جلسه ۱۹

آموزش سلامت سایت وردپرس و قسمت ابزارها در وردپرس

مسعود قربان خانی

مدرس : مسعود قربان خانی

فایل های ضروری و مورد نیاز

پخش ویدیو
تخفیف ویژه دانشجویان دوره رایگان وردپرس

علاوه بر تخفیف همیشگی المنتور پرو 20% بیشتر تخفیف بگیرید

کد تخفیف : off-elementor

در این نوشته شما می خوانید

قسمت ابزار ها در وردپرس وظیفه ی یکسری از درون ریزی و برون بری و نمایش مشخصات سایت ما را دارد که میتوانیم از این قسمت استفاده کنیم پس این قسمت را خوب یاد بگیرید که در ادامه طراحی با این قسمت کار دارید .

انتقال اطلاعات از یک وردپرس به وردپرس دیگر

شما در قسمت ابزار های یک درون ریزی و یک برون بری دارید که میتوانید کلیه اطلاعات نوشته‌ها، برگه‌ها، دیدگاه‌ها، زمینه‌های دلخواه، دسته‌ها و برچسب‌ها را انتقال دهید و از یک سایت دیگر وارد نمایید .

به این صورت که اگر میخواهید از سایت a به سایت b اطلاعات را انتقال دهید ابتدا در سایت a شما وارد قسمت برون بری می شوید و سپس بعد از کلیک روی قسمت بارگیری پرونده برون‌بری و دریافت فایل بکاپ به قسمت درون ریزی سایت b مراجعه میکنید و از طریق نصب WordPress میتوانید فایل دانلودی را برای انتقال آپلود نمایید .

انتقال اطلاعات از یک وردپرس به وردپرس دیگر

سلامت سایت وردپرسی

این قسمت مثل یک دکتر عمل میکند هم پیشنهاد میده و هم جزئیات فنی سایت را در اختیار شما قرار می دهد که باید حتما به این قسمت اهمیت دهید و در ویدیو این قسمت را آموزش داده ایم.

4 پاسخ

  1. سلام این که گفتید محدوده حافظه php باید از 512 بیشتر باشه اگر موقعی از این مقدار کمتر بود باید چه کار کنیم

  2. سلام من در قسمت سلامت سایت اون چیز هایی که گفته بود رو انجام دادم به مشکل خوردم وسایتم به مشکل خورد و دیگه بالا نیامد .گفت قبل از بروز رسانی المنتور پرو یک بکاپ از سایت بگیر چون مبتدی بودم بلد نبودم و تا حالا هم نگرفته بودم .زدم. سایتم بسته شده الان چجوری برگردم به قبل این اتفاق .
    لطفا راهنمایی کنید چون سایتم بسته مونده .

    1. سلام وقت بخیر
      وارد قسمت هاست خود شوید و در قسمت پوشه wp-content/plugins وارد شوید و فولدر elementor-pro را تغییر نام دلخواه دهید و مثلا عدد 1 را به انتهای آن اضافه کنید . حالا سایت شما بالا میاد و از هر جایی که المنتور پرو را تهیه کردید در خواست نسخه قبلی را بدید و مجدد نصب نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آپدیت های جدید محصولات

جدیدترین محصولات آپدیت شده