بهترین افزونه های جانبی المنتور در سال 2023

آخرین بروزرسانی : ۱۱ مهر ۱۴۰۲

در این نوشته شما می خوانید

همان طور که میدانید المنتور به عنوان یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین صفحه سازهای وردپرس می‌باشد. امکانات و ویژگی‌های بی‌نظیر این افزونه باعث شده روز به روز بر طرفداران آن نیز افزوده شود. اما شاید برای شما هم سؤال باشد که چگونه المنتور توانسته با این سرعت محبوبیت خاصی را بین کاربران به دست آورد.

لازم است بدانید که صفحه ساز قدرتمند المنتور، علاوه بر ویژگی‌ها و کاربردهای متنوع و متفاوتِ المان ها و عناصر برای طراحی صفحات، از افزودنی‌ها و افزونه‌ های جانبی بی‌شماری نیز در کنار خود برخوردار است که نیاز شما را برای استفاده از سایر افزونه‌ها به حداقل می‌رساند.

افزونه های جانبی المنتور نقش مهمی در طراحی سایت بدون کدنویسی به کمک المنتور دارند.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین افزونه های جانبی المنتور صحبت کنیم و ویژگی‌ها و امکانات هر کدام را به اختصار برای شما توضیح دهیم. بنابراین اگر شما هم جز مخاطبینی هستید که صفحات سایت خود را با المنتور طراحی می‌کنید، می‌توانید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و با این دسته از افزودنی‌های جذاب المنتور آشنا شوید.

بهترین افزونه های جانبی المنتور در سال 2022

افزونه های جانبی المنتور چیست؟

قبل از معرفی افزودنی‌های جانبی المنتور، اجازه دهید کمی در مورد نحوه‌ی کارکرد افزونه‌ های جانبی صحبت کنیم.

قطعاً شما هم تجربه‌ی منحصربه‌فردی را در زمینه‌ی طراحی وب به کمک المنتور داشته اید. و می­دانید که برای استفاده از آن نیازی به تسلط و یا دانش کدنویسی و برنامه نویسی نخواهید داشت. فقط کافیست المان و ویجت های موردنظر خود را به محل طراحی بکشید و رها کنید و به طراحی خلاقانه خود نزدیک شوید.

همان‌طور که المنتور با ارائه یکسری از قالب ها و بلوک های از پیش ساخته شده و آماده شما را در طراحی صفحات سایت کمک کرده  و به کارتان سرعت می‌بخشد، این افزونه‌های جانبی نیز با ارائه امکانات تکمیلی‌تر، در زمان و هزینه طراحی شما صرفه جویی خواهند کرد.

درواقع به کمک همین افزودنی‌ها می‌توانید پتانسیل طراحی خود را بالاتر برده و حرفه‌ای و پیشرفته‌تر صفحات سایت را شخصی‌سازی کنید.

معرفی و بررسی بهترین افزونه های جانبی المنتور در سال 2023

 بهترین افزونه های جانبی المنتور

فهرستی از بهترین افزونه های جانبی المنتور از دیدگاه تیم حرفه‌ای المنتور سایت به شرح ذیل است :

افزونه جانبی پاور پک یا power pack المنتور

پاورپک به عنوان یک افزونه اضافی و جانبی المنتور می‌باشد که توسط مجموعه IdeaBox Creations ساخته شده است. و در دو نسخه‌ی رایگان و پرو در دسترس کاربران می‌باشد.
این افزونه دارای بیش از70 ابزارک مختلف و متنوع می‌باشد. شما با نصب پاورپک می‌توانید این المان ها را در کنار صفحه ساز المنتور داشته باشید و یک طراحی حرفه‌ای تر و سفارشی شده ای را خلق کنید.

خرید افزونه پاور پک

پاورپک به عنوان یکی از افزونه‌های سبک و سریع المنتور، کاملاً ریسپانسیو و واکنش گرا نیز می‌باشد.

