جلسه ۶۹

ساخت دکمه حالت تاریک یا دارک مود در المنتور

مسعود قربان خانی

مدرس : مسعود قربان خانی

فایل های ضروری و مورد نیاز

پخش ویدیو
تخفیف ویژه دانشجویان دوره رایگان المنتور

علاوه بر تخفیف همیشگی المنتور پرو 20% بیشتر تخفیف بگیرید

کد تخفیف : off-elementor

در این نوشته شما می خوانید

بعضی از افراد در ساعات تاریکی هوا وارد سایت شما می شوند که ممکن است قابلیت حالت تاریک را در موبایل یا ویندوز یا مک خود فعال کرده باشند تا چشمشان اذیت نشه . ما در این آموزش به شما یک روش خیلی آسان را آموزش می دهیم که حالت Dark Mode را برای این دسته از افراد ایجاد کنید تا با سایت شما تعامل بیشتری برقرار کنند .

لازم به ذکر است اگه دوست داری بدونی چجوری ویرایشگر المنتور رو هم حالت تاریک آن را فعال کنی حتما آموزش ایجاد حالت تاریک برای ویرایشگر المنتور را هم ببنید .

دارک مود در المنتور

در المنتور و وردپرس افزونه های زیادی هستن این که قابلیت را به سایت شما اضافه میکنند مثل افزونه المنت پک که شما به راحتی میتوانید از ویجت آن استفاده کنید و اگر میخواهید رایگان این کار را انجام بدید با این ویدیو همراه باشید .

در این ویدیو WP Dark Mode  که توسط WPPOOL نوشته شده استفاده میکنیم و پیشنهاد میکنم حتما شما هم از همین افزونه برای حالت تاریک در وردپرس خود استفاده کنید .

این افزونه به جای استفاده از شورت کد در قالب المنتور خودمان ، ویجتی در این خصوص در قسمت ویجت های المنتور اضافه میکند که به راحتی میتوانید از آن در هر جایی از سایتتان استفاده کنید .

WP Dark Mode – Best Dark Mode & Social Sharing Plugin for WordPress

از این افزونه برای سایت های غیر المنتوری هم میتوانید استفاده کنید

سوالات و مشکلات شما در این جلسه

اگر در این جلسه سوال و مشکلی داری می توانید در این قسمت بپرسید 

6 پاسخ

  1. سلام.
    آقا خسته نباشی, خیلی ممنون. کلا الان چند روز تو سایت شمام!
    1 سوال در مورد همین دارک مود داشتم. من ویجت رو طبق آموزش شما گذاشتم توی هدر, ولی هر کاری میکنم 1 دونه علامت ماه هم میفته سمت چپ پایین سایت, در صورتیکه من هنوز فوتر طراحی نکردم, میشه لطفا کمک کنید در این مورد. قالب من هلو المنتور هست.

  2. سلام وقت بخیر
    من این قابلیت رو به قالبم اضافه کردم منتها وقتی بین حالت دارک و لایت سوییچ میکنم رنگ هدر و رنگ متن آیتم ها تغییر نمیکنه و به رنگ اصلی خودش باقی میمونه. در حالیکه تو ویدیو اینجوری نیست و خودکار تغییر میکنه. مشکل چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آپدیت های جدید محصولات

جدیدترین محصولات آپدیت شده