قالب شما می باشد و از دیباگر المنتور استفاده کنید تا مشکل را پیدا کنید .

  20. سلام وقت بخیر
    سایت وردپرس و اومدم با المنتور ویرایش کنم وقتی ویرایش برگه با المنتور میزنم صفحه رو کامل نمیاره که ویرایش کنم مثلا اسلایدر بالا و محتوا وسط صفحه رو نمیاره از نصف صفحه میاره یا یه صفحه دیگه رو محتواشو نمیاره فقط یه عکس میاره … المنتور رو به روز هم کردم ولی درست نشد… یه راهنمایی می‌فرمایید مشکل چیه چطور حلش کنم؟

    1. سلام وقت بخیر
      این مورد به احتمال زیاد از سمت قالب شما می باشد و باید قالب صفحه را روی تمام عرض المنتور قرار دهید و تست بفرمایید .

  21. سلام خسته نباشید
    وقتی وارد ویرایش برگه با المنتور میشم بعد از ستون بندی نمی تونم به المان ها دست رسی داشته باشم و فقط می تونم محتوارو تغییر بدم
    دست رسی به تغییر استایلم امکان نداره ولی بعد از اینکه یکی از ستون هارو تکثیر می کنم و حذف می کنم دوباره می تونم به المان ها دست رسی داشته باشم بعد انتخاب یک المان بازم همون اتفاق میفته
    ممنون می شم راهنمایی کنید

    1. سلام وقت بخیر
      این مشکل یا از عدم بروزرسانی المنتور و قالب شماست یا تداخل بین افزونه ها و قالب با المنتور وجود دارد.

  22. سلام ئقت بخیر من همه مراحل بالا و تست کردم چند بارم تست کردم ولی بازم مشکلم حل نشده ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. سلام وقت بخیر
      در اکثر مواقع با مورد شما یک برطرف می شود اما اگر رفع نشده احتمالا یا مشکل از سمت سرور شماست و یا مشکل تداخل بین افزونه و قالب شماست .

  23. سلام . من از یکی از ویجتهای المنتور استفاده کردم و همه چی اوکیه ولی وقتی لاگین میشم توی سایت استایل بعضی از ویجتها بهم میریزه .مثلا یه عکس خیلی بزرگ نشون داده میشه و نوشته وسط چین میره کنار و خیلی بد وایمیسته چیکار باید بکنم و ایراد از کجاست؟

    1. سلام
      احتمالا کش برای کاربران لاگین شده دارید کش مربوط به افزونه کش خودتون رو پاک کنید و تست کنید

        1. موارد مختلفی میتونه تاثیر گذار باشه موردی بعدی هم سعی کنید افزونه خود را بروزر کنید و بررسی کنید بروز است یا خیر

  24. سلام وقت بخیر من برای یکی از برگه ها و صحفه محصولم یه مشکلی به وجود اومده
    وقتی میخوام با المنتور ویرایش کنم با صحفه ایی مواجه میشم که این خطا رو داره:

    نشست باطل شده است
    لطفاً دوباره وارد شوید. برگهٔ ورود در یک پنجرهٔ تازه باز خواهد شد. پس از ورود می‌توانید پنجره را بسته و به این برگه بازگردید.

    1. سلام وقت بخیر
      لطفا کاری اولی که باید انجام بدی رو انجام بده نتیجه نگرفتی بگو
      راه حل : کش مرورگر خودتون رو پاک بفرمایید و مجدد چک کنید

      1. سلام وقت بخیر
        مشکل باز نشدن ویرایشگر المنتور به خاطر شرت کد یک افزونه بود
        افزونه رو غیر فعال کردم ویرایشگر المنتور باز شد
        شرت کدش رو از داخل برگه پاک کردم
        مجدد افزونه رو فعال کردم و مشکل کامل حل شده بود.

