افزونه توسعه دهنده المنتور Elementor Beta (Developer Edition)

آخرین بروزرسانی : ۲۹ آذر ۱۴۰۲

در این نوشته شما می خوانید

نسخه بتای المنتور توسعه دهنده

معرفی نسخه بتای المنتور توسعه دهنده

نسخه جدید المنتور توسعه دهنده Elementor Developer  وردپرس، امکان تست ویژگی های جدید و همچنین به اشتراک گذاری بازخورد را با تیم توسعه دهنده  Elementor، برای کاربران و طراحان وردپرس فراهم می نماید.

دانلود افزونه Elementor Developer

تیم توسعه دهنده المنتور، به منظور بهبود فرایند انتشار، افزایش ثبات و پایداری سیستم المنتور ، اطمینان از عملکرد بدون اشکال نسخه های جدید در وردپرس، به طور پیوسته در حال کار بر روی طیف گسترده ای از تنظیمات سایت و اضافه کردن ویجت های المنتور می باشند.

با راه اندازی و انتشار نسخه افزونه بتا المنتور جدید و همچنین نسخه توسعه دهنده آن امکان تست و آزمایش ویژگی های جدید المنتور روی وردپرس را پیش از انتشار رسمی آن، توسط تیم المنتورفراهم شده است و شما را قادر می سازد تا به اشتراک گذاری نظرات خود با تیم توسعه دهنده المنتور بپردازند.

دانلود افزونه Elementor Developer
دانلود افزونه Elementor Developer

با این نسخه، از دسترسی به امکانات و ویژگی ها، قابلیت های آزمایشی و همچنین پیشرفت در درجات مختلف توسعه سایت المنتوری خود برخوردار هستید.

امکانات جدید سایت را می توانیم با استفاده از این قابلیت، به طور مکرر تست و آزمایش کنیم، و به سرعت مشکلات به وجود آمده را شناسایی کرده و آنها را رفع کنیم، و سرانجام، به انتشار ورژن جدید المنتور پس از محک زدن و تست کردن آنها، توسط جمعی از توسعه دهندگان و کاربران حرفه ای مان پرداخته خواهد شد.

لینک دانلود افزونه Elementor Developer از مخزن وردپرس

معرفی نسخه بتای المنتور توسعه دهنده وردپرس

نسخه المنتور توسعه دهنده، یک افزونه جداگانه بوده و از طریق مخزن وردپرس در دسترس می باشد، و نیازمند دانلود افزونه اصلی Elementor و نصب فعالسازی می باشد و در کنار آن نیاز به نسخه المنتور پرو ندارید اما برای اینکه بتوانید به تمامی ویجت ها دسترسی پیدا کنید می بایست به نصب المنتور پرو بپردازید.

اما نسخه توسعه دهنده در حال حاضر، شامل ورژن های المنتور پرو نبوده، و تیم سازنده المنتور در تلاش جهت افزودن این قابلیت به آن می باشد . از این رو، می توانید با خرید المنتور پرو، به ویژگی های این ورژن دسترسی یابید.

معرفی نسخه بتای المنتور توسعه دهنده وردپرس
معرفی نسخه بتای المنتور توسعه دهنده وردپرس

فرق نسخه توسعه دهنده المنتور با نسخه بتا المنتور

نسخه استاندارد بتا، در المنتور در نظر گرفته شده است که شامل یک نسخه مشخص شده و آماده انتشار است، و شامل همان ویژگی های نسخه رسمی بوده و دارای ویژگی های در دست اجرایی که در آینده آماده ارائه باشد، نیست.

نسخه توسعه دهنده بتا، به عنوان یک افزونه جداگانه برای Elementor محسوب می گردد و بیشتر ورژن های آزمایشی و دارای قابلیت های اضافی با هدف تست کردن را در بر می گیرد.

تمامی قابلیت های ارائه شده در نسخه المنتور توسعه دهنده، در نسخه رسمی بعدی منتشر نخواهد شد، و حتی بر مبنای وضعیت آزمایش، گهگاهی به حذف برخی از ویژگی ها از این ورژن پرداخته خواهد شد.

  نسخه المنتور توسعه دهنده برای چه کسانی مناسب است؟

این نسخه، در مراحل مختلف تکمیل کار، مخصوصاً مرحله محک زدن و آزمایش کردن، امکان دسترسی به قابلیت های آزمایشی را برای شما فراهم می کند. این افزونه، مناسبترین گزینه برای توسعه دهندگان، کاربران با تجربه المنتور و در کل هر کسی که کارش را به نحوی در حیطه وردپرس می داند، می باشد.

البته قابل توجه است که زمینه ای جهت آزمایش ایده آل را، برای توسعه دهندگان المنتور Elementor addon که افزونه های جانبی المنتور را طراحی کرده اند نیز فراهم آورده، تا به این اطمینان برسند که پلاگین های آنها با آخرین پیشرفت ها سازگار بوده و آماده دریافت نسخه های بعدی منتشر شده باشند.

نکته مهم: ما به شما توصیه می کنیم که قبل از فعال سازی افزونه توسعه دهنده المنتور حتما از سایت خود بک آپ تهیه کنید و زمانی که نسخه جدید نیز ارائه و منتشر می شود قبل از بروز رسانی پیشتیبان گیری از المنتور خود داشته باشید .

شما همیشه امکان استفاده از گزینه rollback المنتور را دارید، تا به یک نسخه با ثبات تری برگردید، و یا اینکه گزینه ” Re-install Now” را جهت نصب مجدد در صفحه نسخه توسعه دهنده کلیک نمایید.

نحوه کار با افزونه توسعه دهنده المنتور Download Elementor Beta (Developer Edition)

تنظیمات اساسی

در آغاز، پلاگین جدید “Elementor Beta (Developer Edition)” را جستجو کرده و اضافه نمایید. پس از نصب و فعال سازی آن، یک برچسب (تگ) جدید “DEV” در کنار منوی داشبورد المنتور و یک آیتم منوی “Developer Edition” را مشاهده خواهید کرد:

نحوه کار با افزونه توسعه دهنده المنتور
نحوه کار با افزونه توسعه دهنده المنتور

یک برچسب (تگ) جدید “DEV” در کنار منوی داشبورد المنتور مشاهده خواهید کرد.

با راه اندازی این پلاگین برای اولین بار، اعلانی را جهت فعال سازی ویژگی نسخه توسعه دهنده، تعمیر، اصلاح یا ورژن آن، به محض دسترسی دریافت خواهید کرد. اگر نصب وردپرس شما به روزرسانی خودکار را روشن کرده باشد، فعال سازی آپدیت نسخه جدید توسعه دهنده به طور خودکار صورت می گیرد.

پس از فعال سازی افزونه، به طور خودکار آخرین نسخه توسعه دهنده فعال می گردد. به منظور بازگشت به آخرین ورژن پایدار (و خارج شدن از “مد توسعه دهنده”)، روی دکمه “نصب مجدد” (Re-install Now) کلیک کنید. شما همچنین می توانید از طریق این صفحه، بین ورژن های پایدار و نسخه توسعه دهنده رفت و برگشت داشته باشید.

تغییر وضعیت از نسخه توسعه دهنده المنتور به نسخه بتا

برای آزمایش کنندگان بتا: اگر می خواهید از نسخه توسعه دهنده به نسخه بتا تغییر وضعیت دهید، به سادگی می توانید با خاموش کردن افزونه Developer Edition، این کار را انجام دهید.

ما از شما دعوت می کنیم که نسخه توسعه دهنده المنتور نصب کنید و ویژگی هایش را تست کنید. و از این طریق، در بخشی از یک تلاش جهانی بزرگتر سهیم باشید که این کار، به افزایش توانایی المنتور جهت تکمیل ویژگی های زیاد آن کمک می کند.

 

جمع بندی 

با نصب افزونه نسخه توسعه دهنده المنتور، کاربران Elementor می توانند نگاهی اجمالی به ویژگی های آینده آن بیندازند.

نسخه توسعه دهنده Elementor  امکان دسترسی به جدیدترین ویژگی ها و پیشرفت های المنتور را فراهم می نماید. توسعه دهندگان جهت آشنایی با نسخه های بعدی پیش از انتشار، می توانند به استفاده از ویژگی های آزمایشی هر نسخه بپردازند.

از این رو، در سایت های لایو توصیه به استفاده از آن نمی کنیم. بلکه بکارگیری آن را تنها در لوکال هاست ( آموزش نصب المنتور در لوکال ) پیشنهاد میکنیم و به یاد داشته باشید که از وبسایت خود، پیش از بروز رسانی پشتیبان تهیه نمایید.

 

2 پاسخ

  1. سلام یعنی اگر قبلا افزونه المنتور پرو رو خریداری کرده باشیم. با نصب این افزونه تمامی قابلیت هاش برامون فعاله؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آپدیت های جدید محصولات

جدیدترین محصولات آپدیت شده