معرفی بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس

آخرین بروزرسانی : ۸ مرداد ۱۴۰۱

در این نوشته شما می خوانید

حمل و نقل یکی از ضروری‌ترین جنبه های یک فروشگاه اینترنتی است زیرا مستقیماً بر تجربه‌ی مشتری تأثیر می‌گذارد. همچنین به دلیل سختی ها و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، یکی از چالش برانگیزترین قسمت‌ها برای صاحبان فروشگاه‌های مجازی است. اما طبق معمول وردپرس به کمک این چالش آمده و مجموعه‌ای از افزونه‌ها را برای صاحبان فروشگاه‌ها و مقابله با مسائل مربوط به حمل و نقل معرفی کرده است.

 

در این مقاله از المنتور سایت، ما برخی از برترین افزونه های حمل و نقل رایگان و پولی ووکامرس را بررسی خواهیم کرد. افزونه‌هایی که قطعاً تجربه‌ی مشتریان در فروشگاه شما را بهبود می‌بخشند. اما قبل از بررسی و معرفی لیست افزونه‌ها، بهتر است در مورد ویژگی‌هایی که برای استفاده از افزونه حمل و نقل ووکامرس وجود دارد، برای فروشگاه خود بدانید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

در صورت نیاز، جهت استفاده از آموزش رایگان المنتور می‌توانید بر روی لینک درج شده کلیک کنید. همچنین افزونه المنتور پرو به‌صورت کاملاً اورجینال و اصلی برای خرید شما در سایت قرار دارد.

 


چرا باید از افزونه حمل و نقل ووکامرس استفاده کنیم؟

همان طور که می­دانید راه‌های متعدد و زیادی نظیر انتخاب یک هاست ووکامرس سریع و مدیریت شده، برای رشد فروشگاه اینترنتی و فروش شما وجود دارد. اما این تمام کار نیست و زمانی که نوبت به ارائه‌ی محصولات خود به حجم وسیعی از مشتریان می‌رسید، تازه معنای حمل و نقل و سلامت محصولات شما برای تحویل و رسیدن به دست مشتری اهمیت می‌گیرد. بنابراین اینجاست که افزونه حمل و نقل ووکامرس بهترین گزینه برای فروشگاه اینترنتی است.

چرا باید از افزونه حمل و نقل ووکامرس

افزونه حمل و نقل ووکامرس به شما کمک می‌کند عملکردهای فروشگاه آنلاین خود را گسترش دهید. همچنین به شما امکان می‌دهد گزینه های حمل و نقل مختلفی را برای فروشگاه ووکامرسی خود ایجاد کنید.

این افزونه ها فرآیند تحویل محصولات به مشتری را بسیار آسان تر و روان می‌کنند. در نتیجه شما می‌توانید توان و زمان خود را بر روی سایر نیازهای تجاری خود متمرکز کنید. همچنین، این امکان را خواهید داشت که به راحتی فروشگاه اینترنتی خود را با خدمات حمل و نقل پستی ادغام کرده و تحویل در سراسر جهان را انجام دهید.

 


مهم‌ترین ویژگی های افزونه حمل و نقل ووکامرس

اکنون زمان آن است که قبل از انتخاب یک افزونه حمل و نقل ووکامرس، ویژگی ها و قابلیت‌های آن ها را بررسی کنیم. تقریباً همه افزونه‌ها مجموعه‌ای از ویژگی‌های مشابه از جمله ویژگی‌های زیر را ارائه می‌دهند که نیازهای ضروری فرآیند حمل و نقل را برآورده می‌کنند.

  1. انعطاف‌پذیری
    فروشگاه‌های آنلاینی که محصولات فیزیکی ارائه می‌دهند نیاز به توجه زیادی برای یک حمل و نقل امن دارند. صاحبان فروشگاه ها باید چندین فاکتور را برای اطمینان بیشتر از تحویل به مقصد ردیف کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که یک راه حل حمل و نقل انعطاف‌پذیر داشته باشید که به شما امکان می‌دهد چندین روش نرخ حمل سفارشی را بسته به نیاز خود ایجاد کنید. افزونه حمل نقل شما باید این توانایی را داشته باشد که نرخ‌های متفاوتی را برای وزن، ابعاد، کمیت و دسته بندی های محصولات مختلف محاسبه کند.
  2. پشتیبانی اصولی و منطقی
    خریداران از همه جا می‌آیند و با توجه به رقابت زیاد، صاحبان فروشگاه ها باید به تمام درخواست های خرید پاسخ دهند. بنابراین یک افزونه خوب ووکامرسی باید بتواند از گزینه های حمل و نقل داخلی و بین المللی پشتیبانی ‌کند.
  3. پیگیری حمل و نقل
    ردیابی حمل و نقل به یک ویژگی ضروری تبدیل شده است که هر مشتری از هر فروشگاه آنلاین این انتظار را دارد. توانایی پیگیری سفارشات در حین حرکت در زنجیره­ی ارسال، اعتماد خریدار را افزایش می‌دهد. و این اعتماد سبب می شود که تا حد زیادی در وفاداری مشتری و همچنین ایجاد شهرت برای فروشگاه شما نقش داشته باشد.

