7 تا از بهترین درگاه پرداخت اینترنتی واسط در ایران

آخرین بروزرسانی : ۲۲ آبان ۱۴۰۱

در این نوشته شما می خوانید

امروز قصد داریم 7 تا از بهترین درگاه پرداخت اینترنتی واسط در ایران را به شما معرفی کنیم و لیست درگاه های پرداخت را برای شما آماده کرده ایم . اگر شما جز کسانی هستید که فروشگاه اینترنتی دارید و خدمات و محصولات را به‌صورت آنلاین می‌فروشید، و یا اینکه به‌تازگی کسب‌وکار آنلاین خود را راه‌اندازی کرده‌اید، قطعاً به یک درگاه خوب پرداخت اینترنتی نیاز خواهید داشت.

هترین درگاه پرداخت اینترنتی واسط در ایران

درگاه پرداخت اینترنتی چیست ؟

درگاه های پرداخت این قابلیت را دارند تا به جای کار سنتی کارت به کارت مستقیم مشتری سایت شما به فضایی متصل شود که در آنجا اطلاعات بانکی خود را وارد میکند و سپس پس از تایید مبلغ به حساب شما انتقال پیدا میکند . این کار در فروشگاه های اینترنتی امروزی جایگزین روش های سنتی شده و شما آنی پول را از مشتری خود دریافت میکنید .

روش گرفتن درگاه مستقیم از بانک ها مراجعه به شعب آن ها می باشد و باید طی مراحلی آن را دریافت کنید .

درگاه پرداخت اینترنتی

درگاه پرداخت اینترنتی واسط چیست ؟

این نوع درگاه ها بدون مراجعه به بانک می باشند و شما میتوانید با توجه به لیستی که پایین تر از بهترین درگاه های اینترنتی واسط برای شما قرار دادیم استفاده کنید و داخل سایت به صورت آنلاین ثبت نام نمایید و یکسری مدارک از شما میخواهند که میتوانید برایشان با خیال راحت ارسال کنید و از درگاه واسط استفاده نمایید این کار زمان بسیار کمی را از شما میگیرد .

درگاه پرداخت اینترنتی بدون کارمزد هستند ؟

درگاه پرداخت مستقیم خیر هیچ کارمزدی ندارد اما در گاه های واسط طبق سیاست کاری خودشان متفاوت عمل میکنند و کارمزد بابت هر پرداخت از شما دریافت میکنند. که می بایست در قوانین سایتشان مطالعه بفرمایید .

درگاه پرداخت اینترنتی برای سایت

برای گرفتن درگاه برای سایت خود همیشه نیازی به مراجعه به بانک نخواهد بود و شما میتوانید از درگاه های واسط نیز استفاده کنید کافیه وارد سایت آنها شوید یک سری اطلاعات خود را ثبت کنید و منتظر تایید بمانید تا درگاه برای شما فعال شود و بتوانید در سایت فروشگاهی خود از آن استفاده کنید .

همچنین از درگاه اینترنتی برای کسب‌وکارهای تلگرامی یا حتی اگر سایت ندارید برای درخواست شخصی یعنی دریافت پول از دیگران نیز می‌توانید استفاده کنید.

اما این که از کدام درگاه پرداخت بخواهید استفاده کنید، موضوعی است که ما در این مقاله از المنتور سایت به آن می‌پردازیم و برخی از مهم‌ترین درگاه پرداخت اینترنتی را برای شما معرفی می‌کنیم.

لیست درگاه های پرداخت اینترنتی

سایت‌های درگاه پرداخت اینترنتی واسط، شرکت‌ها و استارتاپ‌های نوپایی هستند که تعداد بی‌شماری دارند.

به‌طور کلی این درگاه ها مجوز پرداخت را از بانک مرکزی دریافت کرده و تحت نظر بانک مرکزی و با رعایت استانداردهای تعریف شده و قوانین جدی در حال ارائه خدمات می‌باشند.

