جلسه ۱۰

آموزش رسانه ها در وردپرس | آپلود تصاویر ، فیلم و فایل

مسعود قربان خانی

مدرس : مسعود قربان خانی

فایل های ضروری و مورد نیاز

پخش ویدیو
تخفیف ویژه دانشجویان دوره رایگان وردپرس

علاوه بر تخفیف همیشگی المنتور پرو 20% بیشتر تخفیف بگیرید

کد تخفیف : off-elementor

در این نوشته شما می خوانید

در هر سایتی که شما ببنید تصاویر ، ویدیو ، فایل صوتی و انواع فایل های مختلفی در اختیار کاربران قرار داده شده است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است هم از نظر رابط کاربری و هم از نظر سئو میتواند داشتن این موارد که رسانه نیز گفته می شوند مهم و کاربردی باشد پس آموزش رسانه در وردپرس می تواند کمکی زیادی به شما بکند . ما در این جلسه می خواهیم این قسمت را به شما کامل توضیح دهیم و به شما نحوه کار با این قسمت را آموزش دهیم .

کتابخانه در وردپرس

این قسمت تمامی فایل های مربوط به رسانه های شما قرار داده می شود برای مثال اگر یک فایل pdf نیز آپلود کنید در این قسمت لیست می شود و میتوانید استفاده نمایید .از این قسمت هم می توانید مستقیم استفاده کنید و هم میتوانید وارد قسمت نوشته های خود شوید و از قسمت بلوک های تصاویر و ویدیو و … از این فایل ها مستقیم استفاده نمایید .

کتابخانه در وردپرس

بارگذاری تصویر و عکس و فایل در وردپرس

از این قسمت که در تصویر زیر می بینید میتوانید فایل های خود را آپلود نمایید که کاری ساده می باشد و فقط کافیه فایل مورد نظر را بکشید و در باکس مورد نظر رها کنید .

بارگذاری تصویر و عکس و فایل در وردپرس

بهینه سازی تصاویر در وردپرس

در یک مقاله ای جدا در خصوص چندین سایت مختلف برای بهینه سازی صحبت کردیم که در لینک زیر میتوانید وارد مقاله فوق شوید .

اما چرا تصاویر را فشرده سازی کنیم ؟

یادتان باشد سرعت سایت شما از اهمیت زیادی برخوردار است و بهینه سازی تصاویر در سایت در روند این کار خیلی تاثیر زیادی دارد بنابراین به شدت توصیه میکنیم حتما قبل از بارگزاری تصاویر خود را فشرده کنید تا حجم کمتری از صفحه را بگیرید .
بهینه سازی تصاویر در وردپرس

بهینه سازی تصاویر از طریق افزونه وردپرس

در جلسات بعد با قسمت افزونه ها آشنا می شود و خوب است در گوشه ذهن خود داشته باشید که افزونه هم برای این کار وجود دارد که متوانید از آموزش کار با افزونه Smush آن را مشاهده کنید .

10 پاسخ

  1. به جرات می تونم بگم این کامل ترین و جامع ترین آموزش وردپرسی بود که دیدم. خیلی مسلط و روان و البته با مدیریت مناسب و اصولی سر فصل ها، مطالب وردپرس را آموزش دادید ازتون خیلی خیلی متشکرم

  2. سلام و وقت بخیر
    خیلی ممنون بابت آموزش دقیق درست اصولی و سر راستتون.
    خیلی عالی و بی حاشیه توضیح میدین واقعا ممنون🙏🏻🌺

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آپدیت های جدید محصولات

جدیدترین محصولات آپدیت شده