  25. درود بر شما
    ما دامنه سایتمون رو از خارجی به داخلی تغییر داده ایم و این کار را در دو روز اخیر انجام داده ایم آیا ممکن هست اختلال در المنتور و لود نشدنش به همین خاطر باشد؟؟

    ممنون از شما

  26. سلام وقت بخیر
    من یه مشکلی برام پیش اومده وقتی که نام دسته و نام یک برگه رو یکسان انتخاب می کنم (مثلا یک برگه برای مقالات به اسم blog و یک دسته به همین اسم) المنتور اجازه ویرایش برگه رو نمیده (در حال بارگذاری )باقی میمونه ولی وقتی اسمها رو متفاوت میزارم مشکل برطرف میشه چطوری میتونم مشکلو حل کنم لطفا راهنمایی کنید

  27. سلام
    فقط خواستم بگم دمتون گرم
    روش اول جهت لویدینگ ویرایش المنتور عالی بود و مشکلم برطرف شد
    ممنون از شما

    1. سلام وقت بخیر
      خیلی از این بابت خوشحال هستیم بله روش اول روشی هستش که اکثرا مشکل را رفع خواهد کرد .

  28. سلام و وقت بخیر، بنده از قالب المنتور پرو استفاده میکنم و طبق آموزش های شما پیش میرم که تا الان هیچ مشکلی نداشتم اما بعد نصب افزونهyoast seo , قسمت منو فهرست بهم ریخته و لیست منو رو دوبار توی هدر نشون میده ! با علامت ضربدر و یک نقطه!!
    افزونه سئو رو غیر فعال کردم اما باز هم مشکل منو پیمایشی(فهرست) حل نشد!
    منو رو پاک کرد و مجدد تلاش کردم حتی یک ادر دیگه طراحی کردم باز هم منو فهرست مشکل داره!
    ممنونتون میشم راهنمایی بفرمایید

    آدرس سایت photic .ir

    1. سلام وقت بخیر
      مشکل از نصب افزونه یواست نیست به احتمال خیلی زیاد با آپدیت کردن افزونه المنتور و المنتور پرو مشکل شما حل خواهد شد .
      موفق باشید

  29. سلام وقت بخیر من قالب المنتور و المنتور پرو رو نصب کردم و همچنین قالب اجومال برای سایت اموزشی روی لوکال. زمانیکه اقدام به ساخت برگه جدید میزنم با این خطا مواجه میشم(خطایی رخ داد-دوباره تلاش کنید). مشکل از کدوم قسمت میتونه باشه؟

      1. اول این پیغام رو نشون داد که (تنظیمات این صفحه نیز اعمال شود؟ این کار باعث بازنویسی طراحی، چیدمان و سایر تنظیمات صفحه که روی آن کار میکنید می شود) و بعد دو گزینه داشت اعمال تغییرات و اعمال نکن. و بعد که روی گزینه اعمال تغییرات زدم پیغام داد که (خطایی رخ داد لطفا دوباره تلاش کنید)

        1. سلام مجدد
          با توجه به اینکه در لوکال کار میکنید و با توجه به صحبت های شما متوجه این شدیم که شما از قالب های آماده در حال استفاده هستید برای همین موضوع باید اینترنت خود را بررسی کنید و بررسی کنید که سایت لوکالی شما به اینرتنت و سرور دسترسی داشته باشد .
          موفق باشید

  30. سلام وقت بخیر
    من برای سایت بیلدر افزونه المنتور نصب کردم ولی برای ساخت برگه ها، ویرایش با المنتور رو نمیاره
    شما میدونین مشکل از چیه؟؟

  31. سلام جای دیگه خوندم بالای این خط باید اضافه بشه بعد شما نوشتین پایینش! فکر کنم بالا درست باشه که محدوده ورود کد های سفارشی است تا استپ ویرایش کدومه اخر؟
    در این صفحه ویرایش دنبال /* That’s all, stop editing! Happy publishing. */ بگردید و 2 خط کد زیر را پایین این قسمت وارد کنید .