این درگاه ها معتبر و پایدار هستند و شما میتوانید در وب سایت آماده فروشگاهی نیز استفاده کنید که به شرح ذیل می باشند :

درگاه پرداخت زرین پال

درگاه پرداخت زرین پال

زرین پال به عنوان اولین درگاه پرداخت اینترنتی است و زرین کارت به عنوان یکی از امکانات آن به حساب می‌آید. زرین کارت همانند کارت عابر بانکی است که امروزه همه‌ی ما برای تراکنش های خود از آن استفاده می‌کنیم. با داشتن این کارت نیز امکان دریافت و انتقال از کلیه دستگاه‌های خودپرداز ATM که عضو شبکه شتاب هستند را برای شما میسر می‌کنند.
در صورتی که زرین کارت داشته باشید، می‌توانید از مزایای آن بهره‌مند شوید. مثلاً برای درخواست تسویه حساب با این کارت، فقط به میزان نیم درصد کارمزد از شما گرفته می‌شود. یا اینکه امکان درخواست وجه در روزهای سه‌شنبه به صورت رایگان بوده که کارمزدی هم بابت آن کسر نخواهد شد.
جالب است بدانید که به کمک زرین پال می‌توانید وجه خود را به صورت اینترنتی به هر شماره کارت دلخواهی انتقال دهید. این درگاه پرداخت با اپلیکیشنی که ارائه داده است امکان مدیریت حساب و سایر امکانات را برای مشتریان فراهم کرده است.

برخی از مزایا و معایب زرین پال چیست؟

    1. ارائه‌ی پشتیبانی و پاسخگویی مناسب
    2. ارائه­ی زرین کارت
    3. امکان ساخت و ایجاد فرم دلخواه برای پرداخت های اینترنتی
    4. تسویه حساب در روزهای سه‌شنبه بدون کسر کارمزد و به صورت رایگان
    5. امکان ارائه­ی درگاه پرداخت اینترنتی به صورت کاملاً اختصاصی و منحصربه‌فرد با کسب‌وکار مشتری
    6. امکان استفاده از اپلیکیشن های گوشی موبایل و مدیریت حساب
    7. دریافت هزینه اضافی جهت صدور کارت های زرین گیت و زرین کارت

درگاه پرداخت اینترنتی جیبی‌مو

درگاه پرداخت اینترنتی جیبی‌مو

ساخت درگاه پرداخت اینترنتی جیبی‌مو خیلی سریع و به‌سادگی از طریق وب‌سرویس یا افزونه‌های آماده قابل راه‌اندازی است. جیبی‌مو با دارا بودن مجوز پرداخت‌یاری از شاپرک بانک مرکزی و ماژول تشخیص و جلو‌گیری از کلاه‌برداری های داخلی، فروشی امن را برای کسب‌وکارها تضمین می‌کند. این درگاه امکان گزارش‌گیری جامع و تسویه حساب آسان و سریع را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

مزایا و معایب درگاه پرداخت جیبی‌مو چیست؟

    1. سرعت بالا در راه اندازی درگاه پرداخت در عرض 24 ساعت
    2. ارائه­ی کیف پول برای کاربران
    3. پایین‌ترین تعرفه
    4. تسویه حساب سریع و مستقیم
    5. مطمئن و ایمن
    6. رابط کاربری ساده و راحت
    7. خوشبختانه تابه‌حال از سوی کاربران معایبی اعلام نشده است.

درگاه پرداخت اینترنتی پی دات آی‌ آر

درگاه پرداخت اینترنتی پی دات آی‌ آر

سایت پی دات آی‌آر متعلق به مجموعه سامان کیش می‌باشد. این درگاه ورژن جدید شده از درگاه پی لاین سابق است که با نام تازه‌ای در حال فعالیت می‌باشد. در این درگاه برای شما امکان ساخت کیف پول مهیاست که به راحتی بتوانید حساب خود را مدیریت کنید. همچنین این امکان را خواهید داشت که بدون نیاز به رفتن درگاه پرداخت اینترنتی شاپرک، به حساب افرادی که در این سایت عضو هستند انتقال وجه داشته باشید.
یکی از قابلیت‌هایی که این کیف پول ارائه می‌دهد این است که در صورتی که دارای چند سایت باشید، می‌توانید بدون داشتن اکانت‌های مجزا حساب­های خود را مدیریت کنید.

