جلسه ۷۲

آموزش قرار دادن لوگو اینماد در فوتر المنتور

مسعود قربان خانی

مدرس : مسعود قربان خانی

فایل های ضروری و مورد نیاز

تخفیف ویژه دانشجویان دوره رایگان المنتور

علاوه بر تخفیف همیشگی المنتور پرو 20% بیشتر تخفیف بگیرید

کد تخفیف : off-elementor

در این نوشته شما می خوانید

قراردادن اینماد در سایت
قراردادن اینماد در سایت

امروزه بعد از این که فروشگاه اینترنتی خودتان را راه اندازی میکنید حتما نیاز به کد اینماد دارید برای این کار ابندا وارد سایت اینماد می شوید و در آنجا پس از ثبت نام و طی کردن مراحل به شما نماد الکترونیکی می دهند .

شما میتوانید در پنل سایت فوق شورت کد و یا کد کوتاه آن را دریافت کنید و در قسمت مورد نظر سایت خود قرار دهید که معمولا در قسمت فوتر سایت یا پاورقی سایت قرار می دهند .

حالا ما در این آموزش به شما خواهیم گفت که چگونه نماد الکترونیکی یا اینماد خود را بدون کدنویسی در المنتور قرار دهید .

قرار دادن کد ای نماد در المنتور

قدم اول : وارد پنل کاربری خود در سایت اینماد شوید . لینک ورود به پنل اینماد

پنل کاربری اینماد
پنل کاربری اینماد

قدم دوم : به بخش مدیریت کسب و کار خود در سایت اینماد شود و در اینجا روی دریافت کد نماد کلیک کنید و طبق تصویر زیر برای شما کد نمایش داده می شود این را کپی کنید و به سایت المنتوری خود برگردید .

دریافت کد اینماد
دریافت کد اینماد

قدم سوم : برای این منظور شما وارد پیشخوان وردپرس > قالب ها شوید و قالب فوتر خود را پیدا کنید و با صفحه ساز المنتور ویرایش کنید . اگر هنوز فوتر حرفه ای برای سایت خود طراحی نکردید آموزش طراحی فوتر حرفه ای برای المنتور را مشاهده کنید .

انتخاب فوتر در المنتور
انتخاب فوتر در المنتور

قدم چهارم : حالا از قسمت ویجت ها ویجت HTML را پیدا کرده و در جای مناسبی که قرار است آیکون اینماد نمایش داده شود رها کنید .

انتخاب ویجت HTML در المنتور
انتخاب ویجت HTML در المنتور

قدم پنجم : سپس در قسمت تنظیمات ویجت کد کوتاهی دریافتی از اینماد در قدم دوم را در این قسمت کپی کنید .

محل درج کد اینماد
محل درج کد اینماد

قدم ششم : حالا نوبت شخصی سازی و ایجاد پس زمینه مناسب با طرح خومان می باشد که برای این منظور کافیه شما وارد تب پیشرفته شوید و فاصله داخلی و خارجی همان padding و margin را مشخص کنید  و سپس از پس زمینه رنگ مورد نظر طبق قالب سایتتون را انتخاب نمایید .

تنظیمات ظاهری اینماد
تنظیمات ظاهری اینماد

مشکلات در مورد نمایش اینماد

عدم نمایش نماد اعتماد و نمایش نقطه به جای آن

مشکلی که خیلی از کاربران هنگام درج نماد اعتماد دارند در وردپرس پیش می آید و به صورت یک نقطه سایت برای آن ها نمایش داده می شود .

این مشکل دلایل مختلفی دارد اما میخوام یه روش ساده و راحت خدمتتون بگم .

برای حل این مشکل یعنی عدم نمایش اینماد و یا نمایش نقطه به جای اینماد بایستی تصویر اینماد را در کتابخانه رسانه‌های وردپرس آپلود نمایید و سپس لینک آن را در قسمت src کد دریافتی قرار دهید . برای این کار طبق الگو زیر عمل کنید .

رفع مشکل نقطه در اینماد
رفع مشکل نقطه در اینماد

به همین راحتی 🙂

سوالات و مشکلات شما در این جلسه

اگر در این جلسه سوال و مشکلی داری می توانید در این قسمت بپرسید 

44 پاسخ

  1. درست شد ممنون ولی مساله ای که هست اینه که این آیکونی که ما دانلود کردیم (چون با قرار دادن لینک فقط یک نقطه میومد) تک ستارس، و اگر قراره باشه ستاره هاش بره بالا و یا هر چیز دیگه، از کجا با خبر میشیم که بریم تغییر بدیم؟ انشالله که متوجه منظورم شده باشید، تشکر.

