جلسه ۴۴

آموزش ساخت نوار پیشرفت اسکرول در المنتور با ویجت Tracker

مسعود قربان خانی

مدرس : مسعود قربان خانی

فایل های ضروری و مورد نیاز

پخش ویدیو
tracker-in-elementor

در المنتور ویجتی به نام ویجت Tracker داریم که به کمک آن میتوانید به کاربر نواری را در بالای محتوا نمایش دهید تا کاربر با اسکرول کردن متوجه این شود که به انتهای صفحه یا متن مورد نظر شما رسیده است یا خیر .

تخفیف ویژه دانشجویان دوره رایگان المنتور

علاوه بر تخفیف همیشگی المنتور پرو 20% بیشتر تخفیف بگیرید

کد تخفیف : off-elementor

در این نوشته شما می خوانید

اگر در سایت های مختلفی را چک کرده باشید دقیقا مثل تصاویر زیر یک نواری رو در بالای سایت یعنی ممکنه زیر هدر و یا بالای هدر سایت قرار داده باشند ، که ما در این آموزش می خواهیم به آن بپردازیم و به شما بگیم کمتر از 2 دقیقه چگونه این نوار را در سایت های المنتوری خودتان اجرا کنید .

نوار پیشرفت اسکرول

ایجاد نوار پیشرفت چرا با المنتور انجام بدیم ؟

خوب ممکنه سوال شما این باشد که چرا از افزونه های دیگر استفاده نکنیم و چرا حتی کدنویسی نکنیم ، خوب میتونم به شما بگم که کدنویسی کردن زمان زیادی ممکنه از شما ببره و ویرایش آن ها به همین صورت ممکنه خیلی زمان بر باشد .

همچنین استفاده از افزونه های زیاد برای هر کاری در سایت باعث افت امنیت و سرعت سایت شما خواهد شد پس به همه یاین موارد باید دقت کنید .

اما المنتور کلی قابلیت مختلف داره از جمله برای همین موضوع هم یک ویجت تخصصی قرار داده به نام ویجت Progress Tracker که با این ویجت میتوانید به راحتی این کار را انجام بدهیم.

برای اطلاعات بیشتر همراه من باشید .

راستی اگه بخواهید نوار پیشرفت درصدی برای مثلا مهارت ها و … ایجاد کنید باید از Progress bar ویجت نوار پیشرفت المنتور استفاده کنید .

آموزش کار با ویجت Progress Tracker المنتور

ما در ویدیو ای که برای شما آماده کردیم از صفر تا 100 این کار را به شما آموزش دادیم و گفتیم چگونه برای خودتون این کار را انجام بدید.

نکته خیلی خیلی مهم : برای استفاده از قابلیت باید نسخه افزونه المنتور پرو را خریداری و نصب کند اگر ندارید میتوانید نسخه اورجینال را از سایت ما تهیه کنید .

چند حالت میتوانیم ایجاد کنیم ؟

در این ویجت میتوانید درصد پیشرفت به صورت نواری و هم به صورت دایره ای برای خودتان ایجاد کنید .

راستی اگه به مشکل برخورد کردید تو کامنت های این پست بگید .

موفق باشید

سوالات و مشکلات شما در این جلسه

اگر در این جلسه سوال و مشکلی داری می توانید در این قسمت بپرسید 

4 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر در خصوص این آموزش اگه بخوایم این ترکر رو برای به عنوان مثال صفحات بلاگمون اعمال کنیم باید چیکار کنیم ؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      فقط کافیه وارد قالب صفحه داخلی وبلاگ شوید و این آموزش را روی آن پیاده سازی کنید .
      اگر قالبی نصب کردید که این قسمت را دارد شما به راحتی میتوانید وارد قسمت قالب های ذخیره شده شود و و گزینه جدید را بزنید و نوشته تکی را انتخاب کنید و بعد از طراحی صفحه انتشار را بزنید و شرط آن را روی تمامی صفحات داخلی وبلاگ قرار دهید .
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آپدیت های جدید محصولات

جدیدترین محصولات آپدیت شده