مزایا و معایب درگاه پرداخت irچیست؟

    1. پشتیبانی و پاسخگویی سریع و عالی
    2. امکان ساخت کیف پول
    3. امکان ساخت فرم دلخواه برای پرداخت
    4. امکان استفاده از درگاه پرداخت مستقیم
    5. دارای کارمزد ثابت 1 درصد برای کلیه درگاه‌ واسطه و درگاه مستقیم

درگاه پرداخت اینترنتی نکست پی

درگاه پرداخت اینترنتی نکست پی

از شروع کار این درگاه پرداخت مدت زیادی نمی‌گذرد. فعالیت این شرکت از سال 95 شروع شده که توانسته تاکنون رشد مناسبی داشته باشد. شعار نکست پی این است در کمتر از 5 دقیقه درگاه پرداخت اینترنتی خود را راه اندازی کنید. از ویژگی‌های خوب این درگاه می‌توان به کارمزد رایگان تا 45 روز اشاره کرد. یعنی هر کاربری می‌تواند بعد از ساخت حساب تا 45 روز هیچ کارمزدی بابت درخواست تسویه حساب پرداخت نکند.
از مؤثرترین ویژگی‌های خوب این سایت، سوئیچری است که در صورت وجود اختلال، به صورت خودکار پرداخت کننده را به درگاه دیگری متصل می کند.

مزایا و معایب نکست پی چیست؟

    1. امکان تسویه حساب سریع و بدون کارمزد در 45 روز اول بعد از ثبت حساب کاربری
    2. امکان تخفیف و دریافت وجه از طریق معرفی اعضا
    3. امکان ساخت درگاه پرداخت در کوتاه‌ترین زمان ممکن
    4. عدم ارائه­ی درگاه پرداخت مستقیم با کسب‌وکار مشتری
    5. امکان اتصال به درگاه پرداخت دو بانک در صورت بروز اختلال و مشکل

درگاه پرداخت اینترنتی آی‌دی پی

درگاه پرداخت اینترنتی آی‌دی پی

این درگاه به عنوان یک درگاه پرداخت شخصی برای سایت شناخته می‌شود. و تنها ابزاری است که امکان دریافت و پرداخت پول بین دو کاربر را برقرار می کند. اما امکان استفاده از آن به عنوان ابزار پرداخت در سایت وجود ندارد.
جالب است بدانید که این درگاه اینترنتی به کمک یکی از سیستم های مدیریت محتوا یعنی drupal یا دروپال ساخته شده است.

و به همین دلیل امکان ساخت صفحه پرداخت اینترنتی شخصی و حتی فروش محصول را برای کاربران راحت کرده است. همچنین امکان ساخت فرم و فیلدهای مختلف برای صفحه‌ی پرداخت نیز از دیگر ویژگی ها و قابلیت‌های این درگاه پرداخت اینترنتی است که  می‌تواند اطلاع رسانی پرداخت را از طریق پیامک، ایمیل و ربات تلگرام میسر کند.

مزایا و معایب IDPAY چیست؟

امکان انتخاب حساب مقصد برای واریز در صفحه پرداخت شخصی
انتخاب عنوان دلخواه برای صفحه پرداخت
انتخاب آدرس دلخواه برای صفحه پرداخت شخصی
انتخاب تصویر پروفایل
فعال بودن اطلاع رسانی از پرداخت‌ها از طریق پیامک، ایمیل و ربات تلگرام
امکان نمایش آیکون شبکه‌های اجتماعی و سایت یا وبلاگ
امکان فعال و غیرفعال کردن فیلدهای پرداخت با قابلیت اجباری یا اختیاری کردن فیلد
امکان درخواست کد ملی، کد پستی، آدرس، ایمیل و آی‌دی تلگرام از پرداخت کننده با قابلیت اجباری و اختیاری بودن
امکان ساخت 3 فیلد دلخواه همراه با عنوان و راهنمای دلخواه برای هر فیلد با قابلیت اجباری یا اختیاری بودن پر کردن فیلد