    define(‘WP_MEMORY_LIMIT’, ‘512M’);
    define(‘WP_MAX_MEMORY_LIMIT’, ‘512M’);

    1. سلام وقت بخیر
      /* That’s all, stop editing! Happy publishing. */ کامنت می باشد و تاثیری در کدهای شما ندارد و فرقی نمیکنه بالای آن یا زیر آن قرار دهید .
      موفق باشید

  32. سلام ، فرم ثبت نام می خوام به سایتم اضافه کنم المنتور پرو نداره از طرفی المنتور پک خیلی سنگینه ، چه افزونه دیگه ای پیشنهاد می کنین؟

  33. سلام روی لوکال هاست سالم به منظور افزایش حافظه هاست کدهایی رو گفتین دقیقا کپی کردم اما خطا داد و با حذف کد هایی که گفتین(کدهای زیر) از wp-config.php مشکل حل شد می تونید برای لوکال هاست تست کنین ،ظاهرا چیزی که گفتین برای هاست آنلاین است هرچند من لوکال دارم الان سوالم اینه برای افزایش ظرفیت حافظه لوکال هاست چکار باید کرد!؟!!

    ;define(‘WP_MEMORY_LIMIT’, ‘512M’)
    ;define(‘WP_MAX_MEMORY_LIMIT’, ‘512M’)

    1. سلام وقت بخیر
      خیر فرقی ندارد اگر منظورتون افزایش محدوده حافظه PHP می باشد همان کدی که گفته شده را باید در فایل wp-config.php در لوکال هاست خود قرار دهید فقط دقت کنید کد شما درست درج شود .
      یعنی دقت کنید کوتیشن ها را درست وارد کنید برای این منظور در کیبورد انگلیسی در ویندوز کلید گ را بزنید.
      موفق باشید

      1. سلام کد را دقیقا از سایت تون کپی می کنم تو همون خطوط در لوکال هاست قسمت گفته شده در وردپرس منتها بعد ذخیره خطا می ده! کد رو حذف می کنم درست میشه، الان چی؟!! خودتون تو سایت تک کوتیشن ‘ بکار بردین الان می گین Shift را بگیرید و گ را بزنیدمی شه ” دابل کوتیشن چطوره اخر؟!!اینجا بنویسید در جواب تست کنم

        1. شما اگر دقیقا کد را کپی کنید البته در جای مناسبی که خدمت شما گفته شد به راحتی میتوانید از این کد استفاده کنید و هیچ خطایی دریافت نمیکنید .
          خطا اعلامی را لطفا اعلام کنید .
          در کامنت بالاتر همکاران گفته بودند Shift که اصلاح شد . بهتر از کوتیشن استفاده کنید.
          در ضمن چه کوتیشن قرار بدید چه دبل کوتیشن کد برای شما عمل میکند .
          موفق و پیروز باشید

  34. سلام مطابق توضیحات کد زیر رو زدم سایت رو لوکال خراب شد

    /* That’s all, stop editing! Happy publishing. */
    define(‘WP_MEMORY_LIMIT’, ‘512M’);
    define(‘WP_MAX_MEMORY_LIMIT’, ‘512M’);

    1. سلام دقت کنید در کد طبق تصویر عملکرده باشید و “’” کوتیشن را صحیح وارد کرده باشید.( طبق تصویر )

  35. سلام روی لوکال هاست ، المنت پک رو نصب و فعال کردم منتها می خواد حالت ایمن بیاد بالا راه های گفته شده اولی تا اخری هم رفتم درست نشد مشکل چیه چکار کنم؟؟ الانم المنتور و المنتور پرو اخرین نسخه ها و قالب هلو المنتور دارم

  36. سلام وقتی المنتور رو میخوام بروزرسانی کنم این خطا رو نشون میده cURL error 28: Operation timed out after 10000 milliseconds with 0 out of 0 bytes received
    لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. سلام وقت بخیر
      با توجه به مشکلات اینترنت کشور و محدودیت هایی که در حال حاضر اعمال کردن این مشکل پیش آماده است .
      علت مشکل عدم دسترسی به سرور افزونه مورد نظر برای آپدیت می باشد .

