جلسه ۱۲

آموزش تاریخچه و نمایش لایه ها در المنتور

مسعود قربان خانی

مدرس : مسعود قربان خانی

فایل های ضروری و مورد نیاز

پخش ویدیو
تاریخچه و نمایش لایه ها در المنتور

در المنتور قسمتی به عنوان تاریخچه و نمایش لایه ها وجود دارد که کاربر به راحتی میتواند به قسمت های مختلف از طریق لایه ها دسترسی داشته باشد و یک قسمت نیز به عنوان تاریخچه وجود دارد تا زمانی که تغییراتی اعمال کردید را به حالت قبل برگردانید . این خیلی میتواند به روند کاری و طراحی و سرعت طراحی شما تاثیر مثبت بگذارد.

تخفیف ویژه دانشجویان دوره رایگان المنتور

علاوه بر تخفیف همیشگی المنتور پرو 20% بیشتر تخفیف بگیرید

کد تخفیف : off-elementor

در این نوشته شما می خوانید

می خواهیم به شما آموزش بدهیم که وقتی یه صفحه ای ایجاد کردید و زمانی که به صورت اشتباه یه تغییری انجام دادید چگونه آن را به حالت های قبلی برگردانید و یا اینکه چگونه به تغییرات چند روز پیش برگردانید .

و همچنین آموزش می دهیم که ویجت هایی که به صورت لایه ای ایجاد شده را چگونه انتخاب کنیم.

تاریخچه در المنتور

در المنتور زمانی که به اشتباه تغییری انجام دادید کافیست روی آیکون ساعت  در نوار پایینی صفحه ساز خود کلیک کنید و با تصویر زیر مواجه خواهید شد.

تاریخچه در المنتور
تاریخچه در المنتور

خوب همانطور که مشاهده میکنید 2 تب دارید یکی عملیات و دیگری بازنگری

عملیات : این قسمت مجموعه ای از فعالیت های شما را نشان میدهد تا زمانی که صفحه را مجدد بارگذاری نکرده باشید به عبار دیگر مجموعه تغییرات شما را از زمین باز کردن صفحه تا قبل از بستن صفحه را نمایش می دهد و کافیست روی آن کلیک کنید تا تغییرات را در صفحه مشاهده نمایید .

بازنگری : این قسمت زمانی مورد نیاز قرار میگیرد که شما صفحه خود را بسته اید و عملاً تب عملیات به کامل خالی می باشد شما با وارد شدن به این تب میتوانید تغییرات را به زمان های عقب تر یعنی چند روز قبل هم بازگردانید .

برای این کار کافیست روی زمان مورد نظر کلیک کنید و سپس روی اعمال تغییرات کلیک نمایید .

لایه ها در المنتور

گاهی پیش آماده که در المنتور چنین بخش و ستون و همچنین چندین ویجت بارگذاری کردید اما دسترسی به لایه ها ندارید . برای دسترسی به این قسمت از نوار پایینی صفحه ساز المنتور روی ایکون ناوبر کلیک نمایید.

پس از کلیک کردن همانند تصویر زیر ناوبر برای شما نمایش داده می شود و شما میتوانید لایه های خود را مشاهده کنید و با کشیدن و رها کردن آن ها را جابه جا نمایید.

لایه ها در المنتور

امیدوارم این آموزش هم برای شما مفید باشد .

موفق باشید

سوالات و مشکلات شما در این جلسه

اگر در این جلسه سوال و مشکلی داری می توانید در این قسمت بپرسید 

4 پاسخ

    1. سلام
      شما از کانتینر استفاده میکنید باید وارد پیشخوان > المنتور > تنظیمات شوید و بعد وارد تب پییشرفته شوید و گزینه کانتینر را غیر فعال نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آپدیت های جدید محصولات

جدیدترین محصولات آپدیت شده