درگاه پرداخت بیت پی

درگاه پرداخت بیت پی

بیت پی یکی از قدیمی ترین و بهترین درگاه های پرداخت اینترنتی است که تاکنون توانسته است بدون هیچ نارضایتی به فعالیت خود ادامه دهد. زیرا یکی از مهم‌ترین اهداف این درگاه امنیت در معاملات آنلاین است.
یکی از ویژگی های اصلی آن پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام و روزهای تعطیلی برای رفع اتفاقات و مشکلات پیش آمده است. بیت پی برای سایت های معتبر با تراکنش مالی بالا، درگاه اختصاصی با نام برندشان ارائه می‌دهد که البته کارمزد زیادی هم کسر نمی‌کنند. در واقع این درگاه دارای دو روش پرداخت است که شما بتوانید متناسب با نیاز خود از آن استفاده نمایید: یکی درگاه مستقیم با کارمزد 1 درصد و دیگری درگاه غیرمستقیم با کارمزد 0.5 درصد.

مزایا و معایب درگاه بیت پی چیست؟

    1. پشتیبانی سریع و 24 ساعته حتی در تعطیلات
    2. امکان ساخت کیف پول برای کاربران
    3. امنیت تضمین شده و بسیار بالا
    4. دارای نرخ کارمزد مناسب 1 و 0.5 درصد
    5. امکان ارائه­ی درگاه اختصاصی از بانک ملت

درگاه پرداخت اینترنتی پردانو

پردانو یکی از سرویس‌های شرکت تجارت الکترونیک میهن ویژن است. این درگاه پرداخت به بیش از 10 درگاه پرداخت اینترنتی دیگر متصل است که امکان انتخاب بهترین درگاه برای صفحه‌ی پرداخت سایت، را از دید شما برایتان میسر می‌کند.یکی از ویژگی های پرادنو این است در صورت ارتقا اکانت به حساب کاربری ویژه، می‌توانید تسویه حسابی بدون کسر کارمزد داشته باشید. از دیگر ویژگی های منحصربه‌فرد این درگاه امکان پرداخت درون برنامه‌ای در اپلیکیشن‌های موبایلی هست.

مزایا و معایب درگاه پردانو چیست؟

امکان استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی برای سایت ها
امکان استفاده از درگاه شخصی بدون نیاز به داشتن وب سایت
امکان استفاده از پرداخت درون برنامه ای برای اپلیکیشن های موبایل
اتصال همزمان به بیش از 10 درگاه پرداخت بانکی
پشتیبانی آسان از طریق تیکت و تماس تلفنی
امکان معرفی به افراد

جمع بندی نهایی

به طور کلی تعداد سایت هایی که خدمات درگاه پرداخت اینترنتی ارائه می‌دهند بسیار زیاد و البته ناپایدار هستند. اما ما در این مقاله سعی کردیم 7 مورد از مهم‌ترین و بهترین درگاه های پرداخت اینترنتی را برای شما جمع‌آوری کرده و بررسی کنیم. امیدواریم این بررسی توانسته باشد در این زمینه به شما کمک کند. اما چنانچه به دنبال اطلاعات بیشتری هستید و نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید از طریق کامنت برای ما بنویسید تا در کوتاه­ترین زمان به آن‌ها پاسخ دهیم.

اگر به دنبال اموزش المنتور به­صورت جامع و کامل هستید می‌توانید از طریق لینک درج شده، از این آموزش استفاده کنید. همچنین افزونه المنتور پرو به صورت کاملاً اورجینال و معتبر برای خرید شما در سایت مهیا است.