درصورتی که برای فروشگاه اینترنتی خود از سایت های آماده استفاده می‌کنید، می‌توانید جزئیات و قیمت سایت آماده را از طریق لینک درج شده بررسی کنید.

 


معرفی 7 مورد از بهترین افزونه های حمل و نقل ووکامرس

به طور کلی صاحبان فروشگاه اینترنتی می‌توانند از هر افزونه‌ی حمل و نقلی که بخواهند استفاده کنند.

ما در این قسمت 7 مورد از بهترین افزونه های حمل و نقل ووکامرس را جمع‌آوری کرده ایم که به شرح ذیل است:

افزونه حمل و نقل ووکامرسی ShipStation Gateway

افزونه حمل و نقل ووکامرسی ShipStation Gateway

افزونه ShipStation Gateway یک سرویس رایگان و محبوبی است که به صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی امکان می‌دهد تا سفارشات را مدیریت کرده و محصولات خود را ثبت و به فروش برسانند.توانایی افزونه حمل و نقل ووکامرسی ShipStation Gateway این است که شما می توانید روش های حمل و نقل مختلفی را برای فروشگاه اینترنتی خود در نظر بگیرید.

ویژگی های افزونه ShipStation Gateway:
صرف نظر از اندازه هر نوع کسب‌وکار، برای استفاده بسیار منعطف و قابل تنظیم است.
امکان ایجاد سفارشات، برچسب های دسته ای برای محصولات و برقراری ارتباط با مشتریان و .. را به شما می‌دهد.
می توانید از اپلیکیشن موبایل ShipStation برای سیستم های اندروید و iOS استفاده کنید.

افزونه حمل و نقل ووکامرس ELEX WooCommerce USPS

افزونه حمل و نقل ووکامرس ELEX WooCommerce USPS

افزونه‌ی رایگان USPS یک سیستم حمل و نقل است که ویژگی های انعطاف‌پذیر و قدرتمندی را ارائه می‌دهد و یک فرآیند بهینه‌ شده ای را برای خرید مشتری به وجود می‌آورد. با نصب این افزونه می‌توانید یک راه عالی برای افزایش تجربه مشتری در حمل و نقل ایجاد کنید.

ویژگی های افزونه USPS:

  • بر اساس مقصد، وزن و ابعاد محصولات، نرخ حمل و نقل را به مشتریان شما ارائه می‌دهد.
  • با تنطیمات تخصصی، امکان برگشت وجه و تسویه­ حساب در صورت عدم تکمیل فرآیند خرید را برای مشتریان فراهم می­کند.
  • نسخه­ی پولی و پریمیوم این افزونه ویژگی های فوق العاده­ی دیگری مانند تسهیلات ردیابی محموله USPS را ارائه می‌دهد.

افزونه حمل و نقل پیشرفته ووکامرس یا Advanced Shipping

افزونه حمل و نقل پیشرفته ووکامرس یا Advanced Shipping

این افزونه در کنار نسخه‌ی پولی خود یک نسخه رایگان را در مخزن وردپرس ارائه می‌دهد. با کمک افزونه حمل و نقل پیشرفته ووکامرس می‌توانید چندین روش و شرایط حمل و نقل متفاوت ایجاد می کنید.

Advanced Shipping از چندین شرایط مختلف نرخ حمل و نقل نظیر تعداد کالا، نقش کاربر، کلاس حمل و نقل، دسته و وزن محصول پشتیبانی می‌کند. عملکرد افزونه را می توان با برنامه های افزودنی مانند مناطق حمل و نقل و قیمت‌گذاری پیشرفته افزایش داد.

ویژگی های افزونه Advanced Shipping :

  • این افزونه با رابط کاربری ساده‌ای که ارائه می‌دهد، به هیچ مهارت کدنویسی نیاز ندارد.
  • این افزونه از روش های حمل و نقل نامحدود نیز پشتیبانی می‌کند.