فهرستی از ابزارک های این افزونه شامل موارد زیر است :

  1. دارای ابزارک های بهینه شده و مناسب سئو سایت
  2. ابزارک نمایش وضعیت و شرایط سایت
  3. ابزارک های فرم ساز و استایل دهنده فرم نظیر گراویتی فرم، فرم تماس، نینجا فرم، کالردرا و …
  4. ابزارک های فیلتربندی جهت گالری تصاویر و ویدئو
  5. ابزارک های پاپ آپ
  6. ابزارک کوپن تخفیف
  7. فید اینستاگرام
  8. آکاردئون تصاویر
  9. ابزارک جدول زمانی یا تایم لاین
  10. ابزارک مخصوص ووکامرس و فروشگاه ساز
  11. و ….

دانلود نسخه رایگان پاور پک    |    خرید پاور پک پرو

افزونه جانبی المنت پک یا Element Pack المنتور

افزونه جانبی المنت پک یا المنتورپک یکی دیگر از افزودنی‌های جانبی المنتور است. این افزونه دارای کتابخانه ای با بیش از 150 ابزارک و ویجت منحصربه‌فرد، 135 قالب و طرح بندی از پیش آماده شده و بیش از 100 طرح برای هدر و فوترهای اختصاصی می‌باشد.
المنت پک نیز در دو نسخه‌ی رایگان و پولی در دسترس کاربران می‌باشد. شما با نصب نسخه‌ی رایگان آن در مخزن وردپرس به راحتی می‌توانید از 30 المان و ابزارک این افزونه استفاده کنید.

رابط کاربریِ حرفه‌ای و کاربرپسند بودن، بهینه بودن کدها و ابزارک ها، ریسپانسیو و انعطاف‌پذیری در تنظیمات، برخی از ویژگی‌هایی است که کاربر را جذب استفاده از المنت پک می‌کند.

المان های افزونه جانبی المنت پک المنتوربرخی از المان‌های المنت پک به شرح ذیل است:

  1. نقشه گوگل پیشرفته
  2. المنت پارالکس
  3. شمارشگر
  4. اسلایدر و کاروسل نظرات پخش صدا
  5. آکاردئون تصاویر
  6. تیتر پیشرفته و انیمیشنی
  7. فرم های تماس
  8. نمایش وضعیت آب و هوا
  9. پخش‌کننده ویدئو
  10. فلیپ باکس
  11. و …

دانلود نسخه رایگان المنت پک    |    خرید المنت پک پرو

افزونه جانبی جت انجین یا Jet Engine المنتور

افزونه Jet Engine یکی دیگر از افزونه‌ های جانبی و حرفه‌ای المنتور برای شخصی‌سازی و خصوصی سازی سایت است. که به شما امکان می‌دهد تا در صفحات طراحی شده، محتوای داینامیک داشته باشید. برای کار کردن با این افزونه نیازی به مهارت و دانش کدنویسی نخواهید داشت و تمامی امکانات به صورت آماده برای شما مهیاست.

خرید افزونه جت انجین

جالب است بدانید که شما با استفاده از این افزونه می‌توانید پست تایپ Post   Type  و تکسونومی های اختصاصی برای خودتان ایجاد کنید. همین مسئله نیز باعث شده است که بسیاری از طراحان سایت به سمت استفاده از جت انجین حرفه‌ای روی بیاورند.

ابزارک های این افزونه شامل موارد زیر است :

  1. ابزارک فیلد داینامیک (Dynamic field)
  2. شرط داینامیک (Dynamic repeater)
  3. داینامیک ترم (Dynamic terms)
  4. لینک داینامیک (Dynamic link)
  5. فیلد تصویر (Dynamic image)
  6. متا داینامیک (Dynamic meta)

خرید افزونه جت انجین

افزونه جانبی هپی اددان یا Happy Addon المنتور

هپی اددان یکی دیگر از انواع افزودنی‌های متنوع المنتور است که امکانات و قابلیت‌های زیادی را جهت گسترش فضای طراحی و UI و UX سایت برای شما خواهد داشت. این افزونه جانبی به شما امکان کپی کردن المان ها و ابزارک ها به همراه تنظیماتشان به دامنه‌های دیگر را می‌دهد. یعنی شما می‌توانید از یک طراحی آماده در دامنه ای دیگر استفاده کنید و در زمان خود برای طراحی کردن صرفه جویی نمایید. با ویژگی‌های خارق‌العاده‌ ای که هپی ادان ارائه می‌دهد، می‌توانید به راحتی تمام کارهایی که شاید قبلاً برای انجام آن نیاز به یک طراح حرفه‌ای داشتید را انجام دهید.Happy Addons در حال حاضر به عنوان یکی از برترین افزودنی‌های محبوب صفحه ساز المنتور شناخته می‌شود.