  37. سلام من یه قالب گرفتم اولش خوب کار میکنه اما بعد یه مدت نا معلوم وقتی توی سایت میخوام برم قسمت اکانتم صحفه ارور میده و مینویسه
    There has been a critical error on this website.

    و در این صورت وقتی المنتور را غیر فعال میکنم صفحه اکانت کار میکنه اما وقتی المنتور فعاله این مشکل پیش میاد به نظر شما مشکل از چیه ؟

    1. سلام وقت بخیر
      شما می بایست قالب خود را بروزرسانی کنید مشکلی که دارید به دلیل تداخل بین افزونه و قالب می باشد.

  38. سلام من تازه کار با ورد پرس را شروع کردم هنوز هاست ندارم . میخوام شروع به طراحی کنم بعد میرم سراغ هاست. المنتور پرو را از شما خریدم ولی وقتی وارد برگه جدید میشم و ویرایش با المنتور رو میزنم کانکت نمیشه و صفحه المنتور رو برام باز نمیکنه

    و این اخطا رو میده
    The connection was reset
    لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام وقت بخیر
      لطفا یکی از موارد زیر را به ترتیب انجام دهید

      کش مرورگر یا افزونه کش را پاک کنید
      حافظه سرور را افزایش دهید
      از قالب هلو استفاده کنید و چک کنید
      یک بار المنتور رایگان را پاک کنید و مجدد نصب کنید

  39. سلام من تازه کار با ورد پرس را شروع کردم هنوز هاست ندارم .طراحیم تموم شد بعد میرم سراغ هاست. المنتور پرو را از شما خرسدم ولی وقتی منو به سمت کتابخانه هدایت میکنه از من ایمیل پسورد میخواد .میگه باید در سایت المنتور ثبت نام کنید . این کارو هم انجام دادم باز کانکت نمیشه خطا میده

    1. سلام وقت بخیر
      برای این موضوع وارد پنل کاربری در سایت شوید و در قسمت سوالات متداول مشکل شما توضیح داده شده است . در صورت عدم موفقیت در اتصال میتوانید از پشتیبانی رایگان خودتون استفاده کنید و تیکت بزنید تا همکاران من برای شما اتصال را انجام دهند .
      موفق باشید

  40. سلام، من فقط المنتور پرو نصب کردم، و افزونه جانبی ندارم، این کارها رو انجام دادم ولی درست نسد، اما وقتی المنتور پرو غیر فعال میکنم درست میشه، چه پیشنهادی میدید؟

    1. سلام وقت بخیر
      تنها دلیل این مشکل شما حافظه هاست شماست که باید ارتقا بدید و بالاتر ببرید برای اینکه ببنید آیا حافظه بالا رفته وارد قسمت ابزار ها در پیشخوان وردپرس شوید و روی سلامت سایت بزنید.
      روی تب اطلاعات بزنید و در نهایت روی سرور بزنید و ببنید حافظه بالا رفته یا خیر . اگه نرفته باشه باید مراحل را مجدد و درست انجام بدید.
      موفق باشید

  41. یک راهش اینه که کد مربوط به افزایش استفاده از مموری را در wp-config.php بذاریم
    /** Memory Limit */

    define(‘WP_MEMORY_LIMIT’, ‘512M’);

    define(‘WP_MAX_MEMORY_LIMIT’, ‘512M’);

    1. سلام دوست من
      دقیقا حق با شما این روش کد هم میتونیم که در قسمت حافظه هاست خود را افزایش دهید گفته شده است

      ممنون از نظر خوبتون

    2. سلام این کار برای هاست و هاست های اشتراکی جواب میده ولی برای سرور ها درست کار نمیکند و در بعضی مواقع سایت از دسترس خارج می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آپدیت های جدید محصولات

جدیدترین محصولات آپدیت شده