افزونه حمل و نقل ووکامرسی Table Rate

افزونه حمل و نقل ووکامرسی Table Rate

افزونه ی رایگان Table Rate ویژگی های خارق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد که از طریق آن می توانید به راحتی قوانین مختلفی برای حمل و نقل محصولات ایجاد کنید.نسخه حرفه‌ای این افزونه ویژگی های بیشتری را مانند خدمات حمل و نقل نامحدود نظیر نام و توضیحات برای روش های ارسال ارائه می‌دهد. رابط کاربری بصری این افزونه به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های حمل و نقل را بر اساس وزن سفارش یا کل سبد خرید مشتری محاسبه و تعریف کنید.

ویژگی های افزونه Table Rate:

  • امکان اضافه و حذف کردن مالیات برای نرخ حمل و نقل بر اساس الزامات مخصوص کسب‌وکار شما.
  • امکان تنظیم ساده برای چندین سطح از نرخ حمل و نقل.
  • امکان اضافه کردن هزینه های حمل و نقل اضافی برای هر سفارش اضافه.

افزونه حمل و نقل ووکامرس Conditional Shipping

افزونه حمل و نقل ووکامرس Conditional Shipping

ارسال با شرایط ویژه برای فروشگاه اینترنتی یک ارزش پیشنهادی بسیار منحصربه‌فردی ارائه می‌دهد و شما این امکان را دارید تا روش های حمل و نقل را در فروشگاه خود ارائه داده و یا آن ها را محدود کنید. نسخه پولی و حرفه‌ای این افزونه شرایط و گزینه های بیشتری برای تعیین هزینه های حمل و نقل ارائه می‌دهد.ویژگی های افزونه Conditional Shipping

  • روش های حمل و نقل را بر اساس شرایط مختلف از جمله محصولات، وزن کل سفارش، حجم یا ابعاد محدود می‌کند.

افزونه حمل و نقل و رهگیری محصولات ووکامرسی YITH WooCommerce Order Tracking

افزونه حمل و نقل و رهگیری محصولات ووکامرسی YITH WooCommerce Order Tracking

افزونه‌ی رهگیری محصول به شما امکان می‌دهد اطلاعات حمل و نقل و مشتریان را برای پیگیری سفارشات مدیریت کنید. این افزونه گزینه ای برای نمایش اطلاعات پیگیری و ردیابی سفارشات مشتریان شما در فروشگاه اینترنتی است.ویژگی های افزونه YITH WooCommerce Order Tracking

  • جزئیات شرکت حمل‌ونقل، کد رهگیری و تاریخ سفارش‌های ارسال را به‌طور خودکار نشان می‌دهد.
  • شما می توانید هر مکانی را در صفحه جزئیات سفارش برای نمایش اطلاعات ردیابی انتخاب کنید.
  • امکان مدیریت ردیابی جزئیات حمل بار با این افزونه وجود دارد.

 

افزونه حمل و نقل ووکامرسی بر اساس وزن یا WooCommerce Weight Based Shipping Plugin

اگر می‌خواهید نرخ حمل و نقل را بر اساس وزن سفارش محاسبه کنید،افزونه حمل و نقل Weight Based Shipping یک گزینه‌ی عالی است. این افزونه به شما امکان می‌دهد قوانین متعددی را بر اساس استراتژی‌ها و شرایط مختلف فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کنید.

ویژگی های افزونه Weight Based Shipping

  • امکان ایجاد قوانین حمل و نقل مختلف برای مقصد، وزن و محدوده‌های فرعی سفارش.
  • امکان ثبت یک نرخ حمل و نقل تدریجی یا یک نرخ ثابت بسته به وزن کل سبد.

 


 جمع بندی نهایی

حمل و نقل یکی از پارامترهای مهم در یک فروشگاه اینترنتی است که بر اساس ویژگی ها و فاکتورهایی که دارد، می‌تواند در تجربه و خرید ماندگار برای مشتری تأثیرگذار باشد. مجموعه‌ی زیادی از افزونه های حمل و نقل ووکامرسی برای سایت های وردپرسی وجود دارد که ما در این مقاله 7 مورد از بهترین آن ها را به همراه ویژگی هایشان معرفی کردیم.

امیدواریم این لیست به شما برای انتخاب گزینه‌ی مناسب جهت حمل و نقل محصولات فروشگاهی، کمک کرده باشد. اما در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری در این زمینه دارید می‌توانید از طریق کامنت برای ما بنویسید تا در کوتاه­ترین زمان به آن‌ها پاسخ دهیم.

برای دیدن آموزش اضافه کردن محصول در ووکامرس می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

منبع کمکی: cloudways

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آپدیت های جدید محصولات

جدیدترین محصولات آپدیت شده