مزایا و ویژگی های افزونه جانبی هپی اددان المنتور

المان‌های این افزونه به سه قسمت المان‌های عمومی ، محتوایی، فرم ساز، ویژه وحرفه‌ای و ووکامرس تقسیم‌بندی می‌شود که هر کدام از آن های دارای تعداد بی‌شماری ویجت و ابزارک می باشند.

خرید افزونه هپی اددانز

افزونه جانبی The Plus المنتور

با نصب افزونه ی جانبی ادان پلاس المنتور، شما امکانات حرفه‌ای و ویژه‌ای در اختیار خواهید داشت که به راحتی فرصت ایجاد سایت‌های جذاب و خلاق را داشته باشید. این افزودنی دارای منحصربه فردترین ابزارک ها و ویجت ها با قابلیت سفارشی و خصوصی سازی بالا می‌باشد. که هر ویجت دارای جزئیات و تنظیمات زیادی از جمله قابلیت ریسپانسیو و واکنش گرایی، است.این افزونه سازگاری کامل با قالب های آوادا avada، انفولد  enfold، سون seven، فلوکسphlox ، پرتو porto، و بی تم betheme و … را دارد که دست شما را برای طراحی در قالب های متنوع باز می‌گذارد.

افزونه پلاس المنتور

شایان ذکر است که این افزونه ی پرکاربرد از ویجت های میل چیپ، آیکون باکس، فرم تماس سفارشی شده و دیگر ویجت های ویژه و حرفه‌ای برای طراحی یک سایت متفاوت و منحصربه‌فرد نیز برخوردار است.

به‌روزرسانی رایگان و دائمی این افزونه یکی دیگر از ویژگی‌های خوب آن می‌باشد.

افزونه جانبی Shop Engine المنتور

افزونه ای که می خوام بهتون معرفی کنم که در سال 2023 هم رتبه خوبی را گرفته افزونه شاپ انجین می باشد که کلی ویجت و امکانات دارد که نیازی به استفاده از قالب های آماده فروشگاهی ندارید و با خیال راحت میتوانید از امکانات آن استفاده کنید .

این افزونه مخصوص ووکامرس می باشد که در کنار نسخه رایگان المنتور کارایی خواهد داشت .

افزونه ShopEngine

جمع بندی نهایی

برای خلق و ایجاد یک سایت حرفه‌ای بدون نیاز به کدنویسی می‌توانید از صفحه ساز قدرتمند المنتور استفاده کنید. از آنجایی که این صفحه ساز امکانات و ویژگی‌هایی زیادی را برای استفاده کاربران ارائه می‌دهد، اما گاهی اوقات نیاز به یک سری افزونه‌های جانبی نظیر پاورپک، المنت پک، جت انجین و … نیز در کنار المنتور احساس می‌شود. این افزودنی‌ها بر قدرت المنتور افزوده و باعث می‌شود طراحی‌های منحصربه‌فرد و اختصاصی شده ای داشته باشید.

امیدواریم این مقاله در شناخت شما از افزونه‌های جانبی المنتور کمک کرده باشد، چنانچه به دنبال موردی هستید که در بالا ذکر نشده است می‌توانید از طریق کامنت و یا پشتیبانی وردپرس با ما در تماس باشید.

همچنین اگر از پلت فرم وردپرس برای سایت خود استفاده می‌کنید، می‌توانید جهت آپدیت دستی وردپرس بر روی لینک کلیک کرده و به صورت رایگان از آموزش استفاده کنید.

2 پاسخ

  1. سلام و احترام امیدوارم حالتون خوب باشه
    من میخواستم کاروسلی بسازم که یکی از دسته بندی های محصولاتم رو تو صفحه اصلی نمایش بده
    و هر وقت به اون دسته بندی محصولی اضافه شد به اون کاروسل در صفحه اصلی هم ، محصولات اضافه بشه
    چطوری میتونم همچین کاروسلی درست کنم
    ممنون میشم راهنماییم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آپدیت های جدید محصولات

جدیدترین محصولات آپدیت شده