جلسه ۷۷

اسلایدر حرفه بساز با افزونه Prime Slider

مسعود قربان خانی

مدرس : مسعود قربان خانی

فایل های ضروری و مورد نیاز

پخش ویدیو
تخفیف ویژه دانشجویان دوره رایگان المنتور

علاوه بر تخفیف همیشگی المنتور پرو 20% بیشتر تخفیف بگیرید

کد تخفیف : off-elementor

در این نوشته شما می خوانید

افزودن اسلایدرهای جذاب به وب سایت شما، یکی از ساده ترین راه ها برای نمایش محتوای مهم به شیوه‌ای جذاب برای مخاطبان سایت و افزایش نرخ کلیک و تعامل آن ها است.

استفاده از این اسلایدرها که شامل فیلم ها و تصاویر می‌باشند، جذابیت خاصی را به سایت شما اضافه می‌کند. اگر از Elementor Pro استفاده می‌کنید، این امکان را خواهید داشت تا با استفاده از رابط کاربری کشیدن و رها کردن، اسلایدر را به وب سایت وردپرسی خود اضافه کنید.

ولی در نسخه‌ی رایگانِ المنتور شما به افزونه های جانبی اسلایدر نیاز دارید. که اضافه کردن یک اسلایدر خیره کننده به وب سایت وردپرس را برای شما آسان می‌کند. اما به علت تعدد زیاد آن ها شاید انتخاب این افزونه ها کمی سخت به نظر برسد.

بنابراین ما تصمیم گرفتیم در این مقاله از المنتور سایت، علاوه بر اهمیت استفاده از اسلایدرها و معرفی افزونه های اسلایدر المنتور، یکی از بهترین آن ها را یعنیPrime Slider  که در دو نسخه‌ی رایگان و پولی ارائه می شود، برای شما به طور کامل معرفی کرده و توضیح خواهیم داد.

پیش‌ازاین، می‌توانید برای استفاده از آموزش المنتور به‌صورت کاملاً رایگان و پشتیبانی مادام العمر بر روی لینک کلیک کنید.

معرفی بهترین افزونه های اسلایدر - افزونه prime silder

اهمیت استفاده از اسلایدر در سایت | دلایل ساخت اسلایدر

همین‌طور که میدانید برای داشتن یک اسلایدر زیبا از تصاویر و ویدئوها، بدون نوشتن یک خط کدنویسی، نیاز هست تا از پلاگین‌های اسلایدر برای وب‌سایت خود استفاده کنید.

افزونه‌های اسلایدر به‌طور خودکار اسلایدرها را وارد می‌کنند، کافی است شما انتخاب کنید که چه نوع طرحی را برای آن ها در نظر دارید.

ساخت و نمایش اسلایدر در سایت از نظر بصری جذاب و چشم نواز هستند. اسلایدرها توجه کاربران را به روشی متفاوت از یک عکس یا ویدیوی معمولی، جلب می کنند.

درواقع هنگامی که شما تصمیم می‌گیرید یک اسلایدر بسازید، می توانید تعداد بیشتری از تصاویرِ برتر سایت خود را در آن اضافه کرده و نمایش دهید. به عنوان مثال، شما می توانید سه تصویر کامل و در حال چرخش را به‌جای یک تصویر ثابت قرار دهید.

اسلایدرها علاوه بر اینکه ظاهری چشم نواز به سایت شما می بخشد، باعث افزایش تعامل مشتریان نیز می‌شوند. بازدیدکنندگان سایت شما می‌توانند سریع‌تر به این عکس ها و موضوعات مهم توجه داشته باشند. زیرا در معرض دید و دسترسی بهتر آن هاست و می‌توانند، به راحتی تصویر و یا ویدئو قبلی و بعدی را ببینند.

همچنین استفاده از اسلایدرها، یکی از بهترین گزینه هایی است که شما برای نمایش تصاویر یا ویدیوهای کسب و کار خود، خصوصاً برای مشاغل کوچک می‌توانید به کار بگیرید.

و یا اگر شما یک طراح داخلی باشید، می توانید چهار تصویر برتر خود را در اسلایدرها به نمایش بگذارید تا آثار خود را بهتر به مخاطبان نشان دهید.