21 پاسخ

  1. سلام
    کد مالیاتی رو که میگیرن علاوه بر کارمزد باید مالیات هم بدیم؟
    حدود چند درصد مالیاتش میشه ؟
    همون درگاه مستقیم بگیریم بصرفه تر نیست ؟

  2. سلام من از درگاه پرداخت نوینوپی استفاده میکنم خدماتشون عالیه و پشتیبانی خیلی خوبی دارن واقعا راضیم تسویه هاشون هم بدون هیچ تاخیر توی این یک سال همکاری که دارم انجام شده

  3. همین که آیدی پی توی لیست قرار داره یعنی این مقاله هیچ ارزشی نداره
    نویسنده مقاله زحمت نکشیده سایت ها رو بررسی کنه

    1. سلام درود بر شما
      اگر دقت گنید آخرین بروزرسانی برای 1 سال گذشته می باشد و توی این 1 سال اخیر و این چند ماه اخیر با توجه به مشکلات اینماد و کدمالیاتی که پیش آمد خیلی از این شرکت ها به شدت افت داشته اند و خدمات خوبی ارائه نمی دهند که در اسرع وقت هم این مقاله اصلاح و هم درگاه درجه یک نوینو پی خدمت شما معرفی می شود

  4. سلام

    به نظرم اگر سرویس های متنوع و پاسخگویی پشتیبانی براتون مهمه درگاه پرداخت نوینو پی عالیه. کاملا از خدماتشون راضی هستم

  5. سلام من از نوینو پی استفاده میکنم هم جدیده و هم واقعا عالی هستن و پشتیبانیشون واقعا عالیه در حدی که خودشون برام کد مالیاتی رو گرفتن

  6. زرین پال جدیدا بدون اجازه شما پایانه های متعدد نصب می کنه و این پایانه ها به پرونده مالیاتی شما متصل میشه. برای خودم بدون اینکه به من بگن هشت پایانه فعال کرد یک دفعه دیدم توی پرونده مالیاتی ام هشت پایانه فعال وجود دارد که این یک فاجعه ست. پاسخگویی شون هم کاملا سر به هوا و خیلی دیر به دیر جواب میدن تماس تلفنی شون هم کلا شوته طرف انگار تازه از خواب بیدار شده

    1. بهترین درگاه با بیشترین کاربر با اختلاف زیاد فقط زرین پال.و اون پایانه های شما هم علت داره. برای من و سایرین همگی یک مورد الصاق شده برای مالیات. یا قصد تخریب دارید

      1. قصد تخریب نداره آقای محترم راستش رو میگه نکنه از مدیران زرین پال هستی !

        پشتیبانی مزخرف ، کارمزد و هزاران مشکل دیگه که به نظرم زرین پال ارزش نداره

  7. سلام ممنون بابت توضیحاتتون
    باید اضافه کنم واااااقعا نکست پی در پشتیبانی و پاسخگویی افتضاح هست تا حالا دو بار تماس گرفتم 30 دیقه در صف انتظار به عنوان نفر اول بودم اما تماس وصل نشد و شارژم تموم شد و قطع شد، جواب پیام هم خیلی سربالا و افتضاح میدن

    1. سلام وقت بخیر
      ممنون از اینکه نظرتون را دادید من تا الان از این سرویس استفاده نکردم اما زرین پال پشتیبانی قوی از طریق تیکت دارد .

    2. سلام، نکست پی قبلا خوب بود، الان از نظر پشتیبانی افتضاح، یه هفته هست تیکت دادم جواب نمیدن، و تمام تلفنهای پشتیبانی هم سرکاری هست، شماره ثابت اینترنتی دارن که روی پاسخ گوی خودکاره و فقط در صف را اعلام میکنه برای ظاهرسازی و هیچ اپراتوری برای پاسخگویی وجود نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آپدیت های جدید محصولات

جدیدترین محصولات آپدیت شده