  2. سلام و درود وقت بخیر
    عالی بود مشکلم حل شد ممنونم
    خوشحالم جفت دوره های جامع شما رو برداشتم استاد
    زنده باشید

  3. سلام من لینک را از اینماد گرفتم ولی خلاصه نیست یه لینک طولانی هست ( گزینه ایی برای گرفتن لینک کوتاه شده ندیدم) و وقتی میگذارم در برگه جدید به شکل متن برگه بعد از نمایش خالی نشون میده

  4. سلام وقت به خیر ،خیلی خیلی ممنونم از مطلب خیلی مفیدتونفمن همه راه هایی که فرمودید رو انجام دادم و روی نخه دسکتاپ بسیار عالی کار میکنه ولی روی موبایل نشون نمیده اینمادم رو،علت رو میدونید؟

    1. سلام ممنون از شما شاید به خاطر ایمنترنت شما می باشد که لود نمی کند و یا مشکل از سمت کش مرورگر و یا افزونه کش شما باشد .

  5. سلام. ممنون از مطالب خوبتون، من اینماد رو توی سایتم بزارم، اگر این مشکلی که شما نوشتید رو پیدا کردم، عکس اینماد رو از کجا پیدا کنم بزارم توی کتابخونه وردپرسم؟ از یه سایت عکسشو دانلود کنم؟ اصلا متوجه این بخش توضیحاتتون نشدم. من اولین باره دارم این کارو انجام میدم،و شاید سوالم به نظر ابتدایی بیاد، ولی ممنون میشم جواب بدید، فقط اون کدی که اینماد بهم میده رو با ویجت html در جایی که میخوام بزارم؟ همین؟ بعد باید علامت اینماد رو ببینم؟

    1. سلام بر اساس تعداد ستاره از سایت های دیگر بله میتوانید داملود کنید و قرار دهید و دقیقا با ویجت html قرار دهید

  6. سلام و وقت بخیر توی قسمت بعد مقاله که نوشته شده {“سوالات و مشکلات شما در این جلسه”} یک خط قبل و بعدش هست این توی کدوم قسمت المنتور هست

  7. سلام و درود
    وقت بخیر با تشکر از آموزش های عالیتون اما بعضی از ویدئو ها نمایش داده نمیشود.
    الان ویدئو این اموزش و جلسه 58 و جلسه 65 نمایش داده نمی شود
    با تشکر

    1. سلام وقت بخیر
      جلسات 38 و 39 و این جلسه هنوز ضبط نشده بزودی قرار داده می شود بقیه جلسات مشکلی ندارند .

  8. سلام
    چطور میتوانم در قسمت طراحی اینماد، (گذاشتن اینماد در فوتر) لوگو اینماد در وسط کادر خوش بیافتند بخصوص در حالت موبایل که هر کدام از لوگوها در یک ستون تکی نمایش داده میشود ولی وسط چین نمیشود و حالات قشنگی ندارد. من با استفاده از المان html اینماد را میاورم اما با وجود اینکه در قسمت تراز افقی، آنرا در حالت وسط میگذارم، اعمال نمیشود و لوگو همیشه سمت راست میافتد.

  9. سلام مسعود عزیز هیچ وب سایتی نتونست به اندازه این متن مختصر و مفید شما ؛ ما رو راهنمایی کنه حتی سایت هایی که بسیار خود را شوکتمند میدانند. با تشکر از شما

  10. سلام و عرض ادب
    روزتون بخیر . من یه سوال از خدمتتون داشتم . بنده لینکی که سامانه اینماد داده رو دقیقا به جای همون لینک قبلی جایگذاری می کنم اما وقتی روی لینک کلیک میشه وارد صفحه اینماد میشه ولی همچنان میزنه این صفحه یافت نشد
    با توجه به اینکه کارشناس نماد الکترونیکی میگه لوگو و نماد ما هیچ مشکلی نداره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. سلام علی جان
      بله شما بعد از آپلود اگر روی عکس کلیک کنید در باکس نشانی پرونده میتوانی لینک را بردارید.
      باز سوالی داشتی در خدمتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آپدیت های جدید محصولات

جدیدترین محصولات آپدیت شده