به طور مشابه، اگر صاحب یک وب سایت تجارت الکترونیک هستید، می توانید تصاویر پرطرفدار یا فروش برتر را در بالای سایت به نمایش بگذارید. اسلایدرها به شما این امکان را می‌دهند که یک گالری عالی برای مشتریان و مخاطبین خود ایجاد کنید.

علاوه بر این، داشتن یک گالری اسلایدر به شما این امکان را می دهد تا فضای بیشتری برای اعلام موضوعات ، اخبار و تبلیغات مهم سایت داشته باشید. مخصوصاً اگر آن ها را در هدر سایت قرار دهید.

در صورت نیاز می‌توانید برای طراحی یک سایت حرفه‌ای و منحصر به فرد از آموزش طراحی سایت استفاده کنید.

بهترین افزونه های اسلایدر المنتور کدم‌اند؟ | معرفی افزونه Prime Slider

بهترین افزونه های اسلایدر المنتور مثل افزونه prime slider

همین طور که در بالا هم اشاره شد، درصورتی که از نسخه‌ی رایگان المنتور استفاده می‌کنید می‌توانید برای افزودن اسلایدرهای جذاب به وب سایت خود، از افزودنی‌های جانبی المنتور استفاده کنید.

بهترین های این افزونه های اسلایدر به شرح ذیل است:

  1. افزونه Prime Slider
  2. افزونه PowerPack
  3. افزونه HT Slider for Elementor
  4. افزونه Unlimited Elements for Elementor
  5. افزونه Livemesh Addons for Elementor Page Builder
  6. افزونه JetElements
  7. افزونه Smart Slider 3

معرفی prime slider | افزونه ساخت اسلاید

افزونه prime slider چیست؟

بدون شک یکی از بهترین پلاگین های اسلایدر سازگار با المنتور Prime Slider است. این افزونه یک رابط کاربری بصری و مدرنی دارد و امکان ساخت اسلایدر به روش های مختلف را برای شما فراهم می‌کند.

در این افزونه شما می‌توانید با استفاده از drop & drog اسلایدر را به صفحه‌ی طراحی خود بکشید و با اعمال تغییرات لازم ، آن را سفارشی سازی کنید.

ویژگی منحصر به فردی که Prime Slider را متمایز کرده است، وجود یک بخش اسلایدر و یک بخش هدر در آن و واکنش گرایی آن است. به این معنی که با هر دستگاهی که اسلایدر روی آن نمایش داده می‌شود سازگار است.

Prime Slider همچنین گزینه های سفارشی سازی مختلف مانند ویرایش زیرنویس ها، تغییر پس زمینه و افزودن دکمه اشتراک‌گذاری رسانه های اجتماعی را نیز ارائه می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های متفاوت و خاص Prime Slider، قابلیت چند زبانه بودن آن است.

علاوه بر این، استفاده از Prime Slider، برای کاربرانی که تجربه کم و یا اصلاً تجربه ای در ساخت اسلایدر ندارند، بسیار مناسب است، زیرا رابط کاربری این افزونه به‌گونه‌ای می باشد که کار را برای استفاده مبتدیان نیز آسان کرده، بنابراین بدون نگرانی می توانید اسلایدرهای خود را بدون نیاز به دانش فنی ایجاد کنید.

شما این امکان را خواهید داشت که، اسلایدرهای آزمایشی مختلفی که در سایت Prime Slider وجود دارد را مشاهده کرده و به وب سایت خود اضافه کنید.

اسلایدرهای متعددی که این افزونه ارائه می‌دهد شامل یک اسلایدر عمومی است که می تواند به هر وب سایتی اضافه شود، یک اسلایدر تقویم رویداد که تاریخ رویداد را نمایش می دهد، و جزئیات دیگر با تصاویر در حال چرخش، اسلایدر وبلاگ برای برجسته کردن پست‌های اخیر و غیره می باشد.

علاوه بر این قابلیت‌ها، Prime Slider امکاناتی برای افرادی که در سایت خود فروشگاه دارند نیز ارائه می‌دهد. و این امکان را به آن ها می دهد تا محصولات را به همراه قیمت شان در سایت به نمایش بگذارند.

این نکته نیز حائز اهمیت است که افزونه اسلایدر Prime Slider  سرعت بالایی دارد و  استفاده از آن، باعث کاهش در سرعت سایت شما نخواهد شد. بنابراین، اگر به دنبال یک راه برای ساخت اسلایدر به‌صورت منحصر به فرد و حرفه ای هستید ،Prime Slider بهترین گزینه و انتخاب است.

نتیجه گیری

Prime Slider یک افزونه مناسب و حرفه‌ای برای ساخت اسلایدر در سایت می باشد. این افزونه که در دو نسخه‌ی رایگان و پولی در دسترس کاربران است، به عنوان یکی از افزونه های جانبی المنتور می باشد و کاملاً با آن سازگار است.

این افزونه به علت رابط کاربری راحتی که دارد، کار با آن را برای همه‌ی کاربران خصوصاً افرادی که تجربه ی ساخت اسلایدر ندارند، امکان پذیر کرده است.

امکانات و ویژگی های منحصربه فری که افزونه Prime Slider را از دیگر افزونه های اسلایدر متمایز کرده است، واکنش گرایی، چند زبانه بودن و ارائه اسلایدرهای متفاوت برای رویدادها و بلاگ و … می باشد.

امیدواریم از این مقاله استفاده ی لازم را برده باشید.

شما می‌توانید به مقاله معرفی افزونه بهینه ساز و فشرده ساز smush  مراجعه کرده و نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

سوالات و مشکلات شما در این جلسه

اگر در این جلسه سوال و مشکلی داری می توانید در این قسمت بپرسید 

17 پاسخ

  1. سلام .
    منم ی خوام پستهای سایتم به جای حرکت افقی عمودی بالا برن و دکمه ناوبری هم داشته باشن. برای مثال توی صفحه چهار تا پست نمایش داده بشه و با دکمه های ناوبری به پستهای پایینتر منتقل بشم. یعنی در حقیقت یه اسلایدری که اسلایدها عمودی حرکت کنن می خوام . این قابلیت رو با کدوم افزونه المنتور میتونم ایجاد کنم در سایتم

    1. سلام وقت بخیر
      این افزونه المنتوری می باشد و با المنتور سازگاری کامل دارد اما با قالب impreza تست نکرده ایم

  2. سلام وقت بخیر
    من پرایم اسلایدر رو روی صفحه اصلی ست میکنم اما فقط داخل المنتور به صورت اسلایدی حرکت میکنه روی صفحه اصلی ثابت هست اسلاید ها تکون نمیخوره

  3. سلام وادب
    من یک اسلایدری می خوام که آخرین پست های سایت رو برام همراه با عکس نشون بده به طوری که خودش آخرین مطلب بخونه وانتشار بده وتصویرشم همون تصویر شاخص همون نوشته بخونه

  4. با سلام
    ایا این اسلایدر قابلیت خواندن دسته بندی نوشته ها را دارد ( یعنی از یک دسسته بندی خاص تصاویر شاخص همراه با عنوان آن را به نمایش بگذارد *‌

    1. سلام وقت بخیر
      هر ویجتی که استفاده میکنید در تب محتوا میتوانید تصویر خود را اضافه کنید .
      موفق باشید

  5. سلام . نسخه پولی پرایم اسلایدر رو از کجا میشه تهیه کرد ؟ و مورد دوم اینکه المنتور پرو شامل همه ویجت های موجود در افزونه های المنتور اکسترا ، پاورپک المنتور ، ادان پلاس المنتور و المنت پک المنتور هست یا اینکه این افزونه ها که اسم بردم ویجت های بیشتری به المنتور پرو اضافه میکنند ؟

    1. سلام وقت بخیر
      در مورد سوال اول شما : پرایم اسلایدر متاسفانه فعلا در سایت قرار داده نشده است .
      در مورد سوال دوم : المنتور پرو تمامی ویجت های المنتور را فعال میکند اما افزونه های جانبی هر کدام ویجت های خاص خودشون و حتی یکسری ویجت های تکراری همانند دیگر رقبای خود دارند باید شما ببنید کدام به کارتون میاد و در کنار المنتور پرو یکیشون لازمتون میشه

      موفق باشید

        1. سلام وقت بخیر
          بله سازگاری کامل داره و حتی ویجت مربوط به slider revolution در صفحه سازخودتان بعد از نصب می بینید و میتوانید اسلایدر ساخته شده را انتخاب کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آپدیت های جدید محصولات

جدیدترین محصولات آپدیت شده