رفع مشکل خالی بودن قالب بعد از درون ریزی در المنتور

آخرین بروزرسانی : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

در این نوشته شما می خوانید

سلام به کاربران المنتور سایت 

تا حالا براتون پیش اومده یک قالب JSON یا ZIP در قسمت قالب های المنتور بخواهید درون ریزی کنید و بعد از درون ریزی محتوای آن خالی باشه ؟

اگر با این مشکل برخورد کردید این مقاله آموزشی را دنبال کنید

این مشکل تقریبا هماننده مشکل php zip extension not loaded در المنتور هستش که باید مشکل را از سمت سرور حل کنید .

4 روش رفع مشکل خالی بودن قالب بعد از درون ریزی در المنتور

  1. ابتدا باید از هاستیگ خودتون سوال کنید که ZipArchive روی سرور هاست شما فعال است یا خیر ؟ در صورت عدم فعال بودن برای شما فعال کنند .
  2. مموری هاست یا محدوده حافظه PHP خود را روی 256MB تنظیم کنید . برای مشاهده سایز فعلی حافظه در پنل پیشخوان وردپرس روی ابزار ها > سلامت سایت و سپس تب اطلاعات کلیک کنید و در آخر در قسمت سرور محدوده حافظه PHP را مشاهده کنید .
  3. پی اچ پی خود را چک کنید و بالاتر از نسخه 7 تنظیم نمایید .برای مشاهده نسخه php خود میتوانید همانند مشاهده حافظه در قسمت سرور ، نگارش php را مشاهده کنید و در صورت پایین تر بودن از 7 در هاست خود آن را بالاتر از 7 ببرید.
  4. در صورت عدم رفع مشکل در منوی المنتور در روی تنظیمات کلیک کنید و وارد تب پیشرفته شوید ، تغییر روش بارگذاری ویرایشگر یا Switch the loader method را فعال کنید.
رفع مشکل درون ریزی در المنتور

در صورتی که مشکل شما همچنان پاورجا می باشد در نظرات اعلام کنید تا به سوالات شما پاسخ دهیم .

 

 

 

6 پاسخ

  1. با سلام و وقت بخیر، من تمام مواردی که فرمودین رو انجام دادم، ولی وقتی می خوام قالب رو درون ریزی کنم صفحه خالی نشون میده و یا اصلا اعمال نمیشه
    ممنون میشم راهنمایی کنید، اصلا ارورم ندارم که بدونم دلیلش چیه فقط اعمال نمیشه، روی ساب دامین های دیگه تست می کنم میشه روی سایت اصلی که میخوام اعمال نمیشه

    1. سلام درود بر شما
      لطفا روشی که میگم را تست کنید
      در سایت مبدا کل سکشن ها را کپی و در سایت مقصد راست کلیک کنید در یک صفحه خالی و کپی از سایت دیگر را بزنید سپس مجدد CTRL+V را بزنید و تست کنید

  2. سلام وقت بخیر ، وقتی وقتی میخوام قالبی رو از سایت اصلی به ساب دامین درون ریزی کنم ارور invalid file میده ، نا گفته نماند سایت اصلی ویروسی شده. ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام درود بر شما
      ممکن است این ارور به دلیل وجود کاراکترهای نامعتبر در فایل JSON باشد که در حال درون ریزی آن هستید.
      برای رفع این مشکل، می‌توانید از یک ویرایشگر متنی مانند Notepad++ استفاده کرده و فایل JSON خود را باز کنید. سپس اطمینان حاصل کنید که فایل بدون هیچ گونه کاراکتر نامعتبری باشد و همچنین اطمینان حاصل کنید که فایل با UTF-8 encoding ذخیره شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آپدیت های جدید محصولات

جدیدترین محصولات